Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp apatische slome goudvissen

Gepubliceerd: 08 mei 2020

359 keer bekeken
Hallo
Lees verder...
Forumonderwerp jonge goudvissen krijgen in vijver.

Gepubliceerd: 23 mei 2015

242 keer bekeken
Ik heb een vijverbak van ca. 1650 liter. Ik heb er ca. 15 goudvissen in zitten en 1 algeneter. Kan iemand mij vertellen waarom ik geen jonge vissen krijg??
Lees verder...
Forumonderwerp vissen zijn bang

Gepubliceerd: 06 jan 2015

124 keer bekeken
Hallo forum leden
Lees verder...
Forumonderwerp bijpassende vissen & garnalen ??

Gepubliceerd: 15 dec 2013

117 keer bekeken
zoek nog bijpassende vissen en garnalen voor mijn aquarium. mijn eisen zijn :
Lees verder...
Forumonderwerp moerasvijver- goed bezig of niet?

Gepubliceerd: 17 aug 2012

399 keer bekeken
Na lang twijfelen heb ik gisteren mijn moerasvijvertje aangelegd. De folie leggen was een ramp, overal plooien maar goed, het ligt er : )
Lees verder...
Forumonderwerp groene aanslag

Gepubliceerd: 30 jul 2012

26 keer bekeken
Hallo,eerst en vooral wil ik jullie mellden dat ik volledig nieuw ben in het wereldje van vijver en vissen.
Lees verder...
Forumonderwerp goudwindes

Gepubliceerd: 02 jun 2012

13 keer bekeken
Heb enige weken geleden 5 goudwindes gekocht maar zie deze nu niet meer terug te zien in de vijver. Ben bang dat ze uit de vijver zijn gesprongen of bij watervalletje zijn blijven drijven en gepakt zijn door vogels.
Lees verder...
Forumonderwerp gedrag goudwindes

Gepubliceerd: 20 mei 2012

728 keer bekeken
Wij hebben een tijdje geleden, tien goudwindes en twee goudvissen gekocht voor onze vijver van 1 bij 2. De goudwindes zijn er schuw, verstoppen zich regelmatig, en zwemmen erg laag
Lees verder...
Forumonderwerp zonnebaars in natuurvijver (en zoetwatermossel?)

Gepubliceerd: 16 mei 2012

271 keer bekeken
Mijn oorspronkelijke bedoeling was om mijn vijver visvrij te houden maar ik heb ook geen zin om mijn vijver een heuse muggenbroedkolonie te laten worden. Daarom dat ik in gedachte heb om één zonnebaars te houden.
Lees verder...
Forumonderwerp gedrag

Gepubliceerd: 24 apr 2012

4 keer bekeken
hallo, waarom heb ik zulke luie vissen? als ik kijk bij andere zijn ze hevig aan het zoeken voor voedsel mijn vissen lijken het allemaal wel best te vinden, lijkt wel
Lees verder...
Forumonderwerp aanleg vijver

Gepubliceerd: 14 jan 2012

37 keer bekeken
Hallo, voor ons huis wil ik een vijver aanleggen tegen het terras aan. Het terras is een cirkel en de vijver moet trapsgewijs in 3 stappen aflopen.
Lees verder...
Forumonderwerp windes vangen uit vijver

Gepubliceerd: 18 jun 2011

30 keer bekeken
Mijn 4 windes krijgen een grotere vijver die van mij word te klein.Nu moeten we ze vangen heeft iemand een tip/ervaring om ze te vangen zonder de vissen en de vijver te beschadigen.BVD MHofman
Lees verder...
Forumonderwerp salamander jong

Gepubliceerd: 26 mei 2011

133 keer bekeken
Sedert verleden zomer heb ik geen vissen meer in mijn tweede kleine vijvertje....dus hebben de kikkers,padden,salamanders deze ook al in beslag genomen....
Lees verder...
Forumonderwerp vissen laten zich heel de dag niet zien

Gepubliceerd: 22 mei 2011

147 keer bekeken
Ik heb sinds anderhalve week 10 goudwindes in mijn vijver gezet(circa 6 kuub). De vijver is een heldere vijver met veel zuurstof planten. Mij werd verteld dat de vissen een aantal dagen aan hun omgeving moesten wennen.
Lees verder...
Forumonderwerp vijver te ondiep?

Gepubliceerd: 28 apr 2011

27 keer bekeken
Ik heb een vijver die op het grootste punt 2.5 bij 3.5 is... Ik heb mooie vissen, planten etc. Enkel als ik langsloop of ernaast beweeg schrikken de vissen en schieten vooral de grote door heel de vijver weg. naar schudplekjes.
Lees verder...
Forumonderwerp 'eendenplaag'

Gepubliceerd: 12 apr 2011

32 keer bekeken
Sinds een paar dagen krijgt onze vijver bezoek van een koppel wilde eenden.
Lees verder...
Forumonderwerp combinatie pomp / drukfilter

Gepubliceerd: 05 feb 2011

11 keer bekeken
Hallo, Kleine vraag. Ben weldra in het bezit van een filtoclear 15000 van het merk Oase. Reden is dat ik die kan ingraven. De vijver heeft een totale inhoud van 5000 liter. Wat is nu een goede combinatie filter / pomp?
Lees verder...
Forumonderwerp schuwe vijvervissen

Gepubliceerd: 23 jun 2010

238 keer bekeken
Wij hebben in onze vijver diverse vissen o.a. goudwindes, zilverwindes,sarassa's, 1 koi en 1 zonnebaars.
Lees verder...
Forumonderwerp vissen al een tijd non-actief

Gepubliceerd: 22 okt 2009

5 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp verwondingen vissen

Gepubliceerd: 26 sep 2009

40 keer bekeken
Hoy,heb sinds een paar maanden een tuinvijver aangelegd maar heb tot mijn groot ongenoegen last van vissterfte en verwonde vissen,vooral bij de goudvissen en subinkins(beschadigde schubben,de mond,de sluierstaarten zijn gewoon verhakkelt) ...nu he
Lees verder...
Forumonderwerp toon je vijvertje.

Gepubliceerd: 15 jun 2009

76 keer bekeken
Hey zoals het topic zegt.TOON JE VIJVER Ik ben schuurkot.be
Lees verder...
Forumonderwerp jonge vissen in de vijver, hoe voorkomen ?

Gepubliceerd: 16 mei 2009

212 keer bekeken
Mijn vader heeft een redelijk grote vijver en is hier helemaal gek mee. Hij heeft deze al vele jaren en er zitten erg grote vissen in, sommigen zijn al vanaf het begin in zijn bezit.
Lees verder...
Forumonderwerp schimmelvorming op vijverbodem?

Gepubliceerd: 18 apr 2009

114 keer bekeken
Beste forumleden,Eerst maar even een uitgebreide inleiding voor ik mijn vraag stel:
Lees verder...
Forumonderwerp vissen gaan 's nachts op stap

Gepubliceerd: 31 dec 2008

6 keer bekeken
Ondanks de inmiddels dikke laag ijs op de vijver blijven de vissen nog in beweging zij het met trage bewegingen. Overdag zit de hele kluit in het diepste deel van de vijver.
Lees verder...
Forumonderwerp winde, help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gepubliceerd: 28 sep 2008

5 keer bekeken
hallo,Ik heb sinds kort een vijver met 6 windesde vissen blijven steeds op het diepste punt van de vijver en zwemmen zo nu en dan een rondje waarom komen ze niet boven en eten mijn drijvende korrelvoer?
Lees verder...