Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp goudwinde 1 deel van staartvin wit

Gepubliceerd: 20 mrt 2010

18 keer bekeken
Ik heb een vijver van 8 m3 en daar zwemmen 4 blauwindes en 3 goudwindes in.Sinds vorige week komen de vissen steeds meer aan de oppervlakte zwemmen.Gisteren een beetje eten gegeven en ze hebben allemaal ervan gegeten.
Lees verder...
Forumonderwerp wit stipje op een vin

Gepubliceerd: 23 apr 2009

4 keer bekeken
hallo allemaal, ik heb 2 zwarte vissen rond zwemmen met een wit stipje op hun vin aan de zijkant.. zijn ze ziek? of is dit iets wat op die vissen hoort? ik weet niet of het er al op zat toen ik ze er in zetten.
Lees verder...
Forumonderwerp goudvissen

Gepubliceerd: 26 aug 2007

1 keer bekeken
Ik heb goudvissen die zijn doodgegaan door zwarte vlekken op de staart.
Lees verder...
Forumonderwerp vissen hebben wonden op un staart

Gepubliceerd: 27 jul 2007

125 keer bekeken
Ik heb een probleem we hebben in het begin van deze vakantie 5 goudwindes in onze vijver gezet.In onze vijver zaten nog 10 verschillende soorten goudvissen in en ik heb onder tussen een visje van een centimeter of 5 tussen de rest zien zwemmen (we
Lees verder...
Forumonderwerp bacterie/schimmel in mijn vijver

Gepubliceerd: 02 jul 2007

45 keer bekeken
halloik heb nog niet zo lang een vijver.sinds het begin al heb ik steeds last vanschimmel. ik heb al veel vissen verloren.er zitten veel grote goudvissen in en 7 zilverwindes. deze hebben nergens last van.
Lees verder...
Forumonderwerp afgebeten staarten bij vissen

Gepubliceerd: 04 mei 2007

94 keer bekeken
Ik heb nu al sinds de laatste week een stuk of 6 vissen die dood lagen in de vijver. Bij alle vissen was de staart afgebeten. Ik heb in mijn vijver een zonnebaars zitten. Deze veroorzaakt denk ik het probleem. Wat kan ik hier tegen doen?
Lees verder...
Forumonderwerp terugval ziekte

Gepubliceerd: 01 apr 2007

40 keer bekeken
Mijn ryukin heeft terug die ziekte met bloederige vinnen gekregen,echter deze keer verdwijnt de ziekte niet.
Lees verder...
Forumonderwerp vermoedelijke ziekte in vijver

Gepubliceerd: 23 feb 2007

1 keer bekeken
hoi ik heb een vijver, van 4 kuub, 7 kuubs filter, water en ph waarden zijn allemaal goed, kun heb ik een
Lees verder...
Forumonderwerp sluierstaart moe??

Gepubliceerd: 09 aug 2006

42 keer bekeken
we hebben in onze vijver veschillende soorten vissen,koi's,windes,goudvissen,chubinskins en sluierstaarten.
Lees verder...
Forumonderwerp vissen / bootsmannetje

Gepubliceerd: 28 mei 2006

88 keer bekeken
4 van mijn vissen vertonen open wondjes op hun achter / onderlichaam van ongeveer 1cm groot.2 vissen zijn onlangs gestorven en vertoonde soortgelijke wondjes.
Lees verder...
Forumonderwerp soort van schimmel om onze vissen heen

Gepubliceerd: 07 apr 2006

8 keer bekeken
er zit een soort van schimmel om een paar van onze vissen, ik heb er al een dode uutgevist, en ik zag er 2 die het ook hadden. het is een beetje grijs spul. Weet iemand wat ik hier teegn kan doen Gr kevin
Lees verder...
Forumonderwerp schimmel op staart vissen

Gepubliceerd: 28 mrt 2006

150 keer bekeken
ik heb binnen twee dagen twee zieke vissen. het lijkt of ze een stukje staart missen met een soort schimmel erom heen. Weet iemand of dit een bekende ziekte is en is het besmettelijk?
Lees verder...
Stel een tuinvraag