Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp verplant welke verzorging nu?

Gepubliceerd: 26 okt 2016

0 keer bekeken
Hallo ,
Lees verder...
Forumonderwerp serissa

Gepubliceerd: 26 jan 2014

6 keer bekeken
Beste mensen,Ik heb hier een Serissa staan die de helft groen en de andere helft bruin blijft, er zouden ook mooie bloempjes , in de bloeitijd uiteraard, moeten
Lees verder...
Forumonderwerp rozenziekte

Gepubliceerd: 20 feb 2013

16 keer bekeken
Sinds 25 jaar hebben we rozen tegen de zuidelijke gevel van het huis staan. De laatste jaren moeten we al in maart beginnen te sproeien tegen schimmels en bladluizen. We moeten deze behandeling om de 14 dagen herhalen. We
Lees verder...
Forumonderwerp verplanten eik

Gepubliceerd: 26 aug 2012

49 keer bekeken
ik heb verleden najaar een eik verplant met een diam van 18cm op borsthoogte.Die liep goed uit en bleef groen. Bladeren bleven wel aan de kleine kant.Sinds een drietal weken verdorren de bladeren en waaien ze af.
Lees verder...
Forumonderwerp trachycarpus fortunei

Gepubliceerd: 13 nov 2009

449 keer bekeken
net een 10jarige tachycarpus fortunei in volle grond geplant mvg aan iedereen
Lees verder...
Forumonderwerp slapende knopen

Gepubliceerd: 07 aug 2009

28 keer bekeken
hallo,ik heb een linde als bonsai en hij doet het redelijk goed op 1 ding na.er hangen niet echt veel bladeren aan de takken maar ik zie tochzoveel knopen die nog niet open zijn hoe kan ik die open laten gaan?
Lees verder...
Forumonderwerp cycas revoluta, vorstschade?

Gepubliceerd: 24 feb 2008

187 keer bekeken
Ik heb deze Cycas revoluta, de laatste nacht toen het nog -4 werdt laten staan, de vorige nachten stond ie in de blokhut, daar was het boven 0, vorstschade lijkt mij onwaarschijnlijk, of het is toch wel zo, in combinatie met vocht?
Lees verder...
Forumonderwerp mangoboom kweken

Gepubliceerd: 12 okt 2004

2,767 keer bekeken
Wie heeft er al eens geprobeerd een mangoboom te planten? Ik heb de kiem uit de pit gehaald en deze in een bekertje met gewone aarde (uit de plantenbak) gestopt en hierover een plastic zakje gedaan.
Lees verder...
Stel een tuinvraag