Zoeken

Type Titel Inhoud
Tuininformatie hoe kies je de juiste tegels voor in de tuin?

Gepubliceerd: 19 sep 2023

15 keer bekeken
Of je nou een terras gaat aanleggen of een nieuw tuinpad wil creëren: het is essentieel om de juiste tegels uit te kiezen. Een goede tegel heeft een uitstraling die perfect bij jouw tuin past, maar ook aansluit op de functie van de bestrating.
Lees verder...
Tuininformatie handige tips voor een nieuwe tuin

Gepubliceerd: 30 aug 2022

20 keer bekeken
Als jij gezegend bent met een woning die een tuin heeft, wil je natuurlijk zo goed mogelijk gebruik kunnen maken van deze tuin.
Lees verder...
Forumonderwerp hobbit tuin... welke planten?

Gepubliceerd: 21 okt 2018

183 keer bekeken
Beste forummers, Mae govannen!
Lees verder...
Bedrijven groen-design

Gepubliceerd: 10 aug 2015

0 keer bekeken
Bij ons kunt U terecht voor :Aanleggen van gazons en beplantingenOnderhoud van tuinen en bedrijfsterreinen : Alle onderhoudswerkzaamheden gebeuren volledig naar uw wens,of in samenspraak met ons.
Lees verder...
Forumonderwerp aanleggen van natuursteen...

Gepubliceerd: 24 sep 2010

7 keer bekeken
Goedenmorgen,
Lees verder...
Forumonderwerp carrara natuusteen als sierbodem in vijver

Gepubliceerd: 02 mei 2008

10 keer bekeken
hallo iedereen, ben dus van plan om mijn vijvertje te her aanleggen maar nu wilde ik even weten of ge de witte natuursteen die witte keien als sier onder grond zou kunnen gebruiken en of mijn w
Lees verder...
Forumonderwerp cement

Gepubliceerd: 27 mei 2007

11 keer bekeken
Goedendag,ik ben van plan om een klein muurtje te metselen op de vijverrand.Kan het kwaad als er toevallig of via het regenwater wat cement in het water terecht komt?
Lees verder...
Forumonderwerp randafwerking vijver

Gepubliceerd: 24 mei 2006

103 keer bekeken
Heeft er iemand ideeën om de rand van deze recent aangelegde polyester vijver mooi af te werken? Nu staat er gewoon gras rond. Wat ook niet zo handig is, aangezien er dan vaak bij het grasmaaien vanalles invalt.
Lees verder...
Stel een tuinvraag