Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp kunnen tulpen herstellen?

Gepubliceerd: 18 apr 2021

40 keer bekeken
Beste mensen,
Lees verder...
Forumonderwerp helleborus niger slappe bladstengels

Gepubliceerd: 24 jul 2018

1,500 keer bekeken
Ik heb 4 witte Helleborussen Niger in de tuin staan, afgelopen winter gepoot. De standplaats is eigenlijk niet goed voor in de zomer, omdat de zon er vanaf 13 uur pal op schijnt.
Lees verder...
Forumonderwerp hydrangea paniculata 'limelight'

Gepubliceerd: 12 feb 2016

4 keer bekeken
Geachte heer, mevrouw, Ik heb 3 borders met fruitbomen, peren, conference, en appel elstar.
Lees verder...
Forumonderwerp kalkkorrels

Gepubliceerd: 09 feb 2016

9 keer bekeken
Hallo luitjes , Even een vraag , mag ik nu al kalkkorrels uitstrooien op mijn gazon , en mag dat dan ook tusssen de planten ? gr. ruud
Lees verder...
Forumonderwerp kalkkorrels op gazon.????

Gepubliceerd: 16 nov 2014

1 keer bekeken
Goedemiddag lui , even een vraag , mag ik nu nog kalkkorrels op mij gazon uit gaan strooien of ben ik te laat ?gr. ruud.
Lees verder...
Forumonderwerp potentilla tridendata nuuk

Gepubliceerd: 16 mei 2014

14 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp dakplataan

Gepubliceerd: 25 jun 2013

21 keer bekeken
Hoi ,
Lees verder...
Forumonderwerp mos

Gepubliceerd: 18 mrt 2012

5 keer bekeken
mijn tuin blijkt na de winter vol te staan met allerlei mosjes.eigenlijk vind ik het wel heel leuk staan, maar ik vraag me af of het kwaad kan.
Lees verder...
Forumonderwerp zwarte plekken in gazon

Gepubliceerd: 28 jul 2011

2,651 keer bekeken
Sinds een maand of twee zijn er zwarte plekjes in mijn gazon gekomen, eerst leek het op aarde die wormen omhoog hadden geduwd, maar nu is bijna mijn hele gazon bedekt met zwarte kleverig aandoende plekken van zo'n 5-10 cm doorsnee.
Lees verder...
Forumonderwerp palmbooster

Gepubliceerd: 04 mei 2011

449 keer bekeken
Als de winter verdwijnt en het warmere weer in aantocht is, begint de palm hormonen te produceren die de groei stimuleren. De meeste palmen in Nederland bereiken door het koude klimaat zelden de volledige groeisnelheid.
Lees verder...
Forumonderwerp compostbak

Gepubliceerd: 21 apr 2011

34 keer bekeken
Zelf het tuinafval composteren is een erg leuke bezigheid met een rijk resultaat.Om dit goed te doen is een goed systeem nodig gemaakt van goede materialen.
Lees verder...
Forumonderwerp ik word gek van die vlinderstruiken

Gepubliceerd: 16 jun 2010

666 keer bekeken
Dag iedereen,
Lees verder...
Forumonderwerp phoenix canariensis

Gepubliceerd: 09 nov 2009

101 keer bekeken
Deze Phoenix canariensis vorig jaar dus in 2008 gekocht bij AH als een priel plantje met net een eerste aanzet voor een verdikking waar de stam zou moeten beginnen. Hij heeft een ware groeispurt ingezet.
Lees verder...
Forumonderwerp 26 bemestingen.

Gepubliceerd: 28 dec 2008

34 keer bekeken
Dag forumleden.Er zijn altijd vragen en twijfels over bemesting, wanneer en hoeveel, etc.Deze materie is geen gemakkelijke, toch is het de moeite waard er een samenwerkingsblad of bladen aan te wagen.
Lees verder...
Forumonderwerp taxushagen

Gepubliceerd: 25 apr 2007

4 keer bekeken
Onze taxushagen zien er niet gezond uit.Van binnen zien ze er kaal en groen dor ,uit juist op het eind van de takjes zitten wat fris groene speltjes en een begin dat terug opschiet.Er staan overal gaten in en kale plekken.Wie kan ons helpen we zou
Lees verder...