Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp mandarijn

Gepubliceerd: 14 jan 2016

8 keer bekeken
Beste, ik heb een mandarijnenboompje gekocht die eetbare vruchten zou geven. Veel bloemen, fantastische geur, veel mandarijnen maar de smaak is erg bitter. Heeft dit met de soort te maken of moet het nog op een andere wijze rijpen?
Lees verder...
Forumonderwerp tropische boom met vruchten

Gepubliceerd: 26 okt 2014

60 keer bekeken
Op onze vakantie op Tenerife hebben wij een foto van een tropische boomgemaakt waarin tot onze verbazing een soort peulvruchten hingen.Ik kan maar niet vinden hoe deze boom heet. Wie weet er meer van? zie foto
Lees verder...
Forumonderwerp is mijn avocadokiem groot genoeg om te planten?

Gepubliceerd: 05 jun 2012

80 keer bekeken
hey hoi! ik ben 13 en kweek al een tijdje bomen! ik wou graag een avocado boom dus heb ik een pit in een glas water gedaan. ik heb heel lang gewacht tot dat mijn avocadopit kiemde!maar het was het wachten waard!
Lees verder...
Forumonderwerp trachycarpus fortunei

Gepubliceerd: 13 nov 2009

449 keer bekeken
net een 10jarige tachycarpus fortunei in volle grond geplant mvg aan iedereen
Lees verder...
Forumonderwerp bezoek hortus botanicus amsterdam

Gepubliceerd: 23 mrt 2009

20 keer bekeken
Vandaag ben ik voor het eerst naar de hortus botanicus in amsterdam geweest. Ik heb echt genoten tussen die planten en bomen, en echt weer helemaal zin in de zomer...
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien en verzorging van een avocadoplant

Gepubliceerd: 06 jun 2006

9,703 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe potten..

Gepubliceerd: 28 mei 2006

2 keer bekeken
Hallo, Ik heb vandaag supermooie potten gekocht die (volgens de verkoper) het hele jaar door buiten kunnen staan..
Lees verder...
Forumonderwerp tipuana tipu boom

Gepubliceerd: 28 okt 2004

153 keer bekeken
Van de canarische eilanden heb ik uit peulen 3 boompjes gekweekt, de Tipuana Tipu. Een staat in mijn (onverwarmde) serre en twee buiten in de tuin (volle grond). Ze zijn nu ca50 cm hoog.
Lees verder...
Forumonderwerp angelica

Gepubliceerd: 21 nov 2003

0 keer bekeken
Hey,Angelica weer terug van weggeweest !
Lees verder...