Zoeken

Type Titel Inhoud
Bedrijven hoveniersbedrijf beijens

Gepubliceerd: 09 jan 2018

35 keer bekeken
Wij zijn een allround hoveniersbedrijf met jarenlange ervaring in het aanleggen en onderhouden van tuinen.Hierbij kan het gaan om particuliere tuinen, bedrijfstuinen en/of openbaar groen
Lees verder...
Forumonderwerp kastanjeboom

Gepubliceerd: 16 jun 2011

3 keer bekeken
Wij hebben een heel mooie kastanjeboom in de tuin staan. Vorige zomer hebben we nieuwe graszoden gelegd waardoor er waarschijnlijk wat wortels die niet diep in de grond zitten zijn beschadigd bij het frezen van de grond.
Lees verder...
Forumonderwerp onkruid frezen en dan direkt gras zaaien?

Gepubliceerd: 04 aug 2010

49 keer bekeken
Onze tuin is reeds voorzien van een laag zwarte grond en geëgaliseerd . Nu had men ons gezegd dat gazon zaaien best in september wordt gedaan , met het gevolg dat we nu met peen-onkruid zitten - 70 cm hoog .
Lees verder...
Forumonderwerp 10 cm tuinaarde op kleigrond = drainage problemen?

Gepubliceerd: 30 apr 2009

633 keer bekeken
Beste forummers,
Lees verder...
Forumonderwerp braakliggende grond

Gepubliceerd: 21 apr 2009

2 keer bekeken
Vorig jaar mdio oktober heb ik de tuin laten ophogen en egaliseren. Sinds twee weken wordt het groen van onkruid. Het is kleigrond (ongeveer 275 m2)
Lees verder...
Forumonderwerp wat is de ideale ondergrond voor mooi gazon?

Gepubliceerd: 06 apr 2009

26 keer bekeken
Hallo, ik ga mijn gazon opnieuw aanleggen. de grond bij mij is extreem klei achtig. Ik laat daarom 20 cm weghalen en wil dit vervangen door goede grond ten behoeve van de aanleg voor gazon.
Lees verder...
Forumonderwerp gras en kleigrond

Gepubliceerd: 31 aug 2008

5 keer bekeken
hey, vorige week zijn we verhuisd naar ons nieuw huis met een aangename oppervlakte voor een hof. (8 op 15) gelegen op het zuid-oosten. het is en nieuwe verkaveling dus alles ligt nog braak, vroeger waren het weilanden.
Lees verder...
Forumonderwerp gazon aanleggen frezen

Gepubliceerd: 14 mrt 2007

9 keer bekeken
ik wil volgende week beginnen met de aanleg van mijn gazon. Op dit moment is het nog weiland met ruwe wilde grassen,klaver paardenbloemen en onkruid.
Lees verder...
Forumonderwerp "natte" tuin

Gepubliceerd: 16 apr 2005

2 keer bekeken
Mijn tuin krijgt niet echt veel zon en dichtbij mijn woning is de grond echt bijzonder nat. Na een goede regenbui kan ik best niet over mijn gras lopen of het wordt een heuse modderpoel.
Lees verder...