Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp snoeien pruim

Gepubliceerd: 27 apr 2015

2 keer bekeken
Sinds 6 jaar woon ik in een huis met in de voortuin een pruim. De eerste twee jaren hingen er 3 pruimen en 1 pruim aan. De jaren erna niets.
Lees verder...
Forumonderwerp laagstam of halfstam

Gepubliceerd: 11 okt 2011

122 keer bekeken
Graag wil ik een kersenboom in mijn tuin gaan planten. Mijn tuin is ongeveer 6m. breed en 30m. lang. Ik moet onder de boom door kunnen lopen. De soort die ik wil aanschaffen is de Lapins of eventueel Sweetheart of Stella.
Lees verder...
Forumonderwerp appel- en pruimenboom snoeien

Gepubliceerd: 16 jun 2011

3 keer bekeken
Ik heb van het voorjaar een appel- en pruimenboom geplant in mijn tuin. Mijn pruimenboom heeft van het jaar niet gebloeid vanwege de extreme weersomstandigheden, en nu moet je pruimenbomen snoeien na de oogst.
Lees verder...
Forumonderwerp blad- en vruchtvorming pruim

Gepubliceerd: 06 mei 2011

6 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp snoei pruimenboom

Gepubliceerd: 26 sep 2010

29 keer bekeken
Beste forumbezoekers,
Lees verder...
Forumonderwerp pruimenboom

Gepubliceerd: 23 aug 2010

188 keer bekeken
Onlangs zijn wij verhuisd, en in onze nieuwe tuin troffen wij een pruimenboom aan.
Lees verder...
Forumonderwerp pruimenboom snoeien

Gepubliceerd: 23 jul 2010

2 keer bekeken
Mijn pruimenboom heeft veel scheuten naar bovenwe willen dat hij niet zo hoog word,hoe kan jehem snoeien en wanneer?We willen hem zo hoog als hij nu is. Groetjes Hilda
Lees verder...
Forumonderwerp verplanten appelboom

Gepubliceerd: 29 mei 2010

0 keer bekeken
Door omstandigheden heb ik gisteren een appelboom moeten verplanten. Logischerwijs heeft de boom hier een enorme knauw van opgelopen.
Lees verder...
Forumonderwerp pruimenboom verplanten

Gepubliceerd: 25 nov 2009

197 keer bekeken
Hallo allemaal, Wij hebben sinds dit jaar een moestuin en daarin staat ook een heel productieve pruimenboom.Nu moet het moestuin complex helaas deze winter verplaatsen, waarschijnlijk ergens in december of januari.
Lees verder...
Forumonderwerp pruimenboom 1ste keer vrucht dragend

Gepubliceerd: 14 mei 2009

5 keer bekeken
mijn pruimen boom heeft dit ja voor de eerste keer wat jonge pruimen er aan .heb er wel een bestuifer afgelopen najaar bij geplaant ....komen er nu het komend jaar meer pruimen aan die boomen .1 boom is 3 zomers oud en de andereboom is aangeplant
Lees verder...
Forumonderwerp snoei pasgeplante pruimenboom

Gepubliceerd: 13 sep 2006

3 keer bekeken
hallo, in juli heb ik een pruimenboompje geplant. Hij is nu 2 meter hoog, heeft zeker 20 zijtakken, die beginnen op een hoogte van 60 cm. vanaf de grond. Het bovenste deel van de stam is een lange 'spriet', zeker 60 cm.
Lees verder...
Forumonderwerp pruimenboom snoeien

Gepubliceerd: 08 sep 2005

19 keer bekeken
Kan ik in september de pruimenboom nog snoeien? Het is een Opal en heeft vrucht gegeven tot ongeveer eerste week augustus.En zo ja: alleen de jonge loten eraf?
Lees verder...
Forumonderwerp pruimenboom/meidoorn

Gepubliceerd: 10 mei 2004

2 keer bekeken
Wat is de beste tijd om een pruimenboom te snoeien? Ook hebben wij een meidoorn maar die bloeit alleen onderin, hebben wij hem soms verkeerd gesnoeid? Ook her war ids de beste en snoei wijze( heb hem de laatste keer met boek erbij gesnoeid).
Lees verder...