Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp felco takkenschaar

Gepubliceerd: 07 apr 2013

13 keer bekeken
Volgens de consumentengids was een bepaalde takkenschaar van Intratuin beste koop.Nou hij brak binnen een uur snoeien al doormidden. Nu ga ik toch maar voor echt gereedschap,
Lees verder...
Forumonderwerp snoeischaar

Gepubliceerd: 18 apr 2011

22 keer bekeken
ik wil een elektrische hulpje aanschaffen voor de jaarlijks terugkerende snoeibeurt van mijn 2 dakplatanen.
Lees verder...
Forumonderwerp tuingereedschap aanschaffen

Gepubliceerd: 20 feb 2011

93 keer bekeken
Hallo, Ik heb sindskort een flinke tuin en nu wil ik alle benodigdetuingereedschap kopen,maar ik weet helemaal niet wat goed of slecht is enwil toch wel het beste.
Lees verder...
Forumonderwerp schoonmaken felco snoeischaar

Gepubliceerd: 04 mrt 2010

94 keer bekeken
hallo allen Ik heb een perfecte snoeischaar gekocht het gaat om een felco type 2 (echt een geweldig ding) Maar nu een vraag ik wil deze schaar zo goed mogelijk houden en vraag daarom deze vraag.
Lees verder...
Forumonderwerp felco snoeischaar

Gepubliceerd: 06 sep 2009

49 keer bekeken
Hallo, Ik zoek nog een felco snoeischaar. ik heb gezien dat ze op sommige sites wel 40/50 euro kosten. weet iemand waar je ze het goedkoopst kunt halen/bestellen? Mvg ruud
Lees verder...
Forumonderwerp snoeischaren

Gepubliceerd: 06 feb 2006

30 keer bekeken
Voor mijn studie Industrieel Ontwerpen aan de technische universiteit in Delft ben ik met een aantal medestudenten aan een project begonnen om een snoeischaar te ontwerpen.
Lees verder...