Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
felco takkenschaar Gepubliceerd: 07 apr 2013 13 keer bekeken |
Volgens de consumentengids was een bepaalde takkenschaar van Intratuin beste koop.Nou hij brak binnen een uur snoeien al doormidden. Nu ga ik toch maar voor echt gereedschap, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
snoeischaar Gepubliceerd: 18 apr 2011 22 keer bekeken |
ik wil een elektrische hulpje aanschaffen voor de jaarlijks terugkerende snoeibeurt van mijn 2 dakplatanen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
tuingereedschap aanschaffen Gepubliceerd: 20 feb 2011 93 keer bekeken |
Hallo,
Ik heb sindskort een flinke tuin en nu wil ik alle benodigdetuingereedschap kopen,maar ik weet helemaal niet wat goed of slecht is enwil toch wel het beste. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
schoonmaken felco snoeischaar Gepubliceerd: 04 mrt 2010 94 keer bekeken |
hallo allen
Ik heb een perfecte snoeischaar gekocht het gaat om een felco type 2 (echt een geweldig ding)
Maar nu een vraag ik wil deze schaar zo goed mogelijk houden en vraag daarom deze vraag. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
felco snoeischaar Gepubliceerd: 06 sep 2009 49 keer bekeken |
Hallo,
Ik zoek nog een felco snoeischaar. ik heb gezien dat ze op sommige sites wel 40/50 euro kosten. weet iemand waar je ze het goedkoopst kunt halen/bestellen?
Mvg ruud Lees verder... |
| Forumonderwerp |
snoeischaren Gepubliceerd: 06 feb 2006 30 keer bekeken |
Voor mijn studie Industrieel Ontwerpen aan de technische universiteit in Delft ben ik met een aantal medestudenten aan een project begonnen om een snoeischaar te ontwerpen. Lees verder... |