Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp wat voor struik is dit ?

Gepubliceerd: 17 jul 2016

9 keer bekeken
Mijn oma heeft de volgende plant in de tuin staan die nodig terug gesnoeid moet worden. Maar de eerste vraag is natuurlijk over wat voor struik praten we hier Close-up van de bladeren
Lees verder...
Forumonderwerp wat voor struiken zijn dit

Gepubliceerd: 12 mrt 2016

3 keer bekeken
Ik heb een huis gekocht en dit stond al in de tuin maar ik heb echt geen idee wat dit voor struiken zijn en hoe en wanneer ik ze moet snoeien. Heeft iemand hier een idee?
Lees verder...
Forumonderwerp welk soort leiboom planten

Gepubliceerd: 19 feb 2016

29 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien laurierkers

Gepubliceerd: 31 jan 2016

17 keer bekeken
Geacht forum, ik probeer een gat in de hoek van de tuin te dichten met laurierkers.
Lees verder...
Forumonderwerp laurierkers ( prunus )

Gepubliceerd: 16 sep 2015

5 keer bekeken
Even een vraag , ik heb namelijk in mijn tuin staan een laurierkers ( prunus )maar hij
Lees verder...
Forumonderwerp wat is dit voor struik

Gepubliceerd: 10 jun 2015

4 keer bekeken
Ik heb deze struik als heg in tuin. weet alleen niet wat de naam is en wanneer ik deze het beste kan snoeien enz. Kunnen jullie mij helpen?
Lees verder...
Forumonderwerp bladverkleuring

Gepubliceerd: 07 mei 2015

12 keer bekeken
Vorig jaar kreeg mijn laurierheg bruin zwarte randen en dit brak af (alsof het verbrand was). Mijn annabella's hadden het ook. Volgens hovenier had heg te weinig voeding, is opnieuw gepland (diep uitgegraven,
Lees verder...
Forumonderwerp laurierstruik

Gepubliceerd: 10 apr 2015

18 keer bekeken
Wat wordt de uiteindelijke hoogte van deze struik, pfff, is nu 6 mtr. Staat aan de zijkant van ons nieuwe stuk tuin in de gemeentegrond, De gemeente komt binnenkort snoeien, kan de ''groene reus'' in een kleinere maat gesnoeid worden ?
Lees verder...
Forumonderwerp alternatief voor haagbeuk,...

Gepubliceerd: 22 mrt 2014

53 keer bekeken
Kent er iemand een modern alternatief voor haagbeuk,... wat ik al zoveel tegenkom overal. Het moet ook niet per definitie een echte haag te zijn. Voorwaarde: goed onderhoudbaar, zonder al teveel snoeiwerk.
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien laurierhaag

Gepubliceerd: 03 okt 2013

415 keer bekeken
In onze voortuin staat een laurierhaag die slecht gesnoeid is en op veel plekken kaal is. Nu is mijn vraag of ik het beste de hele haag kort kan snoeien zodat hij weer uit kan gaan lopen.
Lees verder...
Forumonderwerp laulierkers? snoeien?

Gepubliceerd: 30 mrt 2013

41 keer bekeken
Ik heb een haag die ongeveer 2 meter hoog en meter of 15 lang is, echter weet ik niet welk soort dit is. Ik denk dat het een laulierkers is maar weet dit niet zeker. Nu is hij vorige jaar door de vorst
Lees verder...
Forumonderwerp laurierkers heg snoeien

Gepubliceerd: 07 mrt 2013

2 keer bekeken
Onze laurier heg is erg hoog een breed geworden.We willen hem snoeien wanneer kunnen we dit het beste doen?We zijn bang dat de elektrische heggenschaar deze takken niet aankan.Dus zal dit handmatig moeten gebeuren.
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien laurier

Gepubliceerd: 16 sep 2012

3 keer bekeken
Beste allen,
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze plant?

Gepubliceerd: 30 aug 2012

0 keer bekeken
Hoe heet deze plant?
Lees verder...
Forumonderwerp laurier haag (prunus laurocerosus rotundifolia)

Gepubliceerd: 28 jul 2012

34 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp plant naam

Gepubliceerd: 25 jun 2012

1 keer bekeken
Hallo allemaal, Ik wil deze plant snoeien, maar ik weet niet eens de naam.Wie kan me helpen? Ron
Lees verder...
Forumonderwerp kale laurierhaag

Gepubliceerd: 13 mei 2012

1,430 keer bekeken
Ik heb een laurierhaag van 20 m breed, 2,5m hoog en ca 11 jaar oudHet gaat om de lauriersoort met de brede lichtgroene kleur Sinds een paar jaar vertoont die gele bladen, diverse kale plekken en wil niet meer omhoog groeien.
Lees verder...
Forumonderwerp bruine bladeren bij een laurierkers

Gepubliceerd: 18 feb 2012

1,190 keer bekeken
Tijdens de laatste strenge vorst is mijn haag (van plm 5 jaar) zichtbaar aangetast. Er zitten inmiddels heel veel bruine bladeren aan, ook nog wel groene. Het vreemde is dat ik in de buurt (wel een behoorlijke afstand) nog
Lees verder...
Forumonderwerp vorstschade glansmispel en laurierkers

Gepubliceerd: 14 feb 2012

20 keer bekeken
Door de zeer strenge vorst van afgelopen periode vertonen de glansmispels en de laurierhaag (Laurierkers) veel vorstschade: blad wordt/is bruin.Zal zich dit nog herstellen? Moet ik snoeien, wachten, graag tips wat te doen.
Lees verder...
Forumonderwerp welke boom?

Gepubliceerd: 03 okt 2011

2 keer bekeken
Ik wil in onze achtertuin een boom planten:
Lees verder...
Forumonderwerp laurier in de bloei

Gepubliceerd: 20 apr 2011

174 keer bekeken
Wij hebben begin vorig jaar twee laurierboompjes gepland welke nu uitbundig in de bloei staan.De boompjes zijn niet groen maar witIk heb ze 4 weken terug nog flink gesnoeid.
Lees verder...
Forumonderwerp laurier of taxus haag????

Gepubliceerd: 18 apr 2011

214 keer bekeken
Wij hebben 2,5 jaar geleden een beukenhaag laten plaatsen.Na 2,5 jaar onbeschut te zitten ben ik er nu (echt) klaar mee!Ben er achter gekomen dat beuken niet echt snel groeien en dan moeten ze ook nog eerst aanslaan.....
Lees verder...
Forumonderwerp nog een onbekende 6

Gepubliceerd: 17 mrt 2011

0 keer bekeken
Dit is nog zo'n groenblijver in de knop. Wat is het?
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien laurierhaag

Gepubliceerd: 14 mrt 2011

8 keer bekeken
Ik heb vorig jaar een laurierhaag geplant.Ik wil de hoogte tussen de 1.10 en 1.30 houden en hem ook niet te breed laten worden.
Lees verder...
Forumonderwerp laurierkers

Gepubliceerd: 03 mrt 2011

35 keer bekeken
Ik wil een haag met een hoogte van 80cm, diepte zo'n 1mtr aanleggen in de voortuin.
Lees verder...