Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp overlast tortelduiven

Gepubliceerd: 15 jul 2013

701 keer bekeken
Gaan ze ooit verhuizen of blijven ze eeuwig rond onze wijk hangen?Hoe verjaag je ze?
Lees verder...
Forumonderwerp snel groeiende planten met veel water

Gepubliceerd: 13 mei 2012

11 keer bekeken
Ik woon op een woonboot en heb dit drijvende eiland via de nieuwe buren 'geërfd' van een overleden buurman. Een paar maanden geleden waren het vijf kleine plantjes en nu zijn ze uitgegroeid tot dit! Bijna manshoog! En als je
Lees verder...
Forumonderwerp veel vissen dood!

Gepubliceerd: 12 jan 2011

3 keer bekeken
ik heb een vijver van ongeveer 1 m diep,en de vijver is ongeveer voor 15 cm bevroren geweest.ik heb maar sneeuw op de vijver laten liggen omdat dat isoleerd (zeggen ze)
Lees verder...
Forumonderwerp vissen naar binnen

Gepubliceerd: 01 dec 2010

9 keer bekeken
Nadat het gisteren erg goed leek te gaan, was vanochtend de vijver ondanks piepschuim e.d. helemaal dichtgevroren.
Lees verder...
Forumonderwerp trachycarpus fortunei

Gepubliceerd: 13 nov 2009

449 keer bekeken
net een 10jarige tachycarpus fortunei in volle grond geplant mvg aan iedereen
Lees verder...
Forumonderwerp ik heb weer eens iets geks!!

Gepubliceerd: 02 jun 2009

2 keer bekeken
Kom ik vanmiddag thuis,uit mijn werk (kijk ik altijd ff in mijn aqua 40,voordat ik een biertje pak). Zie ik de 3 mannenguppen helemaal verstopt tussen de planten! (normaal als ik mijn gekke kop voor het raam doe zwemmen ze gelijk op je af).
Lees verder...
Forumonderwerp natuurlijke filter

Gepubliceerd: 26 mei 2009

53 keer bekeken
Ik heb een natuurlijke vijver (zonder folie) van 500m2, diepste punt 2,5 meter, ongeveer (1000 m3 bij hoogste peil, 750 m3 laagste peil). Het water is groen, maar ik heb al meer dan 10 jaar geen ziektes.
Lees verder...
Forumonderwerp rubber ruikend vijverwater

Gepubliceerd: 11 jun 2008

62 keer bekeken
Wie o wie kan mij een antwoord geven op de volgende vraag.Ik heb 3 weken geleden de bouw van m'n vijver af gerond en gevuld met 10000 Liter water.
Lees verder...
Forumonderwerp dooie vissen

Gepubliceerd: 28 mei 2007

4 keer bekeken
de vissen zwemmen al dagen boven in de vijver,ze happen naar lucht?
Lees verder...
Forumonderwerp winkels vijverplanten/vissen omgeving rotterdam

Gepubliceerd: 25 apr 2007

43 keer bekeken
Beste mensen,
Lees verder...
Forumonderwerp alg in me vijver

Gepubliceerd: 13 jun 2006

1 keer bekeken
goede dag ik heb een vraag ik heb een vijver en ik heb er een pomp in met een uv filter maar ik krijg steeds meer alg er in terwijl ik wel elke dag de pomp schoon maak wat kan ik het makelijkste doen om dat op te lossen
Lees verder...
Stel een tuinvraag