Vandaag kwam ik langs Hornbach....en daar waren alle bloembollen voor de helft van de prijs...en je raadt het al....28 zakjes meegenomen...de bollen voelen nog hard en stevig aan en ze kunnen nog de grond in...bollen planten met het zonnetje in de rug (da's beter dan slagregens en natte sneeuw)
Botanische tulpen in soorten..
Diverse gevuldbloemige Narcissen
Frittilaria in Imperialis en Persica
Anemonen de Caen
Hyacinten....Fondant...
Etc..Etc...
En jullie nog impulsaankopen gedaan op het gebied van bloembollen..??
U kunt niet meer reageren op dit bericht
Reacties
Marero:
05-11-2011
Ja zenne verleden week voor ik door mijn rug ging heb ik nog 30 tulpen gekocht en geplant want kwas vergeten dat ik maar de helft van het bloembed voor tulpen had gezet en dat zou maar een onnozel gezicht geweest zijn voor de vaste planten opkwamen, twaren mooie tulpen in 3 kleuren:queen of night, passionale en prinses irene, die zou moeten ruiken, ik wist zelfs niet dat er tulpen zijn met geur
Leintje:
05-11-2011
Ja.............tuurlijk hebben we dat gedaan.......
2 zakjes allium Gladiator en 2 zakjes puple sensation.....
Batdah:
06-11-2011
Ja ik ben dus niet de enige..
Marero....er zijn behoorlijk wat geurende tulpen..niet allemaal even lekker..
Annis:
07-11-2011
Batdah goed dat je dit vermeld ga ook nog eens kijken vandaag of er nog wat over is aan bloembollen. Vooral Alliums daar wil ik nog wel wat van hebben.
Ann
Batdah:
07-11-2011
Annis....hier waren afgelopen vrijdag nog een vol assortiment aanwezig..ik denk dat de verkoop tegengevallen is..
50% korting vond ik de moeite aangzien ze nogal prijzig waren..
Alliums waren hier nog aanwezig(diverse soorten groot en kleinbloemig) ik weet niet hoe het beleid bij jou in het zuiden(meen me te her. Limburg) is (kan per filiaal verschillen) hier wordt doorgaans fors afgeprijsd..meestal eerst 50% en als het dan nog niet weg is vaak nog alwel 50%...eraf
Ik heb zo al menig koopje gehad hier...ik vindt het een aanwinst(en daarom kom ik er bijna degelijks)
Annis:
08-11-2011
Batdah ik ben gisteren wezen kijken maar hier niets van bloembollen afgeprijst. Zijn natuurlijk wel weer andere planten die sterk in prijs waren gedaald aan de vingers blijven plakken waarvan oa. Hydrangera aspera (fluweelhortensia) en Viburnum opulus Roseum .
De Alliums die ik nog graag zou willen hebben waren hier niet meer voor handen.
Annis
Leintje:
08-11-2011
He he ze zitten dr in die bollen. Het heeft wat voeten in aarde gehad, maar het is gelukt.
En nu maar lente worden.........
Loes119:
08-11-2011
Ik heb zelfs besteld bij de groothandel....
Rita1960:
08-11-2011
Nee, geen impuls- en ook geen andere bollen aankopen gedaan..
en een Hornbach hebben we hier niet in de buurt.
wel beter ook voor m'n portomonee van siepelleer :-))