Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp vijver met schildpadden en vissen

Gepubliceerd: 14 mei 2013

60 keer bekeken
Goedenavond iedereen, binnenkort wordt mijn tuin gerenoveerd, hierbij komt er ook een nieuwe vijver in mijn tuin terecht een L vorm
Lees verder...
Forumonderwerp etiquette: wat vindt u van een bos

Gepubliceerd: 07 mei 2013

5 keer bekeken
wij moeten voor school een opdracht doen waar bij wij ook een consumenten onderzoek moeten houden over wat mensen graag van een bos willen zien zo wilt u daarom deze etiquette invullen. bedankt
Lees verder...
Forumonderwerp tuindieren?

Gepubliceerd: 29 apr 2013

7 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp bloembak in vijvertje opbouwen

Gepubliceerd: 20 aug 2012

2 keer bekeken
Ik heb een vierkante boembak in steen van 50 op 50 en 25 diep graag zou ik daar een vijvertje willen van maken met wat goudvissen erin. Heb ik daar een filter en een pomp voor nodig of zijn platen genoeg?
Lees verder...
Forumonderwerp steur verzwaren

Gepubliceerd: 07 apr 2012

185 keer bekeken
Ik heb een Diamandsteur van 76 cm , 5 jr, heeft problemen met lucht in de maag, v/d week koidokter Rob Heijmans bij geweest, en lucht verwijderd met holle naald, en lucht uitgezogen met slangetje, alles te volgen op de monitor.
Lees verder...
Forumonderwerp reiger

Gepubliceerd: 02 apr 2012

4 keer bekeken
Hoe houden jullie de reiger weg?
Lees verder...
Forumonderwerp soort waterkevertje

Gepubliceerd: 30 mei 2011

28 keer bekeken
Weet iemand welke kever dit is. De een zegt een schrijvertje en de andere een leliekever. Zijn ze schadelijk? Benieuwd naar reacties.
Lees verder...
Forumonderwerp windes te groot voor vijver

Gepubliceerd: 13 mrt 2011

120 keer bekeken
Vandaag alle vissen weer gezien en ik schrok eigenlijk.De windes zijn flink gegroeid.Ben bang te,vijver 220/220 veel zuurstofplanten en ruimte om te zwemmen is er nog.Moet ik ze toch op het prikbord zetten hier of valt het mee.
Lees verder...
Forumonderwerp riviergrondel

Gepubliceerd: 06 aug 2010

145 keer bekeken
Hallo mede forumbezoekers,
Lees verder...
Forumonderwerp bezoekers gehad in de vijver

Gepubliceerd: 27 mrt 2010

4 keer bekeken
Hoi iedereen,
Lees verder...
Forumonderwerp salamanders zijn terug in de vijver !

Gepubliceerd: 28 feb 2010

50 keer bekeken
Enkele dagen geleden , zag ik dat de salamanders terug actief zijn in de vijver - het is voor mij altijd een teken dat de lente niet meer ver af is - Het is altijd heel boeiend om ze bezig te zien -
Lees verder...
Forumonderwerp waar vind je salamanders

Gepubliceerd: 30 jul 2009

312 keer bekeken
ik wil heel graag salamanders en kikkers, kikkers zijn harstikke moeilijk te vangen en salamanders weet ik niet precies waar je ze kan vangen soms vang ik ze maar echt met geluk wie kan helpen?
Lees verder...
Forumonderwerp toon je vijvertje.

Gepubliceerd: 15 jun 2009

71 keer bekeken
Hey zoals het topic zegt.TOON JE VIJVER Ik ben schuurkot.be
Lees verder...
Forumonderwerp tuin op t zuiden

Gepubliceerd: 27 jan 2009

14 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp plaatsing van het uv filter

Gepubliceerd: 30 jun 2008

4 keer bekeken
hallo ik ben chris en ik heb een vraag waar hopelijk iemand een doorslaggevend antwoord op heeft ik heb een 2e hands uv lamp gekocht die ik momenteel na het filter heb geplaatst dus het water gaat er gefilterd door heen nu vind ik 2 strijdige ding
Lees verder...
Forumonderwerp zweefalgen

Gepubliceerd: 04 sep 2007

13 keer bekeken
Ik begin een groenlaagje te zien op de stenen in mijn vijver.
Lees verder...
Forumonderwerp geen helder water

Gepubliceerd: 10 jun 2007

6 keer bekeken
Hallolas hier enkele mails ervoor dat de vijver geen helder water heeft, maar toch niet bevuild is heb hier hetzelfde probleemvijver is nu 2jaar en vissen zwemmen vrolijk rond (denk ik), eten goed
Lees verder...
Forumonderwerp bloei trachycarpus...

Gepubliceerd: 22 apr 2007

11 keer bekeken
Al mijn trachy's bloeien enorm, sommigen hebben wel 3 of 4 bloemen erin zitten, ongelofelijk, wat kan deze palm hier goed gedijen!Alles gaat nu als een speer, maar dat kan ook niet anders...
Lees verder...
Forumonderwerp salamanders & stekelbaarsjes

Gepubliceerd: 03 mei 2006

37 keer bekeken
Hallo , Wie kan er mij enkele salamanders bezorgen voor in mijn vijvertje...u zou er mij een groot plezier mee doen , u hoeft het niet gratis te doen ...Stekelbaarsjes zijn ook welkom ...Alvast vriendelijke dank !
Lees verder...
Forumonderwerp iemand tips

Gepubliceerd: 13 jun 2005

1 keer bekeken
Hoi allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp slootkant/talud/beschoeiing

Gepubliceerd: 08 nov 2004

34 keer bekeken
hallo
Lees verder...
Forumonderwerp overwinteren van salamanders

Gepubliceerd: 06 okt 2004

12 keer bekeken
ben in bezit van een klein stadstuintje waar ik af en toe een salamander in vind.Hoe dat beestje er in komt is mij wel een raadsel want deze is volledig ommuurd.Mijn vraag was nu hoe kan je deze diertjes het best laten overwinteren?
Lees verder...
Stel een tuinvraag