Zoeken

Type Titel Inhoud
Tuininformatie groene transformatie: zo knap je in no-time een verwilderde tuin op

Gepubliceerd: 21 dec 2023

14 keer bekeken
Met een drukke work-life balans is het onderhoud van de tuin vaak iets wat uitgesteld wordt. Ziet hij er daarom een beetje verwilderd uit? Dan is het tijd om de handen uit de mouwen te steken.
Lees verder...
Tuininformatie winteractiviteiten in je tuin

Gepubliceerd: 16 nov 2023

6 keer bekeken
In de winter trek je minder snel naar je tuin, maar dat is eigenlijk zonde. Ook in kouder weer kan je namelijk van je tuin genieten. En bovendien is de winter hét ideale moment om je tuin klaar te maken voor de lente.
Lees verder...
Tuininformatie een kindvriendelijke tuin: ideeen voor het creeren van een speelse en veilige buitenruimte.

Gepubliceerd: 20 jun 2023

9 keer bekeken
Als ouder is het belangrijk om ervoor te zorgen dat je kinderen veilig kunnen spelen in de tuin. Een kindvriendelijke tuin is daarom essentieel. Maar hoe maak je nu zo'n tuin?
Lees verder...
Tuininformatie tips voor het inrichten van een diervriendelijke tuin

Gepubliceerd: 06 mrt 2023

12 keer bekeken
Een diervriendelijke tuin kan zeker de moeite waard zijn; niet alleen voor je eigen plezier, maar ook voor je huisdieren, de wilde dieren en ons milieu.
Lees verder...
Tuininformatie zelf jouw droomtuin creeren? zo simpel als abc

Gepubliceerd: 20 jun 2022

11 keer bekeken
Je tuin is een fantastische plek om te ontsnappen aan de hectische ratrace van alledag. Maar een tuin onderhouden is ook hard werken. Is jouw tuin maar wat gewoontjes?
Lees verder...
Forumonderwerp hi! ook nieuw binnen geklikt ;)

Gepubliceerd: 16 apr 2022

22 keer bekeken
Hoi allemaal Ik ben een 33jr (jonge?) vrouw die heel erg van de natuur houd. En ik ben voorstander van een tuin die helpend is voor vlinders, bijen, lieveheersbeestjes enz!
Lees verder...
Forumonderwerp jerintho, planten liefde onder de hongaarse zon.

Gepubliceerd: 26 feb 2021

18 keer bekeken
Hallo, ik ben Inge. Ik woon met mijn gezin in Hongarije. We hebben een mega grote tuin. Deze ben ik nu aan het inrichten als siertuin met vele vaste planten, struiken, bomen, klimmers en jaarlingen.
Lees verder...
Forumonderwerp taxusboom

Gepubliceerd: 23 mei 2020

174 keer bekeken
Dag iedereen,
Lees verder...
Bedrijven onlinegroen

Gepubliceerd: 05 dec 2018

4 keer bekeken
Bomen planten en struiken online bestellen en laten bezorgen door heel Nederland.
Lees verder...
Forumonderwerp extreme zomer en planten verzorgen....

Gepubliceerd: 29 jul 2018

206 keer bekeken
Ik ben eigenlijk wel wat verbaasd, dat niemand problemen lijkt te hebben om de planten in de tuin levend te houden.
Lees verder...
Forumonderwerp bomen voeden in grindbed

Gepubliceerd: 11 mrt 2018

41 keer bekeken
Onze bomen staan aangeplant in een grindtuin met worteldoek. Ik kan dus niet meer bij de grond waar de bomen in staan. Er zitten nog wel van die drainage slangen waar ik water in kan geven.
Lees verder...
Forumonderwerp .. wat precies bedoelt men met 'waterdoorlatende' grond ?

Gepubliceerd: 14 okt 2017

961 keer bekeken
.. wat precies bedoelt men met 'waterdoorlatende' grond ?
Lees verder...
Bedrijven onlinegroen.nl

Gepubliceerd: 24 jul 2017

25 keer bekeken
Webshop in bomen planten en struiken voor de tuin.
Lees verder...
Tuinevenementen hooge zwaluwse open tuindag

Gepubliceerd: 27 jun 2017

20 keer bekeken
Na dit droge voorjaar zien de tuinen er toch nog prima uit!
Lees verder...
Forumonderwerp naam boom

Gepubliceerd: 25 jun 2017

348 keer bekeken
Wie weet welke boom dit is? De gele "doppen" zijn de zaadjes. Groet
Lees verder...
Forumonderwerp bert knaap en janette reukers

Gepubliceerd: 21 jun 2017

296 keer bekeken
We maken al jarebn gebruik van dit fantastische forum (identificatie planten). Maar hebben ons nog nooit voorgesteld.
Lees verder...
Forumonderwerp boom keuze

Gepubliceerd: 12 apr 2017

13 keer bekeken
Beste,
Lees verder...
Forumonderwerp azijn tegen kattenoverlast

Gepubliceerd: 12 apr 2017

101 keer bekeken
Ik heb eerst maar eens gekeken op het forum of er meer vragen zijn gesteld over overlast van katers en poezen en hier en daar wel wat over gelezen, maar waarmee mijn vraag niet beantwoord werd.
Lees verder...
Forumonderwerp bloeiende/zaadjes dragende klimplant in de winter

Gepubliceerd: 03 feb 2017

10 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp gaan de coniferen dood?

Gepubliceerd: 25 dec 2016

861 keer bekeken
Ik had mooie groene coniferen...en nu zien ze er niet zo fris uit. Binnenin zijn ze juist wel groen. Dorst of koud?
Lees verder...
Forumonderwerp systeem voor beregening van de tuin

Gepubliceerd: 30 jun 2016

74 keer bekeken
Ik overweeg om zelf een systeem aan te leggen om de tuin van water te voorzien. Nu zie ik systemen met sprinklers (al dan niet pop-up) en van die druppelslangen. Wie heeft ervaring met dat soort systemen, en met de aanleg?
Lees verder...
Forumonderwerp kale lijsterbes

Gepubliceerd: 29 mei 2016

79 keer bekeken
Alle planten, struiken en bomen in onze tuin staan in volle voorjaarsglorie, behalve de lijsterbes.De afgelopen jaren (hij staat al een jaar of 6/7) is me niet opgevallen dat deze boom laat is, maar nu staat hij daar met zijn kale takken; nog g
Lees verder...
Forumonderwerp konijnenvraat

Gepubliceerd: 30 apr 2016

58 keer bekeken
heb een caravan in het bos maar met veel konijnen, welke planten zijn resistent tegen konijnen? zijn hortensia's planten waar ze vanaf blijven? ze vreten alles zelf hulst. Wie weet wat voor planten ik kan gebruiken. groetjes will
Lees verder...
Forumonderwerp laurier leibomen - gaten in bladeren

Gepubliceerd: 07 apr 2016

154 keer bekeken
Ik heb sinds een paar weken 3 jonge laurier leibomen (prunus novita) staan.
Lees verder...
Forumonderwerp schaduwplanten

Gepubliceerd: 30 mrt 2016

24 keer bekeken
Beste lezer,
Lees verder...
Stel een tuinvraag