Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp weghalen/inkorten dakplataan

Gepubliceerd: 24 aug 2013

160 keer bekeken
Ca 6 jaar geleden heb ik 4 dakplatanen laten plaatsen waar ik me al enige tijd aan stoor omdat de takken te hoog groeien en ik er heel veel onderhoud aan heb vanwege het snoeien en het vele blad dat ervan af komt.
Lees verder...
Forumonderwerp dakplataan...roze bril?

Gepubliceerd: 28 okt 2012

19 keer bekeken
Op zoek naar een nieuwe boom voor in de (niet al te grote) tuin ben ik erg gecharmeerd geraakt van de dakplataan. Bij de plaatselijke bomenboer stond een prachtige plataan met een stamomtrek van zo'n 40 cm en en zo'n kleine 3m meter hoog.
Lees verder...
Forumonderwerp dakplataan snoeien

Gepubliceerd: 27 sep 2012

8 keer bekeken
Hallo, Ik heb in mijn tuin drie grote dakplatanen staan bij de vijver.Binnen kort vallen de bladeren eraf en dat komt allemaal in en om de vijver.
Lees verder...
Forumonderwerp snoeischaar

Gepubliceerd: 18 apr 2011

21 keer bekeken
ik wil een elektrische hulpje aanschaffen voor de jaarlijks terugkerende snoeibeurt van mijn 2 dakplatanen.
Lees verder...
Forumonderwerp eucalyptus snoeien (knotten)

Gepubliceerd: 15 mrt 2010

309 keer bekeken
Wij willen graag onze Eucalyptus knotten , wat is hiervoor de beste tijd?
Lees verder...
Forumonderwerp wat voor een boompje is dit en hoe te snoeien?

Gepubliceerd: 15 jun 2009

11 keer bekeken
Sinds kort wonen we in een nieuw huis, met tuin. Een leuke doch flinke uitdaging want ik heb (nog) geen idee van tuinieren.. ;-)
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien dakplatanen

Gepubliceerd: 29 jul 2007

6 keer bekeken
Ik heb in het voorjaar onze 3 dakplatanen gesnoeid. Op dit moment zijn het echter geen dakplatanen meer, maar meer "bolplatanen". Hoe hou ik m'n platanen het beste in "dakvorm"?
Lees verder...
Forumonderwerp plantgat dakplataan

Gepubliceerd: 12 okt 2006

59 keer bekeken
wij willen in onze voortuin 2 dakplatanen
Lees verder...
Forumonderwerp kleine boom

Gepubliceerd: 22 feb 2006

5 keer bekeken
Helaas moet onze kers er uit omdat hij te groot geworden is. Nu zoek ik een alternatief. Het lastige is, dat onze picknicktafel er onder staat. Bovendien hebben we een begroeide treiage, waar nu dus de kerseboom doorheen gaat.
Lees verder...
Forumonderwerp dakplatanen gesnoeid tijdens vorst: invriezen??

Gepubliceerd: 11 dec 2005

3 keer bekeken
Ik heb gisteren twee dakplatanen gesnoeid. Ik heb alle naar boven gegroeide takken verwijderd (sommige takken waren ruim twee meter lang!). De stamomvang van de bomen is ruim 40 centimeter.
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien dakplataan

Gepubliceerd: 18 sep 2005

9 keer bekeken
Wie o wie wil onze dakplataan snoeien?
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien lei-plataan, dakplataan

Gepubliceerd: 27 feb 2005

0 keer bekeken
In welke maand snoei ik best mijn lei-en dakplatanen?Snoei ik de vertikale takken tot tegen de horizontale volledig weg of laat ik best vertikaal een paar centimeter staan?(wat ik elders al een paar keer gezien heb)
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien

Gepubliceerd: 31 aug 2004

0 keer bekeken
Wanneer kan ik mijn dakplatanen het allerbeste snoeien ?
Lees verder...