Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp wat is er mis met de hybiscus

Gepubliceerd: 07 jun 2019

40 keer bekeken
Goedemorgen,
Lees verder...
Forumonderwerp hybiscus xl

Gepubliceerd: 24 aug 2016

10 keer bekeken
Ik heb meer dan 5 jaar een hybiscus xl in de tuin staan. Met van die reusachtige bloemen. Dit jaar zijn veel minder uitlopers dan vorige jaren. Is hij aan het eind van z'n latijn? Is verjonging mogelijk (uitgraven/splitsen)?
Lees verder...
Forumonderwerp naam van struik

Gepubliceerd: 30 mrt 2016

2 keer bekeken
Van deze struik heb ik met succes zaad laten ontkiemen. Heeft iemand een idee hoe de struik heet?
Lees verder...
Forumonderwerp welke planten zijn dat

Gepubliceerd: 22 aug 2015

0 keer bekeken
Dank bij voorbaat
Lees verder...
Forumonderwerp mooi he?

Gepubliceerd: 25 mei 2015

3 keer bekeken
Hoi forumleden, graag wil ik jullie even mee laten genieten van deze prachtige enorme pioenrozen die nu in onze tuin staan te bloeien. Circa 25-30 cm in doorsnede! Iemand idee van de soort? Groet, Emiel
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende planten

Gepubliceerd: 15 mei 2014

2 keer bekeken
Welke planten zijn dit? Ik heb sommige planten zelfs dit jaar geplaatst maar ben de kaartjes kwijt (dom dom dom) Wie kan mij helpen?
Lees verder...
Forumonderwerp wat is dit voor plant

Gepubliceerd: 28 apr 2013

1 keer bekeken
Ik ben net verhuist en er staan veel planten in de tuin, alleen deze kan ik echt niet vinden, weet iemand wat het is? en of ik de oude bloemetjes eraf moet halen? of is het inmiddels een afgestorven plantalvast bedankt karin
Lees verder...
Forumonderwerp welke kamerplant.

Gepubliceerd: 09 jan 2013

0 keer bekeken
Ik heb een pot van een meter hoog en een dikke 50cm breed (diameter). Staat in de huiskamer voor het raam, veel licht dus, wel op het zuid-oosten. In de kamer is het nooit kouder dan 15 graden. Huiskamer is 3 meter hoog.
Lees verder...
Forumonderwerp welke planten zijn dit?

Gepubliceerd: 27 mei 2012

2 keer bekeken
1:Grote struik met wit/grijze takken. Volgens mij in de zomer witte bloemetjes. 2:Ooit geërfd van een vorige bewoner. Blijft groen, geen bloemen.
Lees verder...
Forumonderwerp hybiscus chinese roos

Gepubliceerd: 25 apr 2012

5 keer bekeken
Ik heb in de tuin een Chinese roos(Hybiscus) staan.Nu is hij op dit moment nog helemaal kaal geen blad te zien ook nog geen knopjes.Kan het zijn dat hij bevroren is?Groeten corina
Lees verder...
Forumonderwerp een 8-tal planten e.d waarvan ik de naam niet weet

Gepubliceerd: 03 apr 2012

18 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp luizen in hybiscus

Gepubliceerd: 24 mei 2011

6 keer bekeken
hallo wij hebben luizen in de hybiscus, nu zag ik vandaag er een soort kevertjes op de bladeren zitten, weet iemand wat dit zijn en of ze luizen eten, voordat we gaan spuiten met iets bedankt ellen
Lees verder...
Forumonderwerp moscheutos stekken

Gepubliceerd: 04 aug 2010

109 keer bekeken
hoe kan ik een moscheutos stekkenik heb een oude plant van 15 jaar oud ,maar dit jaar zijn de stengels maar 30 cm hoog ,tegen andere jaren 60 a 75vorig jaar nam het al af
Lees verder...
Forumonderwerp twee kleuren in hibuscus

Gepubliceerd: 12 aug 2009

9 keer bekeken
Soms lees je op fora dat mensen opeens een andere kleur bloem in hun plant erbij hebben. vaak komt dit doordat de plant onder de entplek is uitgelopen of dat een andere plant (via zaad) in de plant terecht is gekomen.
Lees verder...
Forumonderwerp struik met paarse of witte bloemen

Gepubliceerd: 10 aug 2009

231 keer bekeken
Wie kent de naam van deze struik?
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit

Gepubliceerd: 05 aug 2009

0 keer bekeken
uit zaad opgekweekt, ken de herkomst niet beschrijving; lange spriet van plus.min een meter met om de 10 cm een groot blad met 3 lichtgroene vingers, bovenin een puntige knop, kleur bloem is nog niet te zien.wie kent deze plant?
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit ?

Gepubliceerd: 13 jul 2008

2 keer bekeken
Iemand een idee ? Ik kom hem in verschillende huiskamers tegen maar niemand die de naam weet .
Lees verder...
Forumonderwerp zaad

Gepubliceerd: 14 feb 2007

1 keer bekeken
goedemiddag, sinds een paar jaar heb ik een tuin en om de kosten te drukken ben ik vorig jaar vol goeie moed begonnen met het verzamelen van zaad. mijn vraag is nu wanneer en hoe kan ik uit dit zaad plantjes krijgen?
Lees verder...
Forumonderwerp zaad

Gepubliceerd: 14 feb 2007

2 keer bekeken
goedemiddag, sinds een paar jaar heb ik een tuin en om de kosten te drukken ben ik vorig jaar vol goeie moed begonnen met het verzamelen van zaad. mijn vraag is nu wanneer en hoe kan ik uit dit zaad plantjes krijgen?
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze plant

Gepubliceerd: 23 sep 2005

11 keer bekeken
Ik heb een plant waarvan ik de naam niet ken ik denk dat het een hibiscussoort is maar welkeHet is een kuipplant
Lees verder...
Forumonderwerp hibiscus chinese roos

Gepubliceerd: 22 aug 2005

10 keer bekeken
kan men de chinese roos ook buiten laten staan aub
Lees verder...
Forumonderwerp lychee overwinteren?

Gepubliceerd: 27 okt 2004

9 keer bekeken
Ik heb 1-jarige Lychee's, 6 in totaal. Hoe komen ze de winter door.Ze staan allemaal in een eigen pot met een diameter van 15 cm.Moet ik ze binnen halen of laat ik ze buiten staan?Wie helpt me?
Lees verder...
Forumonderwerp help! planten verhuist, nog te redden?

Gepubliceerd: 16 aug 2004

2 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp een paar vragen..

Gepubliceerd: 13 mrt 2004

4 keer bekeken
In ons gras zitten veel sporen van de grasmaaier, dus het hobbelt nogal. Met welke grond of mengsel kan ik dit het beste egaliseren?
Lees verder...
Forumonderwerp hibiscus

Gepubliceerd: 23 nov 2003

41 keer bekeken
hoi,de bladeren van mijn hibiscus (ofzoiets) vallen af of worden geel,is dat normaal ?
Lees verder...
Stel een tuinvraag