Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp auraucaria wordt te groot

Gepubliceerd: 16 dec 2021

93 keer bekeken
Hallo, Ik ben een jaar of 10 in het bezit van een Kamerden. Hij was nog maar een baby toen ik hem kocht: drie stekken in een potje. Elk jaar kwam er een etage bij en hij was de trots van elk kerstfeest.
Lees verder...
Forumonderwerp welke bladblazer?

Gepubliceerd: 22 okt 2014

16 keer bekeken
Het is herfst en het blad valt weer van de bomen.Dus weer tijd om met de bladblazer aan de slag te gaan.Ik mag de STIHL benzine handbladblazer van de overbuurman lenenheeft super blaaskracht maar het apparaat is zo zwaar!
Lees verder...
Forumonderwerp mos ipv gras

Gepubliceerd: 13 sep 2013

85 keer bekeken
Hoi, Ik heb een schaduwrijke plek in mijn gazon en wist dat daar de kans op mos groot was. Nu heb ik vorig jaar daar gras voor schaduwplekken gezaaid. Dat heeft het even goed gedaan maar nu zie ik hier weer overal mos.
Lees verder...
Forumonderwerp ten einde raad...plant advies voor border!? help!!

Gepubliceerd: 29 apr 2013

17 keer bekeken
Inmiddels is dit vraagstuk bijna uitgelopen op een verschrikkelijke ruzie thuis omdat ik er samen met mijn vriendin niet meer uitkom. Misschien kunnen jullie hulp bieden?
Lees verder...
Forumonderwerp meesjes

Gepubliceerd: 28 feb 2013

47 keer bekeken
Waarom ''moeten'' meesjes aan zwiepende vetbolletjes hangen te eten?
Lees verder...
Forumonderwerp australische planten .wie kweekt ze nog meer ?.

Gepubliceerd: 15 jul 2012

74 keer bekeken
Hoi allemaal.
Lees verder...
Forumonderwerp eerst man, dan vrouw

Gepubliceerd: 14 jul 2012

1 keer bekeken
Eerder liet ik op het orchideeen forum al zien hoe een mannelijke Dracukla bloem veranderd in een vrouwelijke. Die verandering is natuurlijk niet aan
Lees verder...
Forumonderwerp nano aquarium: hoeveel vissen

Gepubliceerd: 15 mei 2012

171 keer bekeken
Ik wil graag een nano-aquarium van 30l. In een tuincentrum heb ik advies gevraagd over het aantal vissen. Samen kwamen we uit op 5 guppy's, een Betta, een modderkruipertje en een algenetertje. Het leek me toch wat veel, na alle
Lees verder...
Forumonderwerp voorjaar in aantocht

Gepubliceerd: 14 feb 2012

43 keer bekeken
Hier dan maar een topic aangemaakt om het voorjaar voor te bereiden.Als er een droge periode komt ga ik eens preventief met de rosacur anti schimmel behandeling starten.Tevens de nodige snoeibeurt eerst moet de nachtvorst weg.
Lees verder...
Forumonderwerp het word kouder...

Gepubliceerd: 27 jan 2012

53 keer bekeken
Nu het kouder word en ik geen lichtslang meer kan kopen heb ik voor een 3 tal exoten 3 verlichtingarmaturen gekocht met daarin een 60 watt gloeilamp die enorm veel warmte afgeeft.
Lees verder...
Forumonderwerp waterschildpadden geslacht.

Gepubliceerd: 20 okt 2011

125 keer bekeken
ik heb 3 waterschildpadden en wil graag weten wat hun geslacht is,kunt iemand mij vertellen of schildpad 1,2 en 3 vrouwtjes of mannetjes zijn ? schilpad staart 1:
Lees verder...
Forumonderwerp sierappeltje, een waanzinnig koopje

Gepubliceerd: 18 aug 2011

1 keer bekeken
2 jaar geleden gekocht voor 3€, een onooglijk boompje met enkele blaadjes en ocharme 4 bloesempjes.Vandaag....Hiermee kan ik zo blij zijn he!
Lees verder...
Forumonderwerp wie kent de rupsjes in mijn treurwilg

Gepubliceerd: 12 mei 2011

2,420 keer bekeken
hallo,in mijn treurwilg zitten er rupsjes en kevertjes.Gisteren ben ik te weten gekomen dat het kevertje een wilgenhaantje is.Maar zijn de rupsjes de larven van het wilgenhaantje?Of is dit nog een ander diertje?Het rupsje eet al de blaadjes van mi
Lees verder...
Forumonderwerp mijn eerste bloeiwijze

Gepubliceerd: 23 apr 2011

10 keer bekeken
dit is de eerste keer dat mijn palm een bloeiwijze heeft.ik heb er verschillende staan maar in de andere is nog niets te zien.
Lees verder...
Forumonderwerp dendrobuim kingianum

Gepubliceerd: 10 mrt 2011

8 keer bekeken
Hallo beste allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp documantaire orchideen.

Gepubliceerd: 25 jan 2011

11 keer bekeken
Hallo Allemaal, Deze link heb ik van nov forum,het is supermooi om te ziener staan geweldige mooie exemplaren bij,dit wilde ik jullie ook laten zienvoor mij een ware SNOEPWINKEL.
Lees verder...
Forumonderwerp tuinvrienden daar gaan we dan, en 'nu' al...

Gepubliceerd: 17 nov 2010

19 keer bekeken
Winter gaat warmdraaien17.11.2010 12:35
Lees verder...
Forumonderwerp minimumtemperatuur en bescherming.

Gepubliceerd: 29 sep 2010

246 keer bekeken
Ik heropen nog even dit oude topic. Het valt niet mee om een samenvatting te maken van bijna 300 berichten! Maar beloofd is beloofd en ik probeer toch voor komende winter iets zinnigs te melden.
Lees verder...
Forumonderwerp tropische temperaturen komende dagen

Gepubliceerd: 19 aug 2010

9 keer bekeken
Nou dames en heren, ik wens jullie de komende tijd veel tropische temperaturen toe. ALS het niet lukt zal ik over 2 weken wat tropische zon van Mexico mee brengen. (grijns) Hoop daar veel moois te zien.
Lees verder...
Forumonderwerp vraag ivm aardbeien en uitlopers

Gepubliceerd: 27 mei 2010

68 keer bekeken
hoi ik heb een aantal vragen over aardbeien ik heb vorig jaar een mooie hangpot gekregen waar ik veel (en ook de vogels) van kunnen eten heb.
Lees verder...
Forumonderwerp purple widow

Gepubliceerd: 27 apr 2010

2 keer bekeken
Hey allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp mijn kraamafdeling

Gepubliceerd: 22 feb 2010

0 keer bekeken
In December 2009 had ik een bericht geplaatst met een voor mij nieuwe manier van zaden ontkiemen.
Lees verder...
Forumonderwerp trachycarpus fortunei

Gepubliceerd: 13 nov 2009

449 keer bekeken
net een 10jarige tachycarpus fortunei in volle grond geplant mvg aan iedereen
Lees verder...
Forumonderwerp oost indische kers

Gepubliceerd: 20 aug 2009

103 keer bekeken
Hoihoi,
Lees verder...
Forumonderwerp kalimeststof

Gepubliceerd: 04 mrt 2009

2 keer bekeken
Hoi,ik heb een zakje kalimeststof (OpMaat, korrels, geschikt voor biologisch tuinieren). Helaas staat er geen instructies op. De verhouding is 2+10+20.
Lees verder...