Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp zomersnoei druif

Gepubliceerd: 29 jun 2015

4 keer bekeken
Moet je nu een druif snoeien in de zomer of niet?
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien druif

Gepubliceerd: 18 apr 2015

45 keer bekeken
Ik heb een druivelaar geplant die nu begint uit te lopen. Ik ben van planom de druif in een espalier-vorm te snoeien. Hiervoor moet ik eerst 1scheut laten groeien tot op 2 meter.Op de foto zie je de nieuwe scheuten.
Lees verder...
Forumonderwerp bobbels op blad van druif

Gepubliceerd: 03 jun 2014

50 keer bekeken
Wat houdt het in als er bobbeltjes op het blad van de druif zitten?
Lees verder...
Forumonderwerp boskoop glory

Gepubliceerd: 28 feb 2014

12 keer bekeken
Sinds vroeg voorjaar 2013 heb ik de Boskoop Glory druif in de tuin staan, tegen/op de pergola. 4 stuks, aan elke poot 1. Dit vooral omdat ik geen groene vingers heb en ik er al vanuit ging dat er enkele zouden sneuvelen
Lees verder...
Forumonderwerp druiven snoeien

Gepubliceerd: 26 jun 2012

1 keer bekeken
Op mijn werk staat een sterk verwilderde druivenstruik. Deze wil ik graag bijsnoeien. Kan dat rond deze periode het hek gaat bijna niet meer dicht. Ook zouden we het leuk vinden dat we wat druiven in de struik gaan krijgen.
Lees verder...
Forumonderwerp wat heeft deze druif?

Gepubliceerd: 08 jun 2012

2 keer bekeken
Hallo iedereen,Een vriend heeft een mooie druivelaar met ieder jaar heel veel vruchten. Onlangs heeft hij meststoffen toegediend maar geen druivenmeststof. Hij heeft gebruik gemaakt van gewone
Lees verder...
Forumonderwerp bemesten van rozen

Gepubliceerd: 05 jun 2012

9 keer bekeken
Op de verpakking van rozenmest staat dat je ze in deze periode éénmaal per maand moet bemesten. Klopt dit? Of kan je ook overbemesten.Ze zien er op dit moment heel goed uit.. Ik geef ook geregeld stukgesneden bananenschil.
Lees verder...
Forumonderwerp weinig druiftrosjes

Gepubliceerd: 01 aug 2011

4 keer bekeken
Mijn druif (1 stok) staat nu zo'n 8 jaar bij mij in de tuin en heb al die jaren goede oogsten gehad. Maakte er wijn van etc.Maar dit is het eerste jaar dat ik er maar enkele trosjes aan zie zitten.
Lees verder...
Forumonderwerp wie herkent deze druif?

Gepubliceerd: 22 aug 2010

35 keer bekeken
Hallo,We willen graag weten druifsoort dit is. We hebben deze gekregen van onze buurman en hij zegt dat het om een Turkse druif gaat die niet terug gesnoeid mag worden. Dit hebben we dus vorig jaar wel gedaan en helaas dit
Lees verder...
Forumonderwerp zomersnoei druif

Gepubliceerd: 17 mei 2010

6 keer bekeken
Ik heb al een 15 jaar een druif in de tuin staan.Welke soort het is weet ik niet, een blauwe druif met een tot nu toe redelijk zoete kleine druif. (neem aan dat het niet te doen is om via het blad de soort te achterhalen?)
Lees verder...
Forumonderwerp druif snoeien

Gepubliceerd: 16 mrt 2008

2 keer bekeken
Ik wil mijn druif snoeien. Ik weet dat ik erg laat ben, dit had eigenlijk in December moeten gebeuren, maar dit is niet gebeurd. Kan ik hem nu snoeien of toch beter wachten tot dat de bladeren er aan zitten, dit om het bloeden tegen te gaan.
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien vam druiven

Gepubliceerd: 29 feb 2008

2 keer bekeken
kan ik nu nog wel de druiven snoeien.Heb gelezen dat de sap dan al gaat stromen?.Wie geeft mij duidelijkheid
Lees verder...
Forumonderwerp meeldauw?? op mijn druiven

Gepubliceerd: 25 jul 2007

12 keer bekeken
De bladeren van mijn druif zien er gezond uit maar de druiven zelfniet. Op sommige trossen zit een laagje wat op meeldauw lijkt en deze heb ik dus maar tussenuit gehaald.
Lees verder...
Forumonderwerp onze duif wil niet !

Gepubliceerd: 21 jul 2003

2 keer bekeken
We hebben in september 2002 een tweetal druiven-planten tegen onze pergola geplant (Vitis
Lees verder...
Stel een tuinvraag