Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp leisierpeer "pyrus calleryana 'chanticleer'" bruine rand rond groene blad

Gepubliceerd: 16 mei 2022

32 keer bekeken
Help!
Lees verder...
Forumonderwerp welke orchidee soort is dit ?

Gepubliceerd: 18 sep 2021

94 keer bekeken
Hele mooie orchidee al 2 jaar geleden gekregen en kreeg toen uitschieters die boven op de plant groeide met wortel en al overgepot. Inmiddels nieuw plant geworden met 2 aparte stukjes met stengels
Lees verder...
Forumonderwerp ananaspalm afsterven stengels nieuwe kroon

Gepubliceerd: 05 sep 2021

26 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp het gaat niet goed met mijn calathea medaillon!

Gepubliceerd: 28 jan 2021

717 keer bekeken
Sinds ongeveer anderhalf jaar heb ik een mooie Calathea Medaillon in mijn kamer. Tot nu toe ging het goed, maar sinds een paar dagen hangen een heel stel bladeren slap.
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet raad

Gepubliceerd: 03 jul 2020

42 keer bekeken
Ik heb bij een aantal orchideeën iets wat de hele plant vernield en weet niet wat het is. Wie kan me helpen? Op de foto een voorbeeld van 1tje. 
Lees verder...
Forumonderwerp sanseveria met witte beestjes

Gepubliceerd: 12 sep 2019

757 keer bekeken
Beste Allemaal, Weer eens een probleem. Nadat de Sanseveria's uit de pot groeide, hebben we deze begin van het jaar verpot. Keurig universele potgrond gebruik aangevuld met Breker zand door de doorlaatbaarheid.
Lees verder...
Forumonderwerp witte fuchsia ziet er slecht en ongezond uit....ziekte???

Gepubliceerd: 02 jul 2019

209 keer bekeken
Hallo, ik heb diverse prachtige fuchsia's, maar een ervan, een witte heeft het echt nie
Lees verder...
Forumonderwerp veel te veel vissen....maar hoe kom je er af??

Gepubliceerd: 21 feb 2019

214 keer bekeken
Ooit hebben wij wat goudvisjes in onze vijver uitgezet. Nu zijn het er bijna 100....Nou is onze vijver wel tamelijk groot (15.000 L) maar dit wordt ons toch te gek.De vraag is echter: hoe krijgen we ze er uit??
Lees verder...
Forumonderwerp papyrus staat hier al 10 jaar en blijft mager en zorgelijk er uit zien.

Gepubliceerd: 30 aug 2018

69 keer bekeken
Geregeld komen er nieuwe spruiten.Soms zetten die door, soms vergeeld voordat ze 20 cm hoog zijn. Volwassem spruiten zelfde verhaal.,soms gaat het goed, vaak vergelen de bladeren en sterft de spruit af.
Lees verder...
Forumonderwerp cactus probleem

Gepubliceerd: 16 aug 2018

158 keer bekeken
Beste cactusliefhebbers
Lees verder...
Forumonderwerp wat is er aan de hand met mijn monstera.. : (

Gepubliceerd: 21 jun 2018

265 keer bekeken
Hallo allemaal. Ik heb een paar maanden geleden een mooie Monstera gekocht. Hij stond eers in de hoek van de kamer, niet in direct zonlicht maar opeens ging hij achteruit. Bladen worden beetje slap, gelig en bruine plekken.
Lees verder...
Forumonderwerp knoppen klimroos

Gepubliceerd: 24 mei 2018

59 keer bekeken
Hoi, Ik heb vorig jaar een klimroos geplant bij een rozenboog. De roos heeft toen nog met een paar bloemen gebloeid. De roos is flink gegroeid en heeft veel knoppen. Ze gaan alleen niet open.
Lees verder...
Forumonderwerp vraag over plantgeul in zand voor aanleg beukenhaag

Gepubliceerd: 22 mrt 2018

50 keer bekeken
hallo, wij willen een deel van onze paardenbak opofferen om een beukenhaag te planten. Nu hebben we een plantgeul van ca 20meter gegraven en ca 40 cm diep en ca 40 cm breed maar ongeveer een derde bestaat nu zand.
Lees verder...
Forumonderwerp monstera bruin/zwart blad

Gepubliceerd: 24 dec 2017

554 keer bekeken
Hoi,  Wie zou mij advies/tips kunnen geven over mijn nieuwe monstera plant?
Lees verder...
Forumonderwerp kersenboompje

Gepubliceerd: 09 okt 2017

67 keer bekeken
Mijn twee jaar geleden geplante kersenboom zat deze zomer vol met luis(?). Ik heb gespraid met anti-luis en toen dat niet hielp verschillende keren met oplossing van spiritus/groene zeep. Ook dit hielp totaal niet.
Lees verder...
Forumonderwerp zieke chamaecyparis obscura

Gepubliceerd: 02 okt 2017

106 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp prunus cistena snoeien?

Gepubliceerd: 19 mei 2017

1,181 keer bekeken
Wij hebben een prunus cistena op stam die een beetje in de verdrukking is gekomen door
Lees verder...
Forumonderwerp gatenplant met bruin blad - wie weet raad?

Gepubliceerd: 10 mrt 2017

159 keer bekeken
Het gaat niet goed met mijn gatenplant, maar ik weet niet wat er loos is. Geef ik de plant teveel of te weinig water? Of is er iets heel anders aan de hand? De grond voelt niet nat aan (bovenin de pot).
Lees verder...
Forumonderwerp laurier op stam wordt geel

Gepubliceerd: 10 mei 2016

1,437 keer bekeken
Wie weet raad? Onze Prunus laurocerasus Etna krijgt gele bladeren.
Lees verder...
Forumonderwerp camjelia

Gepubliceerd: 08 mei 2016

1 keer bekeken
Halo . Ik heb al een paar jaar een Camelia maar hij doet het niet goed snel gele gladeren wie weet raad ik hoor het graa g al vast gedankt Gr Jaap
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet raad?

Gepubliceerd: 12 feb 2016

2 keer bekeken
Ik heb 2 stekjes van een struikje genomen welke ik graag wil kweken, echter weet ik niet wat de naam is van dit struikje.
Lees verder...
Forumonderwerp aanplant in bloempot/regenton

Gepubliceerd: 28 sep 2015

5 keer bekeken
Wie weet raad? Ik heb een erker. Het hemelwater loopt via een ketting naar beneden. Ik wil deze ketting in een ronde plantenbak laten lopen met gaatjes in de onderkant. In de bak wil ik iets aanplanten dat het hele jaar groen blijft.
Lees verder...
Forumonderwerp berken

Gepubliceerd: 27 aug 2015

4 keer bekeken
Hallo iedereen,
Lees verder...
Forumonderwerp zelkova serrata

Gepubliceerd: 27 jul 2015

30 keer bekeken
Hoi Iedereen, N.a.v een eerder topic over het zaaien van de zelkova serrata het volgend
Lees verder...
Forumonderwerp rouwmuggen (sciarida)

Gepubliceerd: 02 jul 2015

104 keer bekeken
Ik krijg die rotbeestjes mn huis niet meer uit.
Lees verder...