Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp vissoort?

Gepubliceerd: 06 apr 2018

122 keer bekeken
Hallo, kan iemand mij vertellen welk soort vis dit is? Hebben vorig jaar vijf gekocht bij de intratuin voor in de vijver, inmiddels zitten er naar schatting 50-100 in de vijver.
Lees verder...
Forumonderwerp syberische steur springt 80 cm hoog !!

Gepubliceerd: 06 jul 2017

166 keer bekeken
Reeds in september 2015 had ik mijn 1ste reaktie en vraag hier gesteld en is nog op te zoeken in de historiek van dit form , maar onderwerp is gesloten
Lees verder...
Forumonderwerp siberische steur spring uit vijver en is ???

Gepubliceerd: 14 sep 2015

188 keer bekeken
hallo Ik heb een vijver van 4,5m2 inhoud 4000 liter met behoorlijk wat goudvissen en een paar koi's in. Heb verder wat waterlelies en wat zuurstofplantes, een waterval en de waterkwaliteit is (nu) okay. Ervoor had ik wel een probleem gehad nl.
Lees verder...
Bedrijven trs nv

Gepubliceerd: 10 aug 2015

10 keer bekeken
Groothandel Koudwatervissen. Koi, goudvissen, steur, Japanse sluierstaarten etc...
Lees verder...
Forumonderwerp groene vijver en vissen blijven onderin.

Gepubliceerd: 26 jun 2014

304 keer bekeken
hallo. Onze vijver is in het najaar aangelegd, en is nu dus groen geworden. Ik heb bij het aanleggen en vullen van de vijver toen 2 zuurstof planten ingedaan en 1 pomp + filter + een luchtpompje/zuurstof pompje.
Lees verder...
Forumonderwerp zuurstof planten, heldere vijver en koi karpers?

Gepubliceerd: 14 sep 2013

802 keer bekeken
hallo.
Lees verder...
Forumonderwerp vijvervissen eten niet

Gepubliceerd: 22 jun 2013

16 keer bekeken
Hoy, ik heb een vijver met koi, goudkarpers, goudwinde en steurs. Maar nu is het enige tijd dat er geen fut in zit. Wij geven elke dag eten, maar ze zijn niet gemotiveerd om eraan te
Lees verder...
Forumonderwerp vakantie, vissen

Gepubliceerd: 17 jun 2012

10 keer bekeken
Wat doen jullie als je op vakantie gaat en je hebt een vijver met vissen?Laten jullie de buren ze voeren, voeren jullie niet of heeft iemand nog een goed oplossing voor als je weg bent en niemand kan ze voeren? Ik hoor het
Lees verder...
Forumonderwerp soort steur

Gepubliceerd: 21 mei 2012

9 keer bekeken
Hallo beste leden van het forum,
Lees verder...
Forumonderwerp slechts 1 werkende kieuw bij steur.

Gepubliceerd: 07 mei 2012

6 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp steur verzwaren

Gepubliceerd: 07 apr 2012

189 keer bekeken
Ik heb een Diamandsteur van 76 cm , 5 jr, heeft problemen met lucht in de maag, v/d week koidokter Rob Heijmans bij geweest, en lucht verwijderd met holle naald, en lucht uitgezogen met slangetje, alles te volgen op de monitor.
Lees verder...
Forumonderwerp lavafilter of drukfilter

Gepubliceerd: 04 apr 2012

12 keer bekeken
Hallo iedereen,
Lees verder...
Forumonderwerp pad / kikker zit op vis!

Gepubliceerd: 26 feb 2012

158 keer bekeken
Wie kan mij zeggen wat voor pad of kikker dit is?En tevens vraag ik me af of het normaal is dat hij een visje gewoon in een greep neemt en niet wil lossen tot de dood er op volgt! Dank bij voorbaat
Lees verder...
Forumonderwerp zieke, bijna dode steur...

Gepubliceerd: 13 sep 2011

220 keer bekeken
Ik woon in zeeuws-vlaanderen waar het afgelopen zaterdag noodweer is geweest met hagel bijna zo groot als tennisballen. Nu is sowieso mijn complete waterlelie al aan gruzelementen geslagen maar dat groeit wel weer terug aan.
Lees verder...
Forumonderwerp aanleg nieuwe vijver - enkele vragen! (5000 l)

Gepubliceerd: 19 aug 2011

49 keer bekeken
Ik ben 17 jaar, en ben begonnen aan mijn eigen vijver. Ik wil achteraf van niets spijt hebben, en probeer me dus zo goed mogelijk te informeren.
Lees verder...
Forumonderwerp steur die boven komt

Gepubliceerd: 31 jul 2011

76 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp aangroei polyester vijver

Gepubliceerd: 22 jul 2011

21 keer bekeken
Onze zelfgemaakte vijver van polyester groeid op de zon zijde enorm aan met dikke lange alg. Hij is zwart gecoat.
Lees verder...
Forumonderwerp dode vissen in de vijver - please help!

Gepubliceerd: 18 jul 2011

170 keer bekeken
Goedemiddag,
Lees verder...
Forumonderwerp jonge visje van de vijver halen

Gepubliceerd: 06 jul 2011

15 keer bekeken
in mijn vijver heerst er een overbevolking, ik zou zeker een 100 tal goudvisjes en jonge koi eraf willen halen maar die gasten laten zich niet vangen, is er een manier om deze vlugge beestjes eraf te halen, eventueel met een kortstondige verdoving
Lees verder...
Forumonderwerp welke vissen in de vijver?

Gepubliceerd: 02 jul 2011

9 keer bekeken
Mijn vijver (bijna klaar) is 1,5 meter bij 2,5 meter bij 85 cm diep.Wat kunnen jullie me adviseren voor de vis die ik erin ga doen?En hoeveel van iedere soort?Goudwindes/ komeetstaarten/ misschien een steur.
Lees verder...
Forumonderwerp welke beluchtingspomp?

Gepubliceerd: 25 jun 2011

8 keer bekeken
Ik wil in de toekomst nog wat steurs en koi in mn vijver zetten van 30 kuub.Ik heb nog geen beluchtingspomp, en ik twijfel nog welk debiet ze moeten hebben.
Lees verder...
Forumonderwerp koi, steur of andere vissen? --> koi

Gepubliceerd: 14 jun 2011

9 keer bekeken
Hallo,ik heb een vijver van 30 000 liter met een biologische filternu zitten er 6 goudwindes in.Kan ik hierin steuren houden? Of moet er nog een zuurstofpomp bij?
Lees verder...
Forumonderwerp beginneling met vijver

Gepubliceerd: 23 mei 2011

10 keer bekeken
Ik ben gestart met een vijver. Deze vijver heeft een afmeting van 4,5 bij 1,7 bij 0,73m. Ik heb nu 5 zoetwatermosselen, 5 blauwe windes, 5 komeetstaarten, 1 lelie en 1 zuurstofplant en een pomp erin.
Lees verder...
Forumonderwerp groen vijverwater

Gepubliceerd: 14 mei 2011

19 keer bekeken
Ik heb reeds een aantal jaren een vijver,na lange tijd zoeken heb ik sedert een drietal jaren een kraakheldere vijver (dit dank zij zwaar genoeg filtermateriaal + UV lamp).Een drietal weken geleden heb ik door omstandigheden de volledige vijver mo
Lees verder...
Forumonderwerp vijver in orde? welke planten? steuren mogelijk?

Gepubliceerd: 07 apr 2011

34 keer bekeken
Hallo,vorig jaar had ik enkele weken last van algen in mijn vijver, en ik wil jullie advies vragen hoe ik mijn vijver kan verbeteren.De vijver is 30 000 liter en er zitten 7 goudwindes in :)
Lees verder...