Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp bemesten van een klimop

Gepubliceerd: 28 mei 2015

0 keer bekeken
Hallo, Met wat kun je het beste een klimop bemeste?
Lees verder...
Forumonderwerp klimop wanneer snoeien en bemesten en planten

Gepubliceerd: 24 feb 2014

508 keer bekeken
Vorig jaar hebben we vrij laat (half juli) klimops geplant tegen 2 gaas panelen.3 van 1.50 hoog per paneel.
Lees verder...
Forumonderwerp tips voor onderhoudsvrije tuin

Gepubliceerd: 31 mrt 2011

4 keer bekeken
Wij beschikken in de familie over een geweldig huisje uit 1860 in Friesland. Het huis heeft een tuin van ongeveer 12 x 6 meter waar de vorige bewoners een kronkelig grindpad (naar de voordeur toe) met ruime borders aan de zijkant hebben gemaakt.
Lees verder...
Forumonderwerp snoei oude appelboom

Gepubliceerd: 25 jan 2011

161 keer bekeken
Dit is onze oude appelboom. Een aantal jaren geleden is hij gesnoeid, maar zoals op de foto te zien is, is hij aardig uitgegroeid. Hij doet het al een paar seizoenen niet lekker meer: weinig vruchtopbrengst en ernstig last van
Lees verder...
Forumonderwerp grond klaar maken voor beplanting

Gepubliceerd: 27 jul 2009

3 keer bekeken
Wij hebben onlangs een oud huis gekocht.Na de verbouwing komen we nu toe aan de tuin.
Lees verder...
Forumonderwerp klimhortensia zonder bloemen

Gepubliceerd: 14 jun 2007

7 keer bekeken
Wij hebben in onze tuin tegen een stenen gevel een klimhortensia geplaatst. Nu hebben wij daar nooit bloemen in. Klimmen doet hij geweldig goed, bijna heel de gevel is al bedekt! Maar nooit geen bloem.
Lees verder...
Forumonderwerp beplanting talud/geluidswal

Gepubliceerd: 05 okt 2006

127 keer bekeken
Tussen ons perceel en het perceel van de buren hebben we 3 jaar geleden een geluidswal aangelegd (40mx2m). We hebben getracht om deze 'wal' te beplanten met bloemenzaad maar dit is helaas niet gelukt.
Lees verder...
Forumonderwerp tuinafscheiding met klimop

Gepubliceerd: 01 aug 2006

140 keer bekeken
Binnen 2 weken komt er een omheining tussen ons en onze buren.We hebben gekozen voor heel stevige draad.daar gaan we klimop laten tegengroeien.Nu vraag ik me af;- hoe lang duurt het eer het dichtgegroeid is.
Lees verder...
Forumonderwerp hoe klimop verwijderen

Gepubliceerd: 05 feb 2004

48 keer bekeken
mijn voortuin is overwoekerd door klimop tot knie hoogte
Lees verder...