Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp uv lamp?

Gepubliceerd: 02 jul 2012

21 keer bekeken
ik wil graag een uv lamp in mijn vijver.ik heb al een filter maar zonder uv.wie weet een goede uv lamp/ filter dinges?voor 1000 liter vijver.
Lees verder...
Forumonderwerp planten bestand in de vijver

Gepubliceerd: 16 jun 2012

22 keer bekeken
We hebben nu al een aantal jaar een vijver en ieder jaar hebben we weer hetzelfde probleem. In het voorjaar ziet de vijver er kraak helder uit. De zuurstofplanten (glanzend fonteinkruid, drijvend fonteinkruid, hoornblad,
Lees verder...
Forumonderwerp zonnebaars in natuurvijver (en zoetwatermossel?)

Gepubliceerd: 16 mei 2012

263 keer bekeken
Mijn oorspronkelijke bedoeling was om mijn vijver visvrij te houden maar ik heb ook geen zin om mijn vijver een heuse muggenbroedkolonie te laten worden. Daarom dat ik in gedachte heb om één zonnebaars te houden.
Lees verder...
Forumonderwerp vijver aanleggen

Gepubliceerd: 13 mei 2012

30 keer bekeken
Beste, Ik ben reeds enkele dagen bezig met de aanleg van mijn vijver. Voorlopig zijn de werkzaamheden gestopt omdat ik op 3 boomstronken gebotst ben en die dus eerst moet laten wegfrezen.
Lees verder...
Forumonderwerp welke vissen kunnen samen met kikkervisjes

Gepubliceerd: 26 apr 2012

2,115 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp steur verzwaren

Gepubliceerd: 07 apr 2012

185 keer bekeken
Ik heb een Diamandsteur van 76 cm , 5 jr, heeft problemen met lucht in de maag, v/d week koidokter Rob Heijmans bij geweest, en lucht verwijderd met holle naald, en lucht uitgezogen met slangetje, alles te volgen op de monitor.
Lees verder...
Forumonderwerp salamander, welke soort?

Gepubliceerd: 11 okt 2010

14 keer bekeken
Gisteren was ik bij kennissen en mag daar altijd graag ff bij hun vijver staan genieten.Heel simpel, rechttoe, rechtaan, maar erg mooi.
Lees verder...
Forumonderwerp poelslakken

Gepubliceerd: 16 sep 2010

57 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp kan iemand vertellen wat voor visjes dit zijn?

Gepubliceerd: 12 sep 2010

319 keer bekeken
Hallo allemaal,wij hebben in mie een heel klein vijvertje aangelegd. Zoals in een ander topic aangegeven,hebben we reeds een aantal kikkers hier,maar ook salamanders.OOk hebben wij vissen ontdekt,alleen welke soort zou het zijn?
Lees verder...
Forumonderwerp riviergrondel

Gepubliceerd: 06 aug 2010

145 keer bekeken
Hallo mede forumbezoekers,
Lees verder...
Forumonderwerp slootje

Gepubliceerd: 11 apr 2010

20 keer bekeken
Halloik heb een hoekhuis, en grenzend aan onze achtertuin loopt een slootje. Soms stroomt het water een beetje, maar vaak staat het stil. Het staat ondergronds door middel van buizen wel in verbinding met ander water.
Lees verder...
Forumonderwerp toon je vijvertje.

Gepubliceerd: 15 jun 2009

71 keer bekeken
Hey zoals het topic zegt.TOON JE VIJVER Ik ben schuurkot.be
Lees verder...
Forumonderwerp tuin op t zuiden

Gepubliceerd: 27 jan 2009

14 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp ook al kikkerdril?

Gepubliceerd: 15 apr 2008

79 keer bekeken
vanochtend werd ik verrast met een enorme bult kikkerdril...wie heeft dit ook al gezien in zijn/haar vijver?
Lees verder...
Forumonderwerp zweefalgen

Gepubliceerd: 04 sep 2007

13 keer bekeken
Ik begin een groenlaagje te zien op de stenen in mijn vijver.
Lees verder...
Forumonderwerp kikkers

Gepubliceerd: 24 okt 2005

2 keer bekeken
Mijn vijver is ongeveer 1 meter diep en er zitten zeker 14 kikkers in. Ook deze zomer waren ze weer volop aanwezig ,dus ik neem aan dat ze in de vijver overwinteren.
Lees verder...