Zoeken

Type Titel Inhoud
Tuininformatie 5 dingen die niet mogen ontbreken in jouw tuin

Gepubliceerd: 16 mei 2023

11 keer bekeken
Je tuin is de plek waar je heerlijk in kunt ontspannen en genieten van het weer met vrienden en familie. Het is daarom erg belangrijk om de juiste items en elementen in de tuin te hebben, zodat jij optimaal kunt genieten.
Lees verder...
Forumonderwerp vijver / zwemvijver

Gepubliceerd: 16 nov 2022

58 keer bekeken
Beste
Lees verder...
Tuininformatie handige tips voor een nieuwe tuin

Gepubliceerd: 30 aug 2022

20 keer bekeken
Als jij gezegend bent met een woning die een tuin heeft, wil je natuurlijk zo goed mogelijk gebruik kunnen maken van deze tuin.
Lees verder...
Tuininformatie de zes belangrijkste tuinklusjes voor de lente

Gepubliceerd: 03 mrt 2022

24 keer bekeken
De zes belangrijkste tuinklusjes voor de lente
Lees verder...
Forumonderwerp holpijp riet

Gepubliceerd: 23 feb 2022

77 keer bekeken
Hi, Ik heb van een bouw terrein 4 plantjes van holpijp riet gered. Ook omdat dit past in mijn aan te leggen tuin met Japanse kenmerken. 
Lees verder...
Tuininformatie hoe richt je je tuin in?

Gepubliceerd: 14 feb 2022

38 keer bekeken
Het inrichten van je tuin kan soms een lastige klus zijn. Maar je hoeft zeker geen groene vingers te hebben om een gezellige tuin te kunnen creëren.
Lees verder...
Forumonderwerp lisdoddes verwijderen

Gepubliceerd: 20 jan 2022

58 keer bekeken
Sinds een maand ben ik verhuisd naar een nieuw huis met een grote vijver van 10x5 meter. Deze zit echter vol met lisdoddes. Ik vroeg me af wat nu het beste is om te doen aangezien ik graag een open vijver wil.
Lees verder...
Forumonderwerp vissen vertonen bijtwonden?

Gepubliceerd: 10 sep 2021

168 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp apatische slome goudvissen

Gepubliceerd: 08 mei 2020

338 keer bekeken
Hallo
Lees verder...
Forumonderwerp vijver opstarten

Gepubliceerd: 29 apr 2020

422 keer bekeken
Goedendag ik ben nieuw hier en ik ben in bezit van een kleine tuin vijver met 4 goudvissen het type vijver is rond met een diameter van 160 cm en 40 cm diep en daaronder nog een stuk van 60 cm en 30 cm diep het betreft hier een voorgevormde vijver
Lees verder...
Forumonderwerp kh waarde nieuwe vijver

Gepubliceerd: 23 apr 2020

186 keer bekeken
Hallo, we hebben een nieuwe vijver en sinds 3 weken gevuld.Het is een vijver met rubber bekleed.Op de Bodum granulaat, voldoende planten is zuurstof planten welke als een tierelier groeien.
Lees verder...
Forumonderwerp hoe bestrijd ik planten verstikkend alg

Gepubliceerd: 23 mrt 2020

176 keer bekeken
mijn vijver is kraakhelder , maar heb sinds enkele jaren 'n soort alg dat al mijn planten verstikt .
Lees verder...
Forumonderwerp grote waterlelie in vijver

Gepubliceerd: 04 aug 2019

78 keer bekeken
Hallo
Lees verder...
Forumonderwerp advies opstart vijver

Gepubliceerd: 20 jun 2019

104 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp vijver is troebel

Gepubliceerd: 16 jun 2019

216 keer bekeken
Hallo 
Lees verder...
Forumonderwerp even voorstellen en vijvervraag

Gepubliceerd: 24 mei 2019

54 keer bekeken
haya ik ben angie .en heb er nou al 12 uur pc op zitten en weet nog niks .  help ik heb een voorgevormde vijver laag gedeelte 40 cm diepste 85 cm 
Lees verder...
Forumonderwerp hoi allemaal

Gepubliceerd: 12 aug 2018

19 keer bekeken
Ik ben Richard en ben een groot tuinliefhebber. Ik heb een redelijke tuin met bloemen, moestuin en kippen. Maar mijn allergrootste passie is mijn vijver. Ik hoop veel nieuws te horen en mijn kennis te kunnen delen met anderen.
Lees verder...
Forumonderwerp japanse tuin

Gepubliceerd: 04 jul 2018

38 keer bekeken
Dag allen, Al jarenlang een fervent tuinier, en ik zag dat ik me hier in 2007 al eens geregistreerd had in verband met een kersenboom. Tijd dus voor een nieuwe impuls :-)
Lees verder...
Forumonderwerp rivierkreeft bestrijden

Gepubliceerd: 29 mei 2018

102 keer bekeken
Ha, Ik zit met het volgende:
Lees verder...
Forumonderwerp groene soep

Gepubliceerd: 12 mei 2018

205 keer bekeken
Hoi ik zoek dringend hulp. Wij hebben een vijver van +- 15 jaar (18,000l) met een moerasfilter en aan de andere kant een drukfilter die water naar de wortels van de planten aan de zijkant van de vijver voert.
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe vijver troebel

Gepubliceerd: 29 apr 2018

170 keer bekeken
Beste vijver vrienden. Wij hebben ginds gister een 1000 liter vrij er netjes ingegraven pomp enz alles er op, alleen is er tijdens het graven wat modder en zand in de vijver er gekomen, en is het water erg troebel
Lees verder...
Forumonderwerp even voorstellen

Gepubliceerd: 23 apr 2018

13 keer bekeken
Hallo, ik ben niet helemaal nieuw, want ik heb vroeger wel eens iets gepost op het forum, maar zal vanaf nu hier regelmatig te vinden zijn denk ik.
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe vijver

Gepubliceerd: 21 apr 2018

93 keer bekeken
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier.  Ik heb een bak van betonblokken, hierin wil ik graag een vijver gaan maken met een paar goudvissen. 
Lees verder...
Forumonderwerp veel te draadalg verwijderaar toegevoegd

Gepubliceerd: 16 apr 2018

153 keer bekeken
Hallo, Ik heb in al mijn enthousiasme veel te veel "bio draadalgverwijderaar" in mijn vijver gedaan met als gevolg dat nu alle vissen dood zijn en er schuim boven op de vijver drijft. Jaja, ik weet het ...... een stomme actie :(
Lees verder...
Forumonderwerp onze vijver

Gepubliceerd: 09 mrt 2018

138 keer bekeken
Aangezien ik nieuw ben op dit forum leek het me een leuk idee om op de diverse onderwerpen eerst maar wat plaatjes te zetten zodat men zich een idee kan vormen hoe onze tuin en vijver er uit zien.
Lees verder...
Stel een tuinvraag