Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
vissoort? Gepubliceerd: 06 apr 2018 122 keer bekeken |
Hallo,
kan iemand mij vertellen welk soort vis dit is? Hebben vorig jaar vijf gekocht bij de intratuin voor in de vijver, inmiddels zitten er naar schatting 50-100 in de vijver. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
syberische steur springt 80 cm hoog !! Gepubliceerd: 06 jul 2017 166 keer bekeken |
Reeds in september 2015 had ik mijn 1ste reaktie en vraag hier gesteld en is nog op te zoeken in de historiek van dit form , maar onderwerp is gesloten Lees verder... |
| Forumonderwerp |
siberische steur spring uit vijver en is ??? Gepubliceerd: 14 sep 2015 188 keer bekeken |
hallo Ik heb een vijver van 4,5m2 inhoud 4000 liter met behoorlijk wat goudvissen en een paar koi's in. Heb verder wat waterlelies en wat zuurstofplantes, een waterval en de waterkwaliteit is (nu) okay. Ervoor had ik wel een probleem gehad nl. Lees verder... |
| Bedrijven |
trs nv Gepubliceerd: 10 aug 2015 10 keer bekeken |
Groothandel Koudwatervissen. Koi, goudvissen, steur, Japanse sluierstaarten etc... Lees verder... |
| Forumonderwerp |
groene vijver en vissen blijven onderin. Gepubliceerd: 26 jun 2014 304 keer bekeken |
hallo.
Onze vijver is in het najaar aangelegd, en is nu dus groen geworden. Ik heb bij het aanleggen en vullen van de vijver toen 2 zuurstof planten ingedaan en 1 pomp + filter + een luchtpompje/zuurstof pompje. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
zuurstof planten, heldere vijver en koi karpers? Gepubliceerd: 14 sep 2013 802 keer bekeken |
hallo. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vijvervissen eten niet Gepubliceerd: 22 jun 2013 16 keer bekeken |
Hoy, ik heb een vijver met koi, goudkarpers, goudwinde en steurs. Maar nu is het enige tijd dat er geen fut in zit. Wij geven elke dag eten, maar ze zijn niet gemotiveerd om eraan te Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vakantie, vissen Gepubliceerd: 17 jun 2012 10 keer bekeken |
Wat doen jullie als je op vakantie gaat en je hebt een vijver met vissen?Laten jullie de buren ze voeren, voeren jullie niet of heeft iemand nog een goed oplossing voor als je weg bent en niemand kan ze voeren? Ik hoor het Lees verder... |
| Forumonderwerp |
soort steur Gepubliceerd: 21 mei 2012 9 keer bekeken |
Hallo beste leden van het forum, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
slechts 1 werkende kieuw bij steur. Gepubliceerd: 07 mei 2012 6 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
steur verzwaren Gepubliceerd: 07 apr 2012 189 keer bekeken |
Ik heb een Diamandsteur van 76 cm , 5 jr, heeft problemen met lucht in de maag, v/d week koidokter Rob Heijmans bij geweest, en lucht verwijderd met holle naald, en lucht uitgezogen met slangetje, alles te volgen op de monitor. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
lavafilter of drukfilter Gepubliceerd: 04 apr 2012 12 keer bekeken |
Hallo iedereen, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
pad / kikker zit op vis! Gepubliceerd: 26 feb 2012 158 keer bekeken |
Wie kan mij zeggen wat voor pad of kikker dit is?En tevens vraag ik me af of het normaal is dat hij een visje gewoon in een greep neemt en niet wil lossen tot de dood er op volgt!
Dank bij voorbaat Lees verder... |
| Forumonderwerp |
zieke, bijna dode steur... Gepubliceerd: 13 sep 2011 220 keer bekeken |
Ik woon in zeeuws-vlaanderen waar het afgelopen zaterdag noodweer is geweest met hagel bijna zo groot als tennisballen. Nu is sowieso mijn complete waterlelie al aan gruzelementen geslagen maar dat groeit wel weer terug aan. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
aanleg nieuwe vijver - enkele vragen! (5000 l) Gepubliceerd: 19 aug 2011 49 keer bekeken |
Ik ben 17 jaar, en ben begonnen aan mijn eigen vijver. Ik wil achteraf van niets spijt hebben, en probeer me dus zo goed mogelijk te informeren. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
steur die boven komt Gepubliceerd: 31 jul 2011 76 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
aangroei polyester vijver Gepubliceerd: 22 jul 2011 21 keer bekeken |
Onze zelfgemaakte vijver van polyester groeid op de zon zijde enorm aan met dikke lange alg. Hij is zwart gecoat. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
dode vissen in de vijver - please help! Gepubliceerd: 18 jul 2011 170 keer bekeken |
Goedemiddag, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
jonge visje van de vijver halen Gepubliceerd: 06 jul 2011 15 keer bekeken |
in mijn vijver heerst er een overbevolking, ik zou zeker een 100 tal goudvisjes en jonge koi eraf willen halen maar die gasten laten zich niet vangen, is er een manier om deze vlugge beestjes eraf te halen, eventueel met een kortstondige verdoving Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke vissen in de vijver? Gepubliceerd: 02 jul 2011 9 keer bekeken |
Mijn vijver (bijna klaar) is 1,5 meter bij 2,5 meter bij 85 cm diep.Wat kunnen jullie me adviseren voor de vis die ik erin ga doen?En hoeveel van iedere soort?Goudwindes/ komeetstaarten/ misschien een steur. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke beluchtingspomp? Gepubliceerd: 25 jun 2011 8 keer bekeken |
Ik wil in de toekomst nog wat steurs en koi in mn vijver zetten van 30 kuub.Ik heb nog geen beluchtingspomp, en ik twijfel nog welk debiet ze moeten hebben. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
koi, steur of andere vissen? --> koi Gepubliceerd: 14 jun 2011 9 keer bekeken |
Hallo,ik heb een vijver van 30 000 liter met een biologische filternu zitten er 6 goudwindes in.Kan ik hierin steuren houden? Of moet er nog een zuurstofpomp bij? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
beginneling met vijver Gepubliceerd: 23 mei 2011 10 keer bekeken |
Ik ben gestart met een vijver. Deze vijver heeft een afmeting van 4,5 bij 1,7 bij 0,73m. Ik heb nu 5 zoetwatermosselen, 5 blauwe windes, 5 komeetstaarten, 1 lelie en 1 zuurstofplant en een pomp erin. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
groen vijverwater Gepubliceerd: 14 mei 2011 19 keer bekeken |
Ik heb reeds een aantal jaren een vijver,na lange tijd zoeken heb ik sedert een drietal jaren een kraakheldere vijver (dit dank zij zwaar genoeg filtermateriaal + UV lamp).Een drietal weken geleden heb ik door omstandigheden de volledige vijver mo Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vijver in orde? welke planten? steuren mogelijk? Gepubliceerd: 07 apr 2011 34 keer bekeken |
Hallo,vorig jaar had ik enkele weken last van algen in mijn vijver, en ik wil jullie advies vragen hoe ik mijn vijver kan verbeteren.De vijver is 30 000 liter en er zitten 7 goudwindes in :) Lees verder... |