Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp esdoornhaag / haagbeuk of beukenhaag

Gepubliceerd: 15 feb 2015

146 keer bekeken
Hallo, Iemand ervaring ( voor en nadelen ) van een Esdoornhaag en de haagbeuk of beukenhaag Groeten en alvast bedankt
Lees verder...
Forumonderwerp kokossnippers als bodembedekker?

Gepubliceerd: 05 mei 2011

701 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp oude beukenhaag

Gepubliceerd: 12 mrt 2010

843 keer bekeken
Mag ik nu al mijn oude beukenhaag snoeien tot tegen de stam ?
Lees verder...
Forumonderwerp beukenhaag verplaatst hoe lang bewateren

Gepubliceerd: 07 nov 2009

73 keer bekeken
We hebben vorige week een oude verwaarloosde ruim 2 meter hoge beukenhaag (8 meter breed) verplaatst vanuit de tuin van vrienden naar onze tuin met veel kleigrond. Het is vrij nat weer maar moeten we toch nog bewateren?
Lees verder...
Forumonderwerp welke haag?

Gepubliceerd: 31 aug 2009

10 keer bekeken
Samen met de buren, ga ik een haag planten. Graag wil ik van een expert weten welke haag het meest geschikt zou zijn. De bedoeling is privacy door elkaars huizen niet direct zichtbaar te laten.
Lees verder...
Forumonderwerp oude beukenhaag snoeien

Gepubliceerd: 09 jun 2009

65 keer bekeken
Langs onze tuin staat een oude beukenhaag (Fagus).
Lees verder...
Forumonderwerp haag snoeien

Gepubliceerd: 16 feb 2009

5 keer bekeken
Hoe breed kunnen hagen worden?
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien beukenhaag

Gepubliceerd: 06 okt 2008

19 keer bekeken
Ik heb geen ervaring met het snoeien van onze beukenhaag. Hij is al zeker 25 jaar oud en ik woon pas drie jaar in dit huis. De haag krijgt niet veel zon omdat de tuin op het noorden ligt.
Lees verder...
Forumonderwerp wortels en wegverkeer

Gepubliceerd: 29 jan 2007

16 keer bekeken
LS;
Lees verder...
Forumonderwerp leylandi's verplaatsen

Gepubliceerd: 01 sep 2004

31 keer bekeken
Ik wil mijn leilanders verplaatsen zo'n twee meter dieper mijn tuin in, ze zijn ongeveer 1m80 hoog en dik begroeid.Ik welke periode mag ik dat verplaatsen en hoe moet ik ze achteraf behandelen?
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien van beukenhaag

Gepubliceerd: 14 jun 2004

18 keer bekeken
Ik lees in het ene blad dat je een beukenhaag best twee keer per jaar snoeit en in het andere blad beter één keer.Heeft iemand ervaring met het aantal keren snoeien ?Is het niet voor de langste nacht en nadien in september ?
Lees verder...
Forumonderwerp woekerende bamboe help!!!

Gepubliceerd: 28 mei 2004

148 keer bekeken
Wij hebben een woekerende, enorm hoge bamboe in de tuin die we kwijt willen. Hoe voorkom ik, als we de stammen hebben af/doorgezaagd dat er opnieuw scheuten naar boven komen?
Lees verder...
Forumonderwerp hoe plant ik een laurierhaag

Gepubliceerd: 27 okt 2003

79 keer bekeken
In onze nieuwe tuin willen we een erfafscheiding (ongeveer 25 m) gaan maken die lekker groen blijft. Bij tuincentra gehoord dat laurier hiervoor een goede optie is.De experts spreken elkaar wat tegen:
Lees verder...