Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp draadalg

Gepubliceerd: 22 apr 2012

4 keer bekeken
Geachte forumleden,
Lees verder...
Forumonderwerp mijn vijver zit iedere keer vol met draadalgen

Gepubliceerd: 27 jun 2011

16 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp waterschildpadden

Gepubliceerd: 19 sep 2010

2 keer bekeken
de winter doet zijn intreden , de nachten wachten worden stilaan kouder mogen de waterschildpadden tijdens de winter gewoon buiten blijven staan waar ze staan ook al vriest het -15 alvast bedankt
Lees verder...
Forumonderwerp alternatieve vijver

Gepubliceerd: 06 feb 2010

10 keer bekeken
Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om in de bestaande vijver een acryl bak of ander doorzichtig materiaal te plaatsen van 1.5 x 1 x 1.50m hoog, met een lage bak eromheen, zodat de binnenste eruit gehaald kan worden om te verschonen.
Lees verder...
Forumonderwerp verwondingen vissen

Gepubliceerd: 12 jul 2009

18 keer bekeken
Hey,kan iemand mij soms helpen?de meeste van onze vissen(sarasa,shubunkin)hebben verwondingen aan de schubben.Het is alsof ze gebeten zijn(grote open wonden aan de schubben)
Lees verder...
Forumonderwerp algen in kleine vijver

Gepubliceerd: 09 jun 2009

205 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp regenwater,vervuild?

Gepubliceerd: 16 feb 2009

18 keer bekeken
Op aanraden van Ann,ga ik regenwater gebruiken , om de hardheid van het water te verlagen.Maar ik lees op diverse sites,dat regenwater! zwaar vervuild is, en dus niet goed voor aqua!
Lees verder...
Forumonderwerp vijver verschonen

Gepubliceerd: 08 aug 2007

10 keer bekeken
Aangezien mijn vijver op het moment nogal wazig is.En ik hem maar niet kan schoon krijgen wil ik eigenlijk al het watereruit pompen.
Lees verder...
Forumonderwerp vijver blijft probleemvijver

Gepubliceerd: 12 jun 2006

15 keer bekeken
Hoi allemaal
Lees verder...
Forumonderwerp vissen / bootsmannetje

Gepubliceerd: 28 mei 2006

88 keer bekeken
4 van mijn vissen vertonen open wondjes op hun achter / onderlichaam van ongeveer 1cm groot.2 vissen zijn onlangs gestorven en vertoonde soortgelijke wondjes.
Lees verder...
Forumonderwerp vijverplanten

Gepubliceerd: 19 aug 2005

0 keer bekeken
Hallo,Mijn vijver is dit jaar vol draad alg, die ik regelmatig verwijder, maar ook de planten zijn niet ok. Ze worden bruin, vlekkerig en sterven af.wat is er aan de hand in de vijver?
Lees verder...
Stel een tuinvraag