Zoeken
Type | Titel | Inhoud |
---|---|---|
Tuininformatie |
een mooie tuin creeren Gepubliceerd: 12 jul 2023 31 keer bekeken |
Bij het maken van een mooie tuin, komen heel wat zaken kijken. Je maakt natuurlijk eerst een plan voor je tuin. Hoe wil je het er uit laten zien? Lees verder... |
Forumonderwerp |
gras Gepubliceerd: 03 apr 2017 9 keer bekeken |
Hallo, sinds begin van dit voorjaar heb ik in het gazon vreemde snelgroeiende graspollen van gras met grove sprieten. Als ik ze maai komen er lichte plekken. Ze groeien harder dan het gewone gras en het staat lelijk. Lees verder... |
Forumonderwerp |
composteren Gepubliceerd: 17 apr 2012 44 keer bekeken |
Ik wil zelf tuin en groenaval gaan composteren. Het zal moeten gebeuren in een compostbak uit de handel daar ik in ruimte eerder wat beperkt ben. Lees verder... |
Forumonderwerp |
verwaarloosde lange tuin opknappen Gepubliceerd: 08 mei 2011 267 keer bekeken |
Afgelopen vrijdag hebben mijn vriendin en ik de sleutel gekregen van onze woning. Aan dit huis moet nog wel een beetje verbouwd worden, dat wil zeggen alles moet eruit en opnieuw gedaan worden. Lees verder... |
Forumonderwerp |
maaimachine Gepubliceerd: 05 jul 2009 7 keer bekeken |
Hallo,
Wij gaan binnenkort een nieuwe maaimachine aanschaffen. We hebben op ons grasveld veel bomen en ik word tuureluurs van de verlengsnoer dat altijd te kort of in de knoop raakt. Lees verder... |
Forumonderwerp |
welke grasmaaier? Gepubliceerd: 12 apr 2009 15 keer bekeken |
Hoi,
Ik probeer uit te zoeken welke grasmaaier ik moet hebben voor de tuin.De tuin is een vrije-tijd, pleziertuin. De honden lopen er veel overheen. Lees verder... |
Forumonderwerp |
een paar vragen.. Gepubliceerd: 13 mrt 2004 4 keer bekeken |
In ons gras zitten veel sporen van de grasmaaier, dus het hobbelt nogal. Met welke grond of mengsel kan ik dit het beste egaliseren? Lees verder... |