Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp snoeien en vervoer

Gepubliceerd: 04 okt 2016

0 keer bekeken
Ook ik zit met het probleem dat er tuin planten vanuit France naar NL moeten. Afgeven bij een tuinarchitect lijkt mij alleen om financiële reden al een slecht plan.
Lees verder...
Forumonderwerp oude rododendron

Gepubliceerd: 24 sep 2016

4 keer bekeken
Mijn hele oude Rododendron heeft erg veel blad verloren, ook heeft hij verschrompelde knoppen en enkele dode takken. Wat kan ik doen??? Kan ik b.v. nu de dode takken afzagen en in het voorjaar snoeien??
Lees verder...
Forumonderwerp compost ?

Gepubliceerd: 28 mei 2013

0 keer bekeken
Ik heb een composthoop waar ik het meeste uit de tuin opgooi. Ik zet het 1 x per 14 dagen om. Ik vermeng het afgemaaide gras met het dan donkere oudere materiaal. In het najaar heb ik wel 52 kruiwagens met bladeren van beuken en eiken.
Lees verder...
Forumonderwerp rododendron

Gepubliceerd: 14 aug 2012

1 keer bekeken
Wij hebben in de tuin een hele oude rododendron,hij is onderaan helemaal kaal.Aan de uit einde van de takken zit alleen blad,verder hele maal kaal.Zou ik de rodo heel laag kunnen snoeien,en loopt hij dan weer uit?.
Lees verder...
Forumonderwerp problemen pieris, hortensia en rododendron

Gepubliceerd: 03 jun 2011

238 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp nieuw: groeninfo plantengids

Gepubliceerd: 08 jan 2011

47 keer bekeken
Beste Allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp oude rododenderons

Gepubliceerd: 27 jun 2010

3 keer bekeken
graag wil ik advies vragen over een van mijn rododendrons In onze tuin ca 60 jaar oud staan veel rodo's , een ervan lijkt het loodje te leggen.
Lees verder...
Forumonderwerp benoemen van bloemen

Gepubliceerd: 12 dec 2009

1 keer bekeken
Als fotograaf moet ik bloemen en planten benoemen.Van de afgebeelde bloemen weet ik de naam niet.Wie kan mij helpen.Hartelijk dank,G. Op het Veld
Lees verder...
Forumonderwerp benoemen van bloemen

Gepubliceerd: 12 dec 2009

1 keer bekeken
Als fotograaf moet ik bloemen en planten benoemen.Van de afgebeelde bloemen weet ik de naam niet.Wie kan mij helpen.Hartelijk dank,G. Op het Veld
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe tuin, veel onbekende planten

Gepubliceerd: 16 apr 2007

12 keer bekeken
Sinds vorig jaar wonen wij in ons huis, en heb ik de tuin onderhouden. Nu doe ik veel op goed geluk omdat ik van veel planten de naam niet weet.
Lees verder...
Forumonderwerp rodondendron

Gepubliceerd: 25 sep 2002

5 keer bekeken
Ik heb een hele oude rodondrendron in mijn tuin, die heel groot is maar van binnen kaal, wat moet ik doen om hem weer mooi te krijgen.
Lees verder...