Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp rozen na zachte winter

Gepubliceerd: 22 feb 2014

23 keer bekeken
Mijn rozen hebben bijna de hele winter doorgebloeid... Bizar! Ze gaan nu ook uitlopen, vanwege de zachte temperaturen. Moet ik ze niet gaan snoeien? Want dat doe ik altijd in het voorjaar: een fikse snoei...
Lees verder...
Forumonderwerp rare herfst

Gepubliceerd: 04 nov 2011

15 keer bekeken
Is het bij jullie ook zo raar in de tuin?Dat er allerlei planten bloeien die nu niet horen te bloeien?
Lees verder...
Forumonderwerp allerlaatste kans voor vanda!

Gepubliceerd: 20 jul 2011

131 keer bekeken
ik heb hier al regelmatig gepost over de vanda van mij die maar niet wil groeien. ik heb zeer veel advies gekregen en heb deze opgevolgd in de mate van het mogelijke.
Lees verder...
Forumonderwerp is dit nieuwe bloei in mijn orchidee??

Gepubliceerd: 09 jul 2011

8 keer bekeken
Hoi allemaal. heb al enige tijd mijn dendrobium kingianum buiten staan,iedere dag in de ochtend sproei ik hem,en zag vanmorgen dit,kijk maar op de foto,is dit nieuwe bloei of iets anders ?! Gr. Chanelleke
Lees verder...
Forumonderwerp projectjes met inheemse soorten voor dit jaar

Gepubliceerd: 31 mrt 2010

43 keer bekeken
hallo
Lees verder...
Forumonderwerp klimplanten

Gepubliceerd: 04 mrt 2010

6 keer bekeken
In het kort: ik ben bezig met een kunstproject waarbij een grote stalen constructie wordt neergezet. Deze constructie moet helemaal begroeien met klimplanten, die in eerste instantie
Lees verder...
Forumonderwerp welk soort sneeuwklokje

Gepubliceerd: 02 feb 2010

135 keer bekeken
Deze schone klok staat al een aantal weken in de tuin te pronken :) (dit is een van de weinigen die ik als bolletje gekocht heb die het goed 'doen')
Lees verder...
Forumonderwerp border met bergenia

Gepubliceerd: 25 mrt 2009

6 keer bekeken
Ik wil graag een stuk border aanplanten met daarin in elk geval Bergenia.
Lees verder...
Forumonderwerp walnotenboom?

Gepubliceerd: 24 jun 2006

16 keer bekeken
Bij het onkruid wieden in mijn tuin, trok ik ineens een grote (+/- 20 cm) walnotenscheut uit de grond, met een flinke wortel. De walnoot hing er nog aan, anders had ik nooit geweten dat het een walnoot was...
Lees verder...
Forumonderwerp petunia`s zaaien

Gepubliceerd: 16 mei 2006

68 keer bekeken
Hoe ziet het zaad van een petunia er ongeveer uit en hoeveel zaadjes zitten er in een k
Lees verder...
Forumonderwerp mijn phoenix canariensis heeft gele bladeren...

Gepubliceerd: 24 mrt 2005

159 keer bekeken
... wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn ?
Lees verder...
Forumonderwerp eikenboompje van 7 jaar in pot zetten

Gepubliceerd: 17 mrt 2005

10 keer bekeken
Toen mijn tweede zoontje geboren werd, heb ik een spruit van een eikenboompje in de grond gestopt. Nu wordt mijn zoontje 7 jaar en staat er in mijn tuin een eikje van 3 meter hoog. Deze zomer ga ik hoogstwaarschijnlijk verhuizen.
Lees verder...
Forumonderwerp bodembedekking tuin/terras

Gepubliceerd: 07 mrt 2005

55 keer bekeken
Ik heb een kleine tuin van 3,5 bij 10 meter waar weinig zon komt. Hij ligt wel op het zuidwesten, maar achter een hele hoge beukenhaag. Ik heb er op dit moment deels tegels, deels gras. Het gras is echter inmiddels vnl. verworden tot zand en mos.
Lees verder...