Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp vissen voor in de vijver

Gepubliceerd: 22 mei 2012

8 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp nostalgie roos / advies gevraagd rambler

Gepubliceerd: 28 jul 2010

59 keer bekeken
Hallo rozenliefhebbers !
Lees verder...
Forumonderwerp help - welke vissen?

Gepubliceerd: 10 mrt 2010

4 keer bekeken
Hoi allemaal.in oktober vorig jaar heb ik een huis gekocht - met vijver. Vermits ik helemaal niets van vissen ken, wou k toch wel eens weten welke vissen er in die vijver zitten. Kan er iemand mee helpen?
Lees verder...
Forumonderwerp grote vijver niet helder te krijgen

Gepubliceerd: 19 jul 2009

25 keer bekeken
Al enkele jaren in het bezit van een behoorlijke vijver, ongeveer 30000 liter. Alle jaren kraakhelder water tot dit jaar. Heb 2 ubbink filtramax filters die parallel geschakeld zijn. Beide voorzien van nieuwe UV lamp.
Lees verder...
Forumonderwerp gedrag vissen

Gepubliceerd: 10 mei 2009

17 keer bekeken
Hopelijk dat één van u het antwoord weet op wat er in onze vijver gaande is. Zal het hieronder uitleggen.
Lees verder...
Forumonderwerp oude vijver , nieuw begin

Gepubliceerd: 06 aug 2008

1 keer bekeken
Beste Vijverliefhebbers,
Lees verder...
Forumonderwerp sterfte bij goudwindes.

Gepubliceerd: 21 okt 2007

1,409 keer bekeken
Vanwege het probleem met mijn Goudwindes ben ik via Internet opzoek gegaan naar antwoorden en kwam bij dit forum terecht.
Lees verder...
Forumonderwerp zieke vissen

Gepubliceerd: 09 jul 2007

4 keer bekeken
Wie weet raad
Lees verder...
Forumonderwerp erwtensoep...

Gepubliceerd: 03 mei 2007

15 keer bekeken
Hallo...Tot vorige week is mijn vijver (vanaf aanleg eind september) glashelder geweest.Nu is ie in enkele dagen troebel geworden, niet met draadalgen, maar met zweefalgen.
Lees verder...
Forumonderwerp vis ziek?

Gepubliceerd: 11 apr 2007

132 keer bekeken
ik zag vanmiddag ineens dat er een goudvis nogal een beetje eenzam langs de kant van de vijver zwom, toen ik wat dichterbij ging kijken zag ik dat hij op z'n rug een paar gele (met een beetje zwart) bulten heeft, soort wratten:(
Lees verder...
Forumonderwerp sterfte bij onze vissen

Gepubliceerd: 08 jan 2007

21 keer bekeken
Sinds drie jaar heben wij een aquarium met sluierstaartvissen.Eerst een kleintje met twee vissen: witje en stipje (ze waren van dochter van vijf, vandaar).
Lees verder...
Forumonderwerp terrasvijver, filter, voeren, in de winter.

Gepubliceerd: 08 nov 2006

81 keer bekeken
Beste visliefhebbers,
Lees verder...
Forumonderwerp vijveradvies

Gepubliceerd: 12 sep 2006

1 keer bekeken
Ik ben momenteel een vijver aan het aanleggen. De 'specs': 3m x 1m, diepste punt 1m Ik zou graag wat advies willen vragen over de aan teschaffen pompen en filters.
Lees verder...
Forumonderwerp goudwindes komen niet meer aan de oppervlakte

Gepubliceerd: 06 jun 2006

448 keer bekeken
Is heb zes goudwindes en twee blauwe windes in een vijver van 9 bij 3 meter (helft van de vijver tussen 1/2 en 1 meter diep, helft tussen 1 en 1 1/2 meter).
Lees verder...