Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
leeuwenkop zwemt op rug Gepubliceerd: 15 feb 2011 105 keer bekeken |
heb al twee jaar twee sluierstaarten (leeuwenkop: sluier, dikke ogen). met de ene gaat alles heel goed maar met de tweede is iets raars. hij zwemt meer op zijn rug dan gewoon. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
raar gedrag Gepubliceerd: 08 jan 2011 6 keer bekeken |
hallo,mijn koi ligt nu denk ik 2 dagen op het oppervlakte als een dode vis. hij ademt af en toe. soms zwemt hij 2 a 4 cm en ligt er weer. ik zou niet weten wat ik moet doen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vijver Gepubliceerd: 09 sep 2007 88 keer bekeken |
Kan het zijn dat kikkers/padden vissen eten. ik heb deze zomer een aantal nieuwe goudwindes en algeneters in de vijver geplaatst. ik zie echter alleen telkens 1 van de 2 oude goudwindes zwemmen. de nieuwelingen zie ik niet. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
probleem zwemblaas Gepubliceerd: 01 aug 2007 155 keer bekeken |
Geachte lezer, ik heb een tijd terug een sluierstaart (Oranda Red Cap) gekregen en bij de andere goudvissen geplaatst. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
tijd voor verandering,visdokter gezocht! Gepubliceerd: 11 jul 2007 17 keer bekeken |
We strijden nu al sinds februari tegen visziekten,nog geen enkel moment hebben we zonder gezeten.
kan iemand me helpen aan een visdokter, ik woon in Waarschoot in Oost-Vlaanderen,België. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
koi Gepubliceerd: 29 mei 2007 15 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
zwemblaas probleem Gepubliceerd: 22 mei 2007 56 keer bekeken |
ik denk dat mijn goudvis een zwemblaasprobleem heeft. hij ligt bijna de ganse dag roerloos op de bodem. hij is niet dood en kan zeker nog zwemmen want komt naar boven om te eten enzo. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
terugval ziekte Gepubliceerd: 01 apr 2007 51 keer bekeken |
Mijn ryukin heeft terug die ziekte met bloederige vinnen gekregen,echter deze keer verdwijnt de ziekte niet. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
bovendrijven van sluierstaart Gepubliceerd: 09 jan 2007 51 keer bekeken |
Ik heb een sluierstaartje en die drijft regelmatig boven. Er zit dan een luchtbel in zijn buik of achterste en daardoor gaat ie steeds naar boven. Hoe komt dit? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
groen water Gepubliceerd: 20 dec 2006 75 keer bekeken |
ik heb een koivijver van 10 kub en hij draai 3 maanden zonder filter en koi's.nu de laatste drie weken koi's gekocht 6 st en een steur van 60cm (spijt er van) en een grote 3 kamer filter (geschikt voor een koivijver tot 20 kub) en een uv lamp 55w Lees verder... |
| Forumonderwerp |
goudvis, ligt regelmatig op zijn zij aan de opperv Gepubliceerd: 03 dec 2006 70 keer bekeken |
mijn goudvis ligt regelmatig op zijn zij aan de oppervlakte van de vissekom. als ik dat zie lijkt het net of hij dood is. Maar als ik zachtjes tegen het glas tik, gaat hij weer als een wilde zwemmen. Hij deedt dit nooit. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vis drijft boven Gepubliceerd: 07 nov 2006 212 keer bekeken |
Onze goudvis drijft steeds boven in de kom als hij gegeten heeft. Hij probeert te zwemmen maar gaat steeds bovendrijven.Als hij niet eet zwemt hij weer normaal rond. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vis drijft op zijn zijkant Gepubliceerd: 05 okt 2006 130 keer bekeken |
hallo forum, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
zeer rare koi Gepubliceerd: 17 aug 2006 40 keer bekeken |
tis heel dringend mijn koi hangt op zijn rug , dus met zijn buik omhoog als hij wil omdraaien komt hij steedt met zijn buik bovendrijven.ik zie niks van beestjes of gaten.hij is al wel zekers 13 jaar oud. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vissterfte enz Gepubliceerd: 14 jul 2006 27 keer bekeken |
hallo,ik hoop dat iemand ons snel kan helpen.Mijn moeder heeft laatst een aantal vissen gekocht om bij haar in de vijver te doen(ze had er wat maar weinig) Lees verder... |
| Forumonderwerp |
steur kan niet meer onder water zwemmen Gepubliceerd: 25 sep 2005 61 keer bekeken |
Het lijkt wel of mijn steur niet meer onderwater kan zwemmen. Hij probeert het wel maar komt gelijk weer bovendrijven. Ik heb begrepen dat er iets met zijn zwemblaas aan de hand kan zijn of dat er lucht in de darmen zit. Lees verder... |