Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp honden belasting: waarom geen katten belasting?

Gepubliceerd: 13 apr 2015

11 keer bekeken
Waarom betalen we honden belasting? En zou het niet rechtvaardig zijn dat je ook kattenbelasting gaat betalen? Een hond mag niet zomaar in een park zijn poepje doen. Maar waarom een kat wel? Heeft een kat meer rechten? En
Lees verder...
Forumonderwerp katten in de tuin

Gepubliceerd: 06 apr 2015

7 keer bekeken
Voor de woning zijn twee bloemperkjes, van iets meer dan 5 meter lengte.Soms ligt er rondom grond op de straat, waarschijnlijk door gewoel van katten.Remedie:a Ultrasonische golven. Nogal prijzig.
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet welke rups dit is?

Gepubliceerd: 25 sep 2013

248 keer bekeken
Deze prachtige, grote (+- 5 cm) rups zit heerlijk van mijn Dahlia te smikkelen, en dan met name van de bloemblaadjes.
Lees verder...
Forumonderwerp rheum palmatum wordt langzaam opgegeten

Gepubliceerd: 17 jun 2013

5 keer bekeken
Hoi allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp poepje

Gepubliceerd: 15 mei 2012

20 keer bekeken
Ik wist niet waar ik dit bericht moest plaatsen dus maar in de tuinbabbel.Ik heb al een paar keer een poepje ontdekt , ik dacht eerst dat het een slak was maar dat was niet zo
Lees verder...
Forumonderwerp egeltjes in de tuin.

Gepubliceerd: 16 nov 2011

2 keer bekeken
Vinden jullie het ook zo leuk om een gezellige herfst/winter tuin te hebben voor de leuke egels? Ik heb nu ongeveer 5 egels in de tuin, ik heb in iedere hoek een hoop bladeren gelegt en ze zijn alle 5 bezet (mijn tuinb heeft 5 hoeken.)
Lees verder...
Forumonderwerp vraat

Gepubliceerd: 08 mei 2011

35 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp rupsen in een netje

Gepubliceerd: 15 okt 2010

27 keer bekeken
Beste mensen, eind mei kwam ik in de Kardinaalsmuts groepjes rupsen tegen die in een netje wonen. Ze eten zich langs de takken en de omhulling groeit mee. Op een ochtend zijn de rupsen verdwenen en wat overblijft is een netje vol poepjes.
Lees verder...
Forumonderwerp rups met witte en rode stippen

Gepubliceerd: 09 sep 2010

120 keer bekeken
Alle boeken nagezocht, maar deze rups helaas niet gevonden. Kan iemand ons aan de naam helpen? Vast bedankt en groeten, Marjolein en Izaak, Bergen op Zoom
Lees verder...
Forumonderwerp wat eet er van mijn phalaenopsis?

Gepubliceerd: 19 aug 2010

8 keer bekeken
Hey,
Lees verder...
Forumonderwerp rupsen op mijn bonsai

Gepubliceerd: 01 aug 2010

74 keer bekeken
Beste, mede bonsai liefhebbers,
Lees verder...
Forumonderwerp witte 'schimmel' op acer - wollige dopluis

Gepubliceerd: 30 jun 2010

840 keer bekeken
Ik zie vandaag onder heel veel bladeren van mijn acer een heleboel witte spuugjes/poepj
Lees verder...
Forumonderwerp sering en japanse esdoorn in slechte staat

Gepubliceerd: 29 jun 2010

212 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp plantenziektes

Gepubliceerd: 19 jun 2010

61 keer bekeken
Mijn Vibernum is helemaal aangevreten. De bladeren zitten vol met gaatjes.
Lees verder...
Forumonderwerp bruine poepjes in de grove den

Gepubliceerd: 27 jul 2009

130 keer bekeken
Twee jaar geleden is het al eens aangekaart maar wist men geen oplosssing: bruine poepjes / bruine korrels in de toppen van de jonge takken van de Grove den. Het zit er als een soort kokon omheen; de naalden zijn weggevreten.
Lees verder...
Forumonderwerp oleander

Gepubliceerd: 28 jun 2009

765 keer bekeken
mijn oleander heb ik na de winter helemaal moeten terugsnijden maar hij is nu volop aan het groeien, bloemen zal ik dit jaar niet hebben, maar dat is dan maar zo.
Lees verder...
Forumonderwerp wrat op pootjes

Gepubliceerd: 15 mei 2009

7 keer bekeken
Eerst denk je (en dat is natuurlijk ook de bedoeling) wat is dat voor smerigheid. Maar dan zitten er toch een kopje en pootjes aan.
Lees verder...
Forumonderwerp tortelduiven

Gepubliceerd: 19 apr 2009

85 keer bekeken
hoi, ik heb in het verleden ene paar foto's geplaats van een paar tortelduiven die een nestje in mijn parasol hadden gemaakt.
Lees verder...
Forumonderwerp kent iemand deze beestjes?

Gepubliceerd: 19 okt 2007

262 keer bekeken
Hoi, Ik kwam deze week thuis van vakantie en vond kleine rupsjes op de grond in de hoek waar mijn planten staan. ze zijn bijna allemaal dood. Ze zijn erg klein ongeveer 5 tot 8 milimeter lang en grijs van kleur. Ik heb afbeeldingen toegevoegd.
Lees verder...
Stel een tuinvraag