Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
vijvervraag... Gepubliceerd: 01 aug 2013 65 keer bekeken |
Mijn vraag gaat over onze vijver. En eerlijk gezegd, mijn man is m al aan het leegpompen, dus enige spoed is prettig.
Het gaat om een betonvijver van 2.5m x 3.5m x 1m. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vijver schoonmaken Gepubliceerd: 02 mei 2012 12 keer bekeken |
Wij hebben onlangs een huis gekocht met vijver. We hebben hier nog niks aan gedaan, maar vinden het wel fijn als deze er mooi bij ligt. Het probleem is dat het water erg groen is én dat er ontzettend veel planten in staan. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
tropische temperaturen komende dagen Gepubliceerd: 19 aug 2010 12 keer bekeken |
Nou dames en heren,
ik wens jullie de komende tijd veel tropische temperaturen toe.
ALS het niet lukt zal ik over 2 weken wat tropische zon van Mexico mee brengen. (grijns)
Hoop daar veel moois te zien. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
groene vijver leegpompen Gepubliceerd: 02 aug 2010 75 keer bekeken |
Mijn vijver is groenIk heb een filter met UV lamp, ik heb er al eens spulletje uit de winkel in gegooid en er hangt nu een zak stro in (tip internet) Lees verder... |
| Forumonderwerp |
kwaliteit vijver Gepubliceerd: 06 apr 2010 7 keer bekeken |
Hallo lezers,
Vorig jaar heb ik een vijvertje in de tuin aangelegd. Het betreft hier een polyester vijver, van niet al te groot formaat. De eerste tijd was de vijver erg leuk om te zien. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
opnieuw inrichten bestaande (lege) vijver Gepubliceerd: 04 apr 2010 225 keer bekeken |
Hallo allemaal, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
grote vijver niet helder te krijgen Gepubliceerd: 19 jul 2009 26 keer bekeken |
Al enkele jaren in het bezit van een behoorlijke vijver, ongeveer 30000 liter. Alle jaren kraakhelder water tot dit jaar. Heb 2 ubbink filtramax filters die parallel geschakeld zijn. Beide voorzien van nieuwe UV lamp. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
zuurstofplanten Gepubliceerd: 08 okt 2008 7 keer bekeken |
Ik heb onlangs nogal wat last gehad van zweef- en draadalgen. Met de gekende erwtensoep als gevolg. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
waar zitten mijn visjes...?? :( Gepubliceerd: 13 mei 2007 16 keer bekeken |
Hallo vijverliefhebbers! Lees verder... |