Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
oude beukenhaag van ruim 3 meter verplanten Gepubliceerd: 07 jan 2014 8,691 keer bekeken |
We willen een hele oude beukenhaag die goed groeit verplaatsen naar onze tuin. De haag gaat eruitgehaald worden met een shovel en we laten goed veel grond aan de kluit zitten. De Lees verder... |
| Forumonderwerp |
kokossnippers als bodembedekker? Gepubliceerd: 05 mei 2011 757 keer bekeken |
Hallo allemaal, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
beukenhaag verplanten Gepubliceerd: 12 apr 2010 11 keer bekeken |
Ik heb in maart dit jaar bij iemand 25 strekkende meter beukenhaag uitgegraven (ca. 8 jaar oud en ca. 1,2 meter hoog) en in mijn tuin ingegraven. Bij het planten veel water gegeven en bemest met bemeste Lees verder... |
| Forumonderwerp |
beikenheg verplaatsen Gepubliceerd: 21 dec 2009 32 keer bekeken |
Goedemiddag,
Wij willen onze beukenheg verplaatsen.Hij is 2 meter hoog en ongeveer 40 meter lang.De heg is ongeveer 10 jaar oud en groeit erg goed. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
beukenhaag verplanten Gepubliceerd: 31 mei 2007 2,112 keer bekeken |
Aanstaande zondag kan ik bij iemand een heel blok beukenhaag uitgraven en gratis meenemen. Ik vraag me af of dit wel zin heeft. Kan ik ze inderdaad nu verplaatsen of is de kans groot dat de beukenhaag niet overleeft. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
beukenhaag verplanten Gepubliceerd: 10 okt 2006 73 keer bekeken |
Ik wil een rode beukenhaag verplaatsen, wanneer kan ik dit het beste doen, de haag is aan de onderkant vrij kaal doordat deze achter een taxushaag heeft gestaan, groeit dit nog aan of kan ik dan beter nieuwe beuken kopen ? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
beukenhaag Gepubliceerd: 29 jun 2005 12 keer bekeken |
Ik heb een rode beukenhaag en zou deze graag naar een ander plaats verplanten. Kan dit of risceer ik dat ze kapot gaat ?
Katja Lees verder... |
| Forumonderwerp |
leylandi's verplaatsen Gepubliceerd: 01 sep 2004 37 keer bekeken |
Ik wil mijn leilanders verplaatsen zo'n twee meter dieper mijn tuin in, ze zijn ongeveer 1m80 hoog en dik begroeid.Ik welke periode mag ik dat verplaatsen en hoe moet ik ze achteraf behandelen? Lees verder... |