Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp liguster kaal aan 1 kant

Gepubliceerd: 26 aug 2017

442 keer bekeken
Goedendag, Wij hebben een liguster die kalig is aan 1 kant. Een kant is dus lelijk, de andere kant is mooi. Hij is 1 m breed, en ca. 2-2,2m hoog. 
Lees verder...
Forumonderwerp flink terugsnoeien heg

Gepubliceerd: 16 sep 2014

11 keer bekeken
Hallo, Op onze erfafscheiding staat een heg. Geen idee wat voor soort, maar we hebben wat foto's bijgevoegd.
Lees verder...
Forumonderwerp ligusterhaag

Gepubliceerd: 16 jun 2013

116 keer bekeken
Dag iedereen, als beginnende tuinliefhebber heb ik hier al heel wat bijgeleerd. Nu ons nieuwe huisje een beetje vorm begint te krijgen begint er tijd te zijn voor de heraanleg van de tuin.
Lees verder...
Forumonderwerp lavendel en heg vragen

Gepubliceerd: 13 mrt 2012

10 keer bekeken
Sinds een maand zijn wij de trotse eigenaar van een huis met een tuin. Dit is mijn eerste tuin en ik heb dus wat vragen. Op zich is de tuin erg onderhoudsvriendelijk en bijna helemaal bestraat.
Lees verder...
Forumonderwerp aanplanten albizia julibrissin

Gepubliceerd: 11 mei 2010

196 keer bekeken
Aloha,
Lees verder...
Forumonderwerp photinia red robin

Gepubliceerd: 19 mrt 2006

98 keer bekeken
Al zolang wij deze plant hebben ( 5 jaar ) is het hangen en wurgen om hem een beetje toonbaar te houden. Sommige jaren is hij erg kaal en vooral de laatste twee jaren zitten er bruine vlekken op het blad.
Lees verder...
Forumonderwerp krulwilg & toppen haag

Gepubliceerd: 28 dec 2004

218 keer bekeken
2 vraagjes :1. hoe krijg je het mooiste resultaat bij het terugsnoeien van een te hoog geworden krulwilg van ong. 10 jaar oud ? Op welke hoogte snoeit men best, op ong. 2 meter of lager bij de grond
Lees verder...
Stel een tuinvraag