Zoeken

Type Titel Inhoud
Tuininformatie welk hekwerk past het beste bij mijn tuin?

Gepubliceerd: 28 okt 2022

9 keer bekeken
Je hebt nog geen hekwerk of je wil je huidige hekwerk vervangen door iets nieuws. Dit kan allemaal maar waar begin je er is zoveel informatie beschikbaar dat je het overzicht kwijt bent.
Lees verder...
Forumonderwerp heg vervangen door?

Gepubliceerd: 19 feb 2017

9 keer bekeken
LS, Ik heb een coniferenheg die zo in de dikte/breedte uit de hand is gelopen dat ik een stuk wil vervangen door.... alweer coniferen. Al zoekende is het moeilijk eruit te komen. Wie heeft er verstand van en raad?
Lees verder...
Forumonderwerp meesjes

Gepubliceerd: 28 feb 2013

47 keer bekeken
Waarom ''moeten'' meesjes aan zwiepende vetbolletjes hangen te eten?
Lees verder...
Forumonderwerp uv lamp?

Gepubliceerd: 02 jul 2012

21 keer bekeken
ik wil graag een uv lamp in mijn vijver.ik heb al een filter maar zonder uv.wie weet een goede uv lamp/ filter dinges?voor 1000 liter vijver.
Lees verder...
Forumonderwerp ligusterhaag

Gepubliceerd: 12 apr 2012

85 keer bekeken
Het heeft hier in februari een paar nachten heel erg gevroren, de koudste nacht was min twintig.De ligusterhaag van twee meter hoog ziet er heel erg dood uit.Hij is oud en heeft dikke stammen.
Lees verder...
Forumonderwerp lavendel en heg vragen

Gepubliceerd: 13 mrt 2012

10 keer bekeken
Sinds een maand zijn wij de trotse eigenaar van een huis met een tuin. Dit is mijn eerste tuin en ik heb dus wat vragen. Op zich is de tuin erg onderhoudsvriendelijk en bijna helemaal bestraat.
Lees verder...
Forumonderwerp het word kouder...

Gepubliceerd: 27 jan 2012

53 keer bekeken
Nu het kouder word en ik geen lichtslang meer kan kopen heb ik voor een 3 tal exoten 3 verlichtingarmaturen gekocht met daarin een 60 watt gloeilamp die enorm veel warmte afgeeft.
Lees verder...
Forumonderwerp cylindrocladium buxicola in buxus

Gepubliceerd: 24 sep 2011

0 keer bekeken
Heb 25 meter buxushaag van 30 cm hoog. Al enkele jaren aangetast door ziekte, wordt elk jaar erger.Vandaar dat ik deze haag nu wil rooien. Mijn vragen:
Lees verder...
Forumonderwerp kokossnippers als bodembedekker?

Gepubliceerd: 05 mei 2011

709 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp bruin worden coniferenhaag

Gepubliceerd: 13 jun 2010

39 keer bekeken
Hoi,
Lees verder...
Forumonderwerp coniferen

Gepubliceerd: 24 apr 2010

15 keer bekeken
We hebben in onze tuin, ietjes verder als de afscheiding een rij coniferen(tenminste, ik geloof dat het coniferen zijn) staan, Ze hebben nooit enig probleem gehad, en gegroeid alsof het niks was.
Lees verder...
Forumonderwerp trachycarpus fortunei

Gepubliceerd: 13 nov 2009

449 keer bekeken
net een 10jarige tachycarpus fortunei in volle grond geplant mvg aan iedereen
Lees verder...
Forumonderwerp tuin aanleg meningen gevraagd

Gepubliceerd: 24 mei 2009

12 keer bekeken
Hallo, ikben hier nieuw en heb een vraag voor ervaren tuinnierders.In het begin zón 15 jaar geleden was m'n tuin een puinhoop, nu lijkt het wel beter, door de jaren heen gewoon netjes gehouden maar is wel saai.
Lees verder...
Forumonderwerp welke haag / plant beste voor erfscheiding ?

Gepubliceerd: 06 okt 2008

162 keer bekeken
Wij zijn op zoek naar een haag of plant, welke zich kan vormen tot een haag, voor een erfscheiding met onze buren. Deze hebben een verbouwing achter de rug en hebben onze coniferen behoorlijk beschadigd (zie foto).
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien van een hele oude ligusterhaag

Gepubliceerd: 07 apr 2004

54 keer bekeken
Wie kan mij vertellen hoe ik mijn hele oude ligusterhaag moet snoeien. De haag is ongeveer 50 jaar oud (zegt de buurman),is 2
Lees verder...