Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp steur verzwaren

Gepubliceerd: 07 apr 2012

189 keer bekeken
Ik heb een Diamandsteur van 76 cm , 5 jr, heeft problemen met lucht in de maag, v/d week koidokter Rob Heijmans bij geweest, en lucht verwijderd met holle naald, en lucht uitgezogen met slangetje, alles te volgen op de monitor.
Lees verder...
Forumonderwerp aanleg nieuwe, strakke vijver in l-vorm - tips?

Gepubliceerd: 16 aug 2011

23 keer bekeken
hallo,wij zijn nieuw op het forum en nog niet zo bekend met vijvers. Dus veel vragen.
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe vijver aanleggen (veel vragen)

Gepubliceerd: 30 mrt 2011

7 keer bekeken
Beste vijver liefhebbers,We zijn nieuw op dit forum en we hebben plannen om een nieuwe vijver aan te leggen.De vijver wordt een rechthoek van 6 bij 3 meter.
Lees verder...
Forumonderwerp tuinvijver aanleggen

Gepubliceerd: 22 jun 2010

250 keer bekeken
Ik wil in de achtertuin een grote tuinvijver aanleggen. Het gat is al gegraven door een kraantje bij de aanleg van de tuin 2 jaar terug, dus het zwaarste werk hoef ik niet meer te doen.
Lees verder...
Forumonderwerp het omhoog opbollen van vijverfolie

Gepubliceerd: 12 aug 2008

1,384 keer bekeken
Wij zijn vorig jaar verhuisd naar waar we nu wonen. Het huis heeft een ronde vijver in de voortuin, erg leuk met vissen en waterlelies. Tot onze grote schrik komt, sinds de vakantie, de folie naar boven. Alleen langs de randen overigens.
Lees verder...
Forumonderwerp 2de fase aanleg tuin

Gepubliceerd: 16 jul 2007

2 keer bekeken
Hallo iedereen, Iedereen het noodweer een beetje overleefd? Tot op heden is hier nog geen drup gevallen vandaag, alleen maar zon en heel weinig wind.
Lees verder...
Forumonderwerp jonge visjes

Gepubliceerd: 08 aug 2006

155 keer bekeken
hallo forum,
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe vijver met plantenfilter

Gepubliceerd: 04 aug 2006

86 keer bekeken
Hoi iedereen,
Lees verder...
Forumonderwerp mischien zieke goudvis

Gepubliceerd: 07 jul 2006

30 keer bekeken
Ik heb een aantal dagen geleden een vijverbak (1x1x1 m) met filter en pomp ingericht. Sinds gister heb ik er 16 goudvissen inzitten. Eergister heb ik er 5 ingedaan: 3 shubunkins, 1 sarassa en 1 sarassa komeetstaart.
Lees verder...
Forumonderwerp "wat vindt je van m'n tuin?"

Gepubliceerd: 12 mei 2006

14 keer bekeken
Vaak worden hier fraaie foto’s van tuinen geplaatst. Vooral de exotenliefhebbers zijn trots op hun tuin en nieuwe aanwinsten. Daarbij wordt veelal de mening van de forumbezoekers gevraagd over hun tuin.
Lees verder...