Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
steur verzwaren Gepubliceerd: 07 apr 2012 189 keer bekeken |
Ik heb een Diamandsteur van 76 cm , 5 jr, heeft problemen met lucht in de maag, v/d week koidokter Rob Heijmans bij geweest, en lucht verwijderd met holle naald, en lucht uitgezogen met slangetje, alles te volgen op de monitor. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
aanleg nieuwe, strakke vijver in l-vorm - tips? Gepubliceerd: 16 aug 2011 23 keer bekeken |
hallo,wij zijn nieuw op het forum en nog niet zo bekend met vijvers. Dus veel vragen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
nieuwe vijver aanleggen (veel vragen) Gepubliceerd: 30 mrt 2011 7 keer bekeken |
Beste vijver liefhebbers,We zijn nieuw op dit forum en we hebben plannen om een nieuwe vijver aan te leggen.De vijver wordt een rechthoek van 6 bij 3 meter. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
tuinvijver aanleggen Gepubliceerd: 22 jun 2010 250 keer bekeken |
Ik wil in de achtertuin een grote tuinvijver aanleggen. Het gat is al gegraven door een kraantje bij de aanleg van de tuin 2 jaar terug, dus het zwaarste werk hoef ik niet meer te doen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
het omhoog opbollen van vijverfolie Gepubliceerd: 12 aug 2008 1,384 keer bekeken |
Wij zijn vorig jaar verhuisd naar waar we nu wonen. Het huis heeft een ronde vijver in de voortuin, erg leuk met vissen en waterlelies. Tot onze grote schrik komt, sinds de vakantie, de folie naar boven. Alleen langs de randen overigens. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
2de fase aanleg tuin Gepubliceerd: 16 jul 2007 2 keer bekeken |
Hallo iedereen,
Iedereen het noodweer een beetje overleefd? Tot op heden is hier nog geen drup gevallen vandaag, alleen maar zon en heel weinig wind. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
jonge visjes Gepubliceerd: 08 aug 2006 155 keer bekeken |
hallo forum, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
nieuwe vijver met plantenfilter Gepubliceerd: 04 aug 2006 86 keer bekeken |
Hoi iedereen, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
mischien zieke goudvis Gepubliceerd: 07 jul 2006 30 keer bekeken |
Ik heb een aantal dagen geleden een vijverbak (1x1x1 m) met filter en pomp ingericht. Sinds gister heb ik er 16 goudvissen inzitten. Eergister heb ik er 5 ingedaan: 3 shubunkins, 1 sarassa en 1 sarassa komeetstaart. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
"wat vindt je van m'n tuin?" Gepubliceerd: 12 mei 2006 14 keer bekeken |
Vaak worden hier fraaie foto’s van tuinen geplaatst. Vooral de exotenliefhebbers zijn trots op hun tuin en nieuwe aanwinsten. Daarbij wordt veelal de mening van de forumbezoekers gevraagd over hun tuin. Lees verder... |