Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp azijn tegen kattenoverlast

Gepubliceerd: 12 apr 2017

101 keer bekeken
Ik heb eerst maar eens gekeken op het forum of er meer vragen zijn gesteld over overlast van katers en poezen en hier en daar wel wat over gelezen, maar waarmee mijn vraag niet beantwoord werd.
Lees verder...
Forumonderwerp kat na 11 maanden terug, na verhuizing

Gepubliceerd: 14 jul 2012

24 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp strooivoer onkiembaar maken?

Gepubliceerd: 27 mei 2011

128 keer bekeken
Iedere winter strooi ik buiten voor de vogels, en ieder voorjaar + zomer ben ik me een ongeluk aan het wieden om de jonge zaailingen daarvan tussen mijn planten uit te halen....
Lees verder...
Forumonderwerp katten

Gepubliceerd: 12 feb 2011

10 keer bekeken
we hebben erg veel last van kattenuitwerpselen in onze tuin.Het strooien van anti-kat-korrels, peper of sprayen helpt niet.Zijn er bepaalde bodembedekkers waar katten een hekel aan hebben?
Lees verder...
Forumonderwerp hoevaak moet een kat eten?

Gepubliceerd: 16 aug 2010

23 keer bekeken
het is een kat die 2jaar oud is,en een jongen
Lees verder...
Forumonderwerp schuwe poes

Gepubliceerd: 06 feb 2008

2 keer bekeken
onze poes ( 6 jaar ) is sinds enkele maanden ontzettend schuw.bij het binnenroepen moeten wij zelf al bij de deur weggaan anders komt ze helemaal niet binnen.
Lees verder...
Forumonderwerp teken.

Gepubliceerd: 09 aug 2007

0 keer bekeken
Hoe kan je jezelf het best beschermen tegen teken als je in de tuin werkt?
Lees verder...
Forumonderwerp vijvervissen laten zich niet meer zien

Gepubliceerd: 19 jul 2007

1,161 keer bekeken
Wij hebben een kleine vijver (2m2)met een aantal kleine goudvissen. Tot enkele maanden geleden zwommen de vissen aan de oppervlakte en reageerden ze direct wanneer ze voer kregen.
Lees verder...
Forumonderwerp last van katten(uitwerpselen) in de tuin.

Gepubliceerd: 08 jun 2007

81 keer bekeken
Weet er iemand een middel om de katten van in het gebuurte weg te houden uit mijn tuin? Ik heb niets tegen die beestjes maar k'heb wel last van hetgeen ze in mijn tuin achterlaten als je begrijpt wat ik bedoel.
Lees verder...
Forumonderwerp alweer .................katten

Gepubliceerd: 08 jan 2007

6 keer bekeken
er zal onget***eld al veel over gevraagd zijn................ maar ik heb gisteren zo ongeveer 16 flinke drollen uit de tuin moeten scheppen................
Lees verder...
Forumonderwerp katten en hun poep

Gepubliceerd: 07 mei 2006

7 keer bekeken
Wij hebben een probleem.Sommige katten denken dat onze tuin een toilet is.WE hebben al van alles geprobeerd zoals, koffiedik, bedekkers, waterspuiten. Helaas heeft dit geen zin.Heeft iemand nog een ander idee?
Lees verder...
Forumonderwerp katten (poezen) in de tuin

Gepubliceerd: 19 nov 2004

4 keer bekeken
hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp katten plassen tegen taxusheg

Gepubliceerd: 08 aug 2003

89 keer bekeken
De katten plassen tegen de taxusheg en die wordt dan bruin. Wat kan ik er tegen doen. Iedere suggestie is welkom. Helpt b.v. kattenschrik van Ecostyle ?
Lees verder...
Stel een tuinvraag