Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
apatische slome goudvissen Gepubliceerd: 08 mei 2020 351 keer bekeken |
Hallo Lees verder... |
| Forumonderwerp |
sarasa wordt aangevallen door shubunkins en windes Gepubliceerd: 19 jul 2015 125 keer bekeken |
Goedemiddag, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
gedrag goudvis t.o. goudwinde Gepubliceerd: 19 jun 2014 202 keer bekeken |
Hallo,
heb een kleine vijver met daarin meerdere goudwindes en 3 goudvissen en dit sinds een jaar of 3, dus redelijk volwassen vissen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
waarom gaan mijn vissen dood????? Gepubliceerd: 22 aug 2012 94 keer bekeken |
Ik heb sinds een week een alles overtreffende vissensterfte.4 dingen die ik zie Lees verder... |
| Forumonderwerp |
groene aanslag Gepubliceerd: 30 jul 2012 24 keer bekeken |
Hallo,eerst en vooral wil ik jullie mellden dat ik volledig nieuw ben in het wereldje van vijver en vissen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vissen levensloos en gaan 1 voor 1 dood. Gepubliceerd: 14 jul 2012 78 keer bekeken |
Goedemiddag!
Ik zit met een probleem.Wij hebben nu sinds een maand ong 2 kleine karpertjes bij ons in de vijver erbij gedaan. Verder zitten er alleen maar 5 goudvissen in. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
help Gepubliceerd: 25 mei 2012 4 keer bekeken |
Mijn kleine jonge zwarte goudvis van vorig jaar krijgt witte plekjes. Is hij aan het verkleuren of is hij ziek? Hij vertoont geen raar gedrag. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
help grote vis sterfte Gepubliceerd: 20 mei 2012 16 keer bekeken |
Hallo allemaal, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
dode koi en andere vissen. (foto) Gepubliceerd: 31 jul 2011 45 keer bekeken |
Zie foto....Wat zou het zijn?
Thanks Lees verder... |
| Forumonderwerp |
visziekte Gepubliceerd: 23 jul 2011 1 keer bekeken |
In onze vijver hebben we de laatste weken enkele vissen met een ziekte. Op hun zijkant achteraan zit er een ronde vlek waar de huid afvelt,precies een soort schimmel. Wat kan dit zijn? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
dringend hulp voor ziek goudvisje Gepubliceerd: 17 apr 2011 2 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
siervijver Gepubliceerd: 16 jun 2010 3 keer bekeken |
Een buurvrouw had problemen met haar goudvis (ruim 10cm groot); die bleek ziek te zijn. Ik heb de vis van haar overgenomen en ben hem aan het behandelen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
ziekte in de vijver Gepubliceerd: 19 jul 2009 5 keer bekeken |
na eindelijk me vijver klaar te hebben..heb ik ineens een ziekte zijn al 3 dood gegaan.symptoom,sommige zwemmen niet maar rusten op de bodem. als je er in de buurd komt zwemmen ze heel rustig weg. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hoe weet ik of mijn vis ziek is? Gepubliceerd: 13 mei 2009 19 keer bekeken |
! Dringend hulp of advies gevraagd aub ! Lees verder... |
| Forumonderwerp |
goudvissen in de vijver gaan dood Gepubliceerd: 25 aug 2008 340 keer bekeken |
Help er zijn al 4 goudvissen dood, 2 kleintjes en 2 grote, ik begrijp er niets van.Ik heb het water laten onderzoeken en deze is goed, ze krijgen genoeg eten en ook genoeg zuurstof en de vijver is helder. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
komeetstaart Gepubliceerd: 21 aug 2008 10 keer bekeken |
hallo Lees verder... |
| Forumonderwerp |
goudvis met zwarte plek Gepubliceerd: 01 aug 2008 255 keer bekeken |
Hallo vijvervrienden,Zowat een maand geleden heb ik mijn vijver voorzien van 24 goudvisjes.Vorige week is er eentje bezweken en die had zwarte plekken. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
zakkend waterniveau Gepubliceerd: 13 feb 2008 2 keer bekeken |
hallo
ik heb een maand geleden mijn vijver bijgevuld.maar het waterniveau is 20 cm gezakt trg op het niveau waarop het vooreen stond.
heb ik dan een lek of is dit normaal.mijn vijver bestaat zo uit 2000 liter. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
koiziekte Gepubliceerd: 08 feb 2008 44 keer bekeken |
hallo Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vissen liggen 'voor dood op de bodem' Gepubliceerd: 15 sep 2007 1,491 keer bekeken |
hoi allemaal, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
goudvissen Gepubliceerd: 26 aug 2007 3 keer bekeken |
Ik heb goudvissen die zijn doodgegaan door zwarte vlekken op de staart. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wit worden van goudvis Gepubliceerd: 19 aug 2007 73 keer bekeken |
ik heb een goudvis van ongeveer 10 cm groot en deze heeft al een tijdje witte vegen op zij huid en de plekkken waar de kieuwen zittten zijn helemaal wit, is dit erg of normaal hij eet goed, de rest van de vissen heeft nergens last van. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
goudvisje op zijn kop Gepubliceerd: 06 aug 2007 4 keer bekeken |
Sinds vanochtend ligt en zwemt er een klein goudvisje op zijn rug en kan niet meer rechtop komen.Is die nog te redden? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vissen in de vijver? Gepubliceerd: 03 aug 2007 6 keer bekeken |
Hallo allemaal,
Ik wil vissen in mijn vijver plaatsen.Nu is mijn vraag, tot wat voor een maand kan je de vissen nog in de vijver doen?
Nu zal het onget***eld wel ergen te vinden zijn, maar ik kan het zo snel niet vinden. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
over goudvissen die dood gaan Gepubliceerd: 16 jul 2007 50 keer bekeken |
Hoi, Lees verder... |