Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp wilg nog te verplaatsen of niet...?

Gepubliceerd: 30 jul 2022

69 keer bekeken
Goedenavond, Wilde graag hier eens informeren of iemand mij kan vertellen of deze wilg nog te verplaatsen is. (Misschien wel kostenindicatie erbij)
Lees verder...
Tuininformatie verschillende soorten verlichting in de tuin voor extra sfeer

Gepubliceerd: 15 jun 2021

30 keer bekeken
Met de juiste tuinverlichting kun je ook als het donker is van jouw tuin genieten. Door een lichtplan op te stellen kies je voor de juiste verlichting.
Lees verder...
Forumonderwerp hertshooi (hypericum calycinum) verplaatsen

Gepubliceerd: 28 feb 2019

945 keer bekeken
Vorige voorjaar heb ik 6 kleine hertshooi hypericum calycinum geplant.
Lees verder...
Forumonderwerp wat is het voor boom en kan ik verplaatsen

Gepubliceerd: 19 jul 2018

47 keer bekeken
Ik wil graag de bomen verplaatsen. Kan dat? Wat moet ik daarbij rekening houden en wat zijn de boom rassen?!
Lees verder...
Forumonderwerp zieke catalpa?

Gepubliceerd: 09 jul 2018

200 keer bekeken
hallo allemaal, wij hebben een Catalpa van 16 jaar.
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet welke boom dit is?

Gepubliceerd: 22 mei 2018

96 keer bekeken
Goedendag, Wij zijn onlangs in onze nieuwe woning met tuin getrokken. Kan iemand ons vertellen welke boom dit is? Hij is een meter of 5. Alvast bedankt voor jullie reactie. Vriendelijke groet, Claartje
Lees verder...
Forumonderwerp (redelijk) snelgroeiende bomen

Gepubliceerd: 17 jan 2017

281 keer bekeken
Beste,
Lees verder...
Forumonderwerp aantal onbekende planten, wat is de naam?

Gepubliceerd: 23 okt 2016

13 keer bekeken
wie weet welke plant dit is? per foto staat er een nummer bij.
Lees verder...
Forumonderwerp salix alba 'liempde'

Gepubliceerd: 22 sep 2016

20 keer bekeken
In de tuin werden in het najaar 2013 zeven schietwilgen in een rij geplant.In februari 2015 werden ze gesnoeid, nu zouden ze na twee jaar(februari 2017) alleszins opnieuw gesnoeid worden omdat ze het laatste jaar echt heel erg gegroeid zijn.
Lees verder...
Forumonderwerp is deze boom nog te redden ?

Gepubliceerd: 04 sep 2016

11 keer bekeken
Deze ,ooit zo'n prachtige conifeer ,hebben wij vanwege een verhuizing vroeg in het voorjaar moeten verplaatsen..
Lees verder...
Forumonderwerp cedrus libani 'glauca pendula'

Gepubliceerd: 06 aug 2016

24 keer bekeken
Ik heb de boom sinds 2009 en 1 tak wordt zo breed dat hij een stukje boven de weg hangt. Ik wil de boom daarom verplaatsen. Kan dat of raden jullie dat af. Hoe is het wortelstelsel? Breed of diep. De boom is ongeveer 1.80 hoog.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 14 apr 2016

5 keer bekeken
Deze plant staat tegen ons huis aan (groeit er niet aan vast), en ook tegen onze waterput en tegen ons hek staat er eentje. Ik heb ze nooit geplant. Ze groeien aardig snel, en afgelopen jaar had er eentje erg veel bladluis.
Lees verder...
Forumonderwerp wie kent dit boompje?

Gepubliceerd: 14 mrt 2016

0 keer bekeken
Wie weet wat voor boompje dit is? We hebben er 2 in onze voortuin staan, die er binnenkort uit moeten. Ik wil ze graag aanbieden aan een tuinder oid, mits hier interesse voor is.
Lees verder...
Forumonderwerp een rode japanse esdoorn verplaatsen ivm aankoop

Gepubliceerd: 24 jan 2016

1,825 keer bekeken
Hallo iedereen,
Lees verder...
Forumonderwerp boom uitgraven of is er een andere oplossing

Gepubliceerd: 11 aug 2015

12 keer bekeken
Goede dag, Ik heb mijn voortuin deels afgegraven en nu staat een boom die daarin stond 30-40 cm te hoog.
Lees verder...
Forumonderwerp wat voor boompje is dit? hulp bij onderhoud

Gepubliceerd: 15 jul 2015

6 keer bekeken
Beste forum leden,
Lees verder...
Forumonderwerp catalpa

Gepubliceerd: 03 jul 2015

0 keer bekeken
hallo, Ik heb eergisteren mijn catalpa moeten verplaatsen ,ongeveer 10 jaar oud.
Lees verder...
Forumonderwerp plantaan verplaatst

Gepubliceerd: 13 jun 2015

19 keer bekeken
hi heb jullie advies nodig. ik heb 3 weken geleden mijn plantaan verplaatst naar een andere plek in de tuin maar nu beginnen de bladeren bruin te worden en te verschrompelen echter kleine uitschieters lopen nog wel uit.
Lees verder...
Forumonderwerp welke boom is dit?

Gepubliceerd: 07 apr 2015

0 keer bekeken
Wij zijn onlangs verhuisd en deze boom staat midden in de voortuin.Kan iemand mij zeggen welke boom dit is?Wij willen hem graag verplaatsen naar de zijkant van de tuin,
Lees verder...
Forumonderwerp boom verplaatsen

Gepubliceerd: 22 jan 2015

8 keer bekeken
Goeie avond wie kan mijn helpen wanneer kan ik een boom het beste verplanten. met vriendelijke gr R Heuvel
Lees verder...
Forumonderwerp mijn eerste ficus ginseng bonsai xl

Gepubliceerd: 26 dec 2013

127 keer bekeken
Bij de AH een Ficus ginseng XL gehaald. Mijn eerste plantje in mijn nieuwe huis!
Lees verder...
Forumonderwerp zweefvliegen maar welke?

Gepubliceerd: 24 aug 2013

0 keer bekeken
Onder de boom die schaduw geeft aan ons terras, dansen deze dagen een of meerdere zwarte zweefvliegen. In het licht heeft het lijf een metaalglans en de oogjes zijn bruinrood. Het achterlijf eindigt in een neerwaarts gebogen punt.
Lees verder...
Forumonderwerp madagascarpalm bemesten

Gepubliceerd: 23 jul 2013

83 keer bekeken
Hallo, ik ben sinds een jaar trotse eigenaar van een madagascarpalm ( pachypodium lamerei ) nu doet de plant het wonderbaarlijk erg goed!nu heb ik de plant in oude zaai en stekgrond staan.
Lees verder...
Forumonderwerp picea orientalis 'aureospicata'

Gepubliceerd: 15 jul 2013

1 keer bekeken
Onze boom staat ongeveer vijftien jaar op een zeer mooie plek en is ongeveer 5 á 6 meter. De boom is prachtig. Echter we willen een vijver aanleggen en eigenlijk staat de boom dan heel ongelukkig. Nu
Lees verder...
Forumonderwerp boom of plant herkenning

Gepubliceerd: 29 mei 2013

7 keer bekeken
Wie weet welke boom dit is? Ik wil deze graag verplaatsen van de achtertuin naar de voortuin.In welke periode kan dit het beste? Ik hoor graag!
Lees verder...