Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp vijvervraag...

Gepubliceerd: 01 aug 2013

65 keer bekeken
Mijn vraag gaat over onze vijver. En eerlijk gezegd, mijn man is m al aan het leegpompen, dus enige spoed is prettig. Het gaat om een betonvijver van 2.5m x 3.5m x 1m.
Lees verder...
Forumonderwerp vijver schoonmaken

Gepubliceerd: 02 mei 2012

12 keer bekeken
Wij hebben onlangs een huis gekocht met vijver. We hebben hier nog niks aan gedaan, maar vinden het wel fijn als deze er mooi bij ligt. Het probleem is dat het water erg groen is én dat er ontzettend veel planten in staan.
Lees verder...
Forumonderwerp tropische temperaturen komende dagen

Gepubliceerd: 19 aug 2010

12 keer bekeken
Nou dames en heren, ik wens jullie de komende tijd veel tropische temperaturen toe. ALS het niet lukt zal ik over 2 weken wat tropische zon van Mexico mee brengen. (grijns) Hoop daar veel moois te zien.
Lees verder...
Forumonderwerp groene vijver leegpompen

Gepubliceerd: 02 aug 2010

75 keer bekeken
Mijn vijver is groenIk heb een filter met UV lamp, ik heb er al eens spulletje uit de winkel in gegooid en er hangt nu een zak stro in (tip internet)
Lees verder...
Forumonderwerp kwaliteit vijver

Gepubliceerd: 06 apr 2010

7 keer bekeken
Hallo lezers, Vorig jaar heb ik een vijvertje in de tuin aangelegd. Het betreft hier een polyester vijver, van niet al te groot formaat. De eerste tijd was de vijver erg leuk om te zien.
Lees verder...
Forumonderwerp opnieuw inrichten bestaande (lege) vijver

Gepubliceerd: 04 apr 2010

225 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp grote vijver niet helder te krijgen

Gepubliceerd: 19 jul 2009

26 keer bekeken
Al enkele jaren in het bezit van een behoorlijke vijver, ongeveer 30000 liter. Alle jaren kraakhelder water tot dit jaar. Heb 2 ubbink filtramax filters die parallel geschakeld zijn. Beide voorzien van nieuwe UV lamp.
Lees verder...
Forumonderwerp zuurstofplanten

Gepubliceerd: 08 okt 2008

7 keer bekeken
Ik heb onlangs nogal wat last gehad van zweef- en draadalgen. Met de gekende erwtensoep als gevolg.
Lees verder...
Forumonderwerp waar zitten mijn visjes...?? :(

Gepubliceerd: 13 mei 2007

16 keer bekeken
Hallo vijverliefhebbers!
Lees verder...