Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp taxuskever oplossing?

Gepubliceerd: 29 mrt 2014

384 keer bekeken
Het probleem van vraatschade door taxuskever heb ik hier al enkele malen aangekaart. Op advies dat enkelen onder jullie me gaven heb ik eind augustus een behandeling toegepast met
Lees verder...
Forumonderwerp slecht gazon

Gepubliceerd: 23 feb 2014

341 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp trachycarpus fortunei help

Gepubliceerd: 10 apr 2011

1,610 keer bekeken
Beste forumleden,
Lees verder...
Forumonderwerp minimumtemperatuur en bescherming.

Gepubliceerd: 29 sep 2010

246 keer bekeken
Ik heropen nog even dit oude topic. Het valt niet mee om een samenvatting te maken van bijna 300 berichten! Maar beloofd is beloofd en ik probeer toch voor komende winter iets zinnigs te melden.
Lees verder...
Forumonderwerp zwarte schimmel in gazon

Gepubliceerd: 15 sep 2010

1,090 keer bekeken
Er zit een zwarte schimmel in het gazon, weet iemand wat eraan te doen?Dat wil zeggen alsof iemand met zwarte potgrond gesmost heeft in het gras, maar dat is niet zo.Ik heb al extra kalk gestrooid, maar dat doet niks.
Lees verder...
Forumonderwerp aangelegd nieuwe tuin, maar veel vragen!

Gepubliceerd: 13 aug 2010

981 keer bekeken
Beste forumleden,
Lees verder...
Forumonderwerp bodembedekking vijver

Gepubliceerd: 29 jun 2010

462 keer bekeken
Sinds het weekend heb ik een kleine voorgevormde vijver gekocht.Schoongemaakt, en gevuld, de vijver is 1.25 bij 90 en 45 cm diep.
Lees verder...
Forumonderwerp vuilzuigers (sibo en van woensel) : ervaringen ???

Gepubliceerd: 27 jun 2010

83 keer bekeken
Beste vijverliefhebbers in Nederland, Ik ben al een hele tijd op zoek naar een oplossing voor mijn (vijver)probleem …
Lees verder...
Forumonderwerp tuinvijver aanleggen

Gepubliceerd: 22 jun 2010

238 keer bekeken
Ik wil in de achtertuin een grote tuinvijver aanleggen. Het gat is al gegraven door een kraantje bij de aanleg van de tuin 2 jaar terug, dus het zwaarste werk hoef ik niet meer te doen.
Lees verder...
Forumonderwerp gras zaaien / tuin aanleggen

Gepubliceerd: 05 mrt 2010

2 keer bekeken
Ik heb een nieuwe huis met een tuin ongeveer 80 meter diep op 30 meter breedte.
Lees verder...
Forumonderwerp ibiscus newbiscus mauvelous

Gepubliceerd: 02 aug 2009

150 keer bekeken
Ik ben nieuw op dit forum dus even alles uitzoeken .
Lees verder...
Forumonderwerp ziekte rhododendron

Gepubliceerd: 22 apr 2009

548 keer bekeken
Mijn Rhododendrons gaan er langzaam allemaal aan. Ik heb 2 jaar geleden 16 stuks laten planten. Er zijn inmiddels 3 van dood. Ik zie op dit moment weer 5 in verregaande staat en die tasten weer degene er vlakbij gelegen aan.
Lees verder...
Forumonderwerp 2de fase aanleg tuin

Gepubliceerd: 16 jul 2007

2 keer bekeken
Hallo iedereen, Iedereen het noodweer een beetje overleefd? Tot op heden is hier nog geen drup gevallen vandaag, alleen maar zon en heel weinig wind.
Lees verder...
Forumonderwerp help! orchidee wordt zwart! (+ foto)

Gepubliceerd: 05 dec 2006

120 keer bekeken
Ik heb enkele weken terug een prachtige Cymbidium Orchidee gekocht. Binnen no time werden echter de mooie gele bloemen zwart (!) en nu zijn ze eraf aan het vallen (je ziet ze op de foto onderaan ook liggen).
Lees verder...
Forumonderwerp help, vijver blijft troebel:-(

Gepubliceerd: 23 jul 2006

69 keer bekeken
Hi,
Lees verder...
Forumonderwerp "wat vindt je van m'n tuin?"

Gepubliceerd: 12 mei 2006

13 keer bekeken
Vaak worden hier fraaie foto’s van tuinen geplaatst. Vooral de exotenliefhebbers zijn trots op hun tuin en nieuwe aanwinsten. Daarbij wordt veelal de mening van de forumbezoekers gevraagd over hun tuin.
Lees verder...
Forumonderwerp katten en hun poep

Gepubliceerd: 07 mei 2006

7 keer bekeken
Wij hebben een probleem.Sommige katten denken dat onze tuin een toilet is.WE hebben al van alles geprobeerd zoals, koffiedik, bedekkers, waterspuiten. Helaas heeft dit geen zin.Heeft iemand nog een ander idee?
Lees verder...
Forumonderwerp dringend: doorbreken van turf

Gepubliceerd: 14 jan 2005

11 keer bekeken
Hallo allemaal ik ben een echte leek op tuingebied. Maar ik heb een zeer belangrijke vraag. Ik heb net een nieuwbouw aangekocht. Daar moet de tuin nog volledig aangelegd worden. Ik heb twee hoveniers laten komen om prijs te maken.
Lees verder...
Forumonderwerp tuinaanleg hoe begin ik eraan?

Gepubliceerd: 26 jun 2004

6 keer bekeken
hoi wij hebben een nieuwbouw gekocht en daar is er nog een redelijke frote tuin bij.Ik zit voor het moment met mijn handen in mijn haar,hoe ik aan die tuinaanleg moet beginnen.
Lees verder...
Stel een tuinvraag