Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp gaan we de palmen weer inpakken vandaag?

Gepubliceerd: 14 jan 2013

42 keer bekeken
Minimumtemp. (°C) di-4 wo -7 do -7 vr -7 za -8 Ik ga vanmiddag maar even de stro matten aanbrengen! Wie heeft er nog meer de inpak kriebels. Groet Emile
Lees verder...
Forumonderwerp is zelf tegels uit tuin verwijderen een goed idee?

Gepubliceerd: 15 dec 2012

25 keer bekeken
Beste forumleden,
Lees verder...
Forumonderwerp tegels eruit, gras erin! help! hoe?

Gepubliceerd: 18 aug 2012

657 keer bekeken
Hoi hoi, Ik ga binnenkort gras zaaien op een stuk waar nu nog terrastegels liggen.Hoe pak ik dit aan?
Lees verder...
Forumonderwerp tegels eruit, planten erin

Gepubliceerd: 03 aug 2012

1 keer bekeken
Ik heb in mijn tuin de tegels verwijderd. Daarvoor in de plaats moeten planten komen. Hoeveel tuinaarde moet er minimaal op het zand worden gestort om de planten van voldoende voeding te voorzien? Ik gebruik bemeste tuinaarde.
Lees verder...
Forumonderwerp beplantingsplan help

Gepubliceerd: 04 aug 2010

1 keer bekeken
Sinds dit voorjaar bewonen wij ons nieuwe huis met een klein tuintje (7 diep x 6 breed) op het zuid/westen. Het lag er 'netjes' bij wat ervoor gezorgd heeft dat het als laatste op onze 'to do' lijst stond.
Lees verder...
Forumonderwerp sinaasappelschillen op de composthoop

Gepubliceerd: 24 mei 2010

2,295 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp toon je vijvertje.

Gepubliceerd: 15 jun 2009

71 keer bekeken
Hey zoals het topic zegt.TOON JE VIJVER Ik ben schuurkot.be
Lees verder...
Forumonderwerp vorstschade

Gepubliceerd: 11 jan 2009

171 keer bekeken
Omdat wij een drietal palmbomen in onze tuin hebben lees ik met plezier jullie forum. Dit keer dan een berichtje vanuit Friesland. De bomen die wij hebben zijn een Trachycarpus Fortunei van 3 meter, een Wagnerianus en een Kiril.
Lees verder...
Forumonderwerp tuin aanpassen (montfoort)

Gepubliceerd: 03 jan 2008

0 keer bekeken
Ivm onze kleine willen we een gedeelte inruimen van de tuin met gras
Lees verder...
Forumonderwerp bodembedekking tuin/terras

Gepubliceerd: 07 mrt 2005

53 keer bekeken
Ik heb een kleine tuin van 3,5 bij 10 meter waar weinig zon komt. Hij ligt wel op het zuidwesten, maar achter een hele hoge beukenhaag. Ik heb er op dit moment deels tegels, deels gras. Het gras is echter inmiddels vnl. verworden tot zand en mos.
Lees verder...
Forumonderwerp help ik heb nog nooit bloemenbollen/zaadje geplant

Gepubliceerd: 19 mei 2004

3 keer bekeken
Hallo, ik heb al twee jaar een tuin en heb er nooit iets aan gedaan. Mijn vriend die spit het wel om (ls ik dat zo goed zeg). De gedeelte waar waarschijnlijk gras op zou moeten zijn is helemaal kaal (alleen maar grond).
Lees verder...