| Ideeen en voorbeelden kleine tuin
|
moon76
:
20-12-2010 | Hallo,
Het enigste waarom ik zou willen verhuizen, is onze tuin. We hebben een heel kleine tuin (5 x 8) waar een weg achterdoor loopt. We hebben geen achterburen, dus je zou denken... volop privacy. Toch heb ik geen privacy-gevoel in de tuin. Er komen auto's langsgereden, de bus gelukkig sinds kort niet meer (de mensen uit de bus konden praktisch zo onze tuin inkijken) en er zijn parkeerplaatsen achter.
Nu wil mijn partner niet verhuizen en ga ik dus kijken of ik op een (low-budget) manier onze tuin tot een fijn plekje kan maken. Een plekje waar we knus kunnen zitten en het gevoel van privacy hebben.
Ik heb foto's gemaakt maar door de sneeuw is het niet zo overzichtelijk. We hebben sierbestrating liggen. En we hebben een soort pergola gemaakt, waar helaas de klimop nooit tegenaan is gaan groeien. Tegen het muurtje achteraan is riet geplaatst maar ik vind het niet echt mooi meer. Ik ben de tuin echt helemaal beu.
Heeft iemand ideeën (het liefst met voorbeelden) wat we met de tuin kunnen doen om er iets leuks en gezelligs van te maken. We hebben ook 2 kinderen (5 en 7), maar het speelhuisje gaat eruit. Ze zijn nu groot genoeg om in de speeltuin in de wijk te gaan spelen.
Hopelijk kan iemand ons op doorslaggevende ideeën brengen (zodat we niet hoeven te verhuizen, haha).

|
U kunt niet meer reageren op dit bericht
|
|
|