Zoeken

Type Titel Inhoud
Tuininformatie creeer een paradijs in je tuin

Gepubliceerd: 28 jul 2022

17 keer bekeken
Tijdens de zomer kunnen de dagen behoorlijk heet zijn in Nederland. Dit zorgt ervoor dat we sneller moe zijn en daarom ook het liefst zo weinig mogelijk ondernemen. Het is dan fijn als je lekker dichtbij huis kunt genieten van het mooie weer.
Lees verder...
Tuininformatie zelf jouw droomtuin creeren? zo simpel als abc

Gepubliceerd: 20 jun 2022

11 keer bekeken
Je tuin is een fantastische plek om te ontsnappen aan de hectische ratrace van alledag. Maar een tuin onderhouden is ook hard werken. Is jouw tuin maar wat gewoontjes?
Lees verder...
Forumonderwerp frambozen snoeien

Gepubliceerd: 26 feb 2022

46 keer bekeken
Goedendag, ik ben relatief nieuw in tuinen land met nu 1.5 jaar in een huis met felbegeerde achtertuin. Helaas is die nu nog strak betegeld, maar dat veranderen staat in de planning (even doorsparen!)
Lees verder...
Forumonderwerp welk zwammetje is dit?

Gepubliceerd: 27 jan 2019

35 keer bekeken
Het is winter, de planten zijn in rust, maar de sneeuwklokjes en krokussen laten zich alweer zien, dus nog steeds leuk, al is het winter, om even door de tuin te lopen.
Lees verder...
Forumonderwerp erodium variabile bishop's form / reigersbek wanneer nieuw fris groen blad

Gepubliceerd: 31 jul 2018

171 keer bekeken
Hallo, Sinds mei dit jaar heb ik reigersbek gepoot in de volle grond. Nu na 3 maanden wordt het groene blad wat minder mooi en wordt de pol ook wat dunner. Hij bloeit her en der nog wel met roze bloemetjes.
Lees verder...
Forumonderwerp hedera hibernica met vlekken en gele bladeren

Gepubliceerd: 16 jun 2018

12,927 keer bekeken
Als onervaren tuinman ben ik onlangs begonnnen met het inrichten van onze achtertuin.
Lees verder...
Forumonderwerp luchtworteltjes oregano???

Gepubliceerd: 02 mrt 2018

81 keer bekeken