| Haag aanleggen
|
marloesje
:
11-03-2010 | Hallo,
Ik ben nieuw hier op het forum en heb nauwelijks verstand van bomen en planten dus ik heb jullie hulp nodig:
Ik heb maar een klein tuintje van zo'n 18 m2 en wil daar graag een haag omheen plaatsen. Het moet een niet al te dikke haag zijn, omdat ik daar geen ruimte voor heb en omdat er al andere planten voor staan die ik ook graag wil behouden (zou ze ook kunnen verplaatsen natuurlijk, maar dit is misschien handiger). De haag moet zo'n 1.75 m hoog worden en is eigenlijk puur voor de privacy. Het maakt mij dus niet zoveel uit hoe hij eruit ziet, al moet het natuurlijk wel een beetje een dichte haag zijn en liefst licht van kleur. Het zou natuurlijk leuk zijn als hij ook nog een beetje mooi bloeit, maar dat is allemaal niet zo belangrijk.
Nou komt het probleem: Ik heb er niet al te veel geld beschikbaar voor, dus ik vroeg me af welke plant ik het best kan gebruiken, zodat ik het voordeligst uit kom. Ik ben heus wel een plantenliefhebber, maar dit is puur en alleen voor het praktische. Ik besteed wel wat meer aandacht aan de andere planten in de tuin ;)
Ik hoor het graag als iemand een idee heeft.
groetjes,
Marloes
|
U kunt niet meer reageren op dit bericht
|
|
|