Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp gunstige plantenassociaties in de moestuin

Gepubliceerd: 14 dec 2022

33 keer bekeken
Hallo iedereen! :)
Lees verder...
Forumonderwerp bodembedekker die samenwerkt met andere planten

Gepubliceerd: 13 dec 2016

57 keer bekeken
Ik ga binnenkort 17 soorten kruiden, planten en struiken planten in mijn pas van nul gecreëerde tuin. Enkel ik zal waarschijnlijk niet heel de grond bedekken hiermee.
Lees verder...
Forumonderwerp bodembedekkers combineren

Gepubliceerd: 01 jun 2014

266 keer bekeken
hallo al drie keer hebben wij onze gazon vernieuwd omdat het gras onder de trampoline steeds kapotging en na verloof van tijd onkruid werd (omdat je er niet zoveel onder kruipt)
Lees verder...
Forumonderwerp welke bodembedekkers kan ik gebruiken

Gepubliceerd: 01 nov 2012

27 keer bekeken
Een goede vriendin van mij heeft een tuin op het noorden. Tussen de schutting en het pad aan de westkant heeft ze een strook van ongeveer 12 meter die ze wil vullen met bodembedekkers.
Lees verder...
Forumonderwerp welke klimop is dit?

Gepubliceerd: 14 feb 2011

70 keer bekeken
Goedendag,
Lees verder...
Forumonderwerp welke bloemen combineren

Gepubliceerd: 01 sep 2010

1 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp dilemma dilemma...tuininrichting

Gepubliceerd: 31 mrt 2010

4 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp ideeen gezocht, niet woekerende varens/ander spul

Gepubliceerd: 05 jan 2010

28 keer bekeken
We hebben een behoorlijk grote voortuin (voor nederlandse woonwijk begrippen) en deze is door de vorige bewoners helemaal leeg gehaald/meegenomen naar hun nieuwe huis toen hun weggingen.
Lees verder...
Forumonderwerp tuin ontwerp

Gepubliceerd: 07 aug 2009

144 keer bekeken
Hallo, We hebben een tuin in de vorm van een rechthoekige driehoek. De tuin is op dit moment kaal, gereed om ingericht en bestraat te worden.
Lees verder...
Forumonderwerp klimplanten problemen

Gepubliceerd: 30 jul 2009

74 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp vraag over vlinderstruik

Gepubliceerd: 24 feb 2009

7 keer bekeken
Nu wij van een flat naar huis met tuin zijn gegaan, wil ik graag wat meer weten over tuinieren.
Lees verder...
Forumonderwerp bodembedekkers combineren

Gepubliceerd: 17 feb 2009

53 keer bekeken
Is het mogelijk verschillende bodembedekkers te combineren en naast elkaar te planten ?Of gaat er dan eentje de andere overwoekeren ?
Lees verder...
Forumonderwerp rozen combineren met andere vaste planten.

Gepubliceerd: 21 jun 2008

18 keer bekeken
hallo ik heb verschillende rozen struiken,bodembedekkers,en klimrozen in ons tuintje staan. maar ik wil meer kleur.maar nu vraag ik me af,welke vaste planten kan ik met mijn rozencombineren.
Lees verder...
Forumonderwerp rodondenderon

Gepubliceerd: 18 mrt 2008

2 keer bekeken
Ik heb een 3-tal rodondenderons in hoekopstelling staan. Graag wil een of enkele planten hiervoor zetten zodat je de stam niet zie en dat het overloopt naar lage plantjes.
Lees verder...
Forumonderwerp bodembedekker

Gepubliceerd: 10 sep 2007

16 keer bekeken
Beste forumgebruiker, Wij zijn op zoek naar een bodembedekker die bedoeld is voor een smalle afhellende én lange strook grond (+/- 1meter op 20 meter).
Lees verder...
Forumonderwerp beplanting talud.

Gepubliceerd: 06 mrt 2005

453 keer bekeken
Achterin mijn tuin heb ik over zowat 16 strekkende meter een talud (zachte helling) van een drietal meter breed. De grond is weliswaar niet ideaal omdat het opgehoogde kleigrond is.
Lees verder...
Stel een tuinvraag