Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp apatische slome goudvissen

Gepubliceerd: 08 mei 2020

338 keer bekeken
Hallo
Lees verder...
Forumonderwerp vloeibare 100% natuur zuivere mest voor planten

Gepubliceerd: 01 jan 2016

7 keer bekeken
vloeibare 100% natuur zuivere mest op de verpakking staat 10ml per liter water eens per week ik wil dit gebruiken bij hydrocultuur eb en vloed systeem constant wat is nu de verhouding?
Lees verder...
Forumonderwerp hoeveel vissen

Gepubliceerd: 14 jul 2013

888 keer bekeken
hallo ik zit een vraag hoeveel vissen mogen in vijver van 500 l met pomp en met UV Lamp 9 Wattmijn vijver is 3 weken aan pompen zonder vissen moet ik nog langer wachten voor ik vissen in doet in mij vijver
Lees verder...
Forumonderwerp meesjes

Gepubliceerd: 28 feb 2013

47 keer bekeken
Waarom ''moeten'' meesjes aan zwiepende vetbolletjes hangen te eten?
Lees verder...
Forumonderwerp vijver aanleg 2013

Gepubliceerd: 08 nov 2012

8 keer bekeken
goedendag.
Lees verder...
Forumonderwerp no2 en no3 te hoog !!

Gepubliceerd: 04 aug 2012

56 keer bekeken
De waterwaarden zijn het volgende; Ph : tussen 7,4 en 8Kh : tussen 8 en 10Gh : 15 No2 : 3No3 : tussen 25 en 50. Hoe kan ik de No2 en No3 doen dalen ?
Lees verder...
Forumonderwerp zweefalg en een natuurlijke oplossing update

Gepubliceerd: 23 jul 2012

194 keer bekeken
Hallo forum lezers,
Lees verder...
Forumonderwerp vijvermiserie

Gepubliceerd: 27 mei 2012

26 keer bekeken
Ik heb (al)weer jullie hulp nodig. 2 weken terug zag alles er nog vrij goed uit in mijn vijvertje maar nu begint het uit de hand te lopen. Vorig jaar had ik zulke problemen helemaal niet. Even een balans opmaken:
Lees verder...
Forumonderwerp vissen voor in de vijver

Gepubliceerd: 22 mei 2012

8 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp steur verzwaren

Gepubliceerd: 07 apr 2012

185 keer bekeken
Ik heb een Diamandsteur van 76 cm , 5 jr, heeft problemen met lucht in de maag, v/d week koidokter Rob Heijmans bij geweest, en lucht verwijderd met holle naald, en lucht uitgezogen met slangetje, alles te volgen op de monitor.
Lees verder...
Forumonderwerp welke vis moet ik nemen

Gepubliceerd: 14 jul 2011

19 keer bekeken
Beste forum leden,Ik ben net nieuw hier en direct al een vraag. Wij hebben een vijver laten aanleggen en we twijfelen met de keuze van de vissoort. Misschien dat jullie ons kunnen helpen.
Lees verder...
Forumonderwerp vraag nieuwe vijver

Gepubliceerd: 22 mrt 2011

8 keer bekeken
Beste, Ik heb een voorgevormde vijver gekocht van 170 op 140 en 70 diep Nu is de vraag elk efilter of pomp kanik het best aankopen. Ik zou er graag kois in zetten en welke planten zijn het best in zo'n kleine vijver.
Lees verder...
Forumonderwerp windes te groot voor vijver

Gepubliceerd: 13 mrt 2011

120 keer bekeken
Vandaag alle vissen weer gezien en ik schrok eigenlijk.De windes zijn flink gegroeid.Ben bang te,vijver 220/220 veel zuurstofplanten en ruimte om te zwemmen is er nog.Moet ik ze toch op het prikbord zetten hier of valt het mee.
Lees verder...
Forumonderwerp combinatie pomp / drukfilter

Gepubliceerd: 05 feb 2011

11 keer bekeken
Hallo, Kleine vraag. Ben weldra in het bezit van een filtoclear 15000 van het merk Oase. Reden is dat ik die kan ingraven. De vijver heeft een totale inhoud van 5000 liter. Wat is nu een goede combinatie filter / pomp?
Lees verder...
Forumonderwerp opstart aqarium

Gepubliceerd: 26 sep 2010

1 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp graag wat raad/info aankoop aqarium juwel/ferplast

Gepubliceerd: 21 sep 2010

37 keer bekeken
Hallo, Ik ben van plan om over te gaan tot aankoop van aqarium. Nu is mijn keuze gevallen op 3 modellen,elke informatie is welkom zodat ik als leek er de beste uitkies. Zodus elke raad is welkom ! !
Lees verder...
Forumonderwerp vijver plan gaat dit werken en welke pomp

Gepubliceerd: 27 jul 2010

40 keer bekeken
Ik heb mijzelf even ingeschreven omdat wij een vijver willen gaan maken. Nou wil ik het graag gelijk vrij goed doen. Ik ben van plan er 1 pomp in te doen voor de waterval en planten filter.
Lees verder...
Forumonderwerp tuinvijver aanleggen

Gepubliceerd: 22 jun 2010

238 keer bekeken
Ik wil in de achtertuin een grote tuinvijver aanleggen. Het gat is al gegraven door een kraantje bij de aanleg van de tuin 2 jaar terug, dus het zwaarste werk hoef ik niet meer te doen.
Lees verder...
Forumonderwerp ik blijf problemen houden met vijver(water)

Gepubliceerd: 28 apr 2010

79 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp slootje

Gepubliceerd: 11 apr 2010

20 keer bekeken
Halloik heb een hoekhuis, en grenzend aan onze achtertuin loopt een slootje. Soms stroomt het water een beetje, maar vaak staat het stil. Het staat ondergronds door middel van buizen wel in verbinding met ander water.
Lees verder...
Forumonderwerp trachycarpus fortunei

Gepubliceerd: 13 nov 2009

449 keer bekeken
net een 10jarige tachycarpus fortunei in volle grond geplant mvg aan iedereen
Lees verder...
Forumonderwerp het nieuwe vijverproject

Gepubliceerd: 10 jul 2009

34 keer bekeken
ik ga binnen kort vijver uitbreiden zie toon je vijvermaar deze wordt 4 meter bij 2 meter 1 meter diepfilter's: voorfilter biologie's 1kamer filter, hoge druk biologies filter/met lava en subtraat en japanse mat,uvc pl lamp
Lees verder...
Forumonderwerp leeftijd van een koi karper

Gepubliceerd: 17 jun 2009

10 keer bekeken
ik heb een vraagje omtrent de leeftijd van een koi karperwanneer mogen ze in de vijver uit gezet worden?er zwemmen al goud vis in ik heb nu een soort luxe probleem.
Lees verder...
Forumonderwerp toon je vijvertje.

Gepubliceerd: 15 jun 2009

71 keer bekeken
Hey zoals het topic zegt.TOON JE VIJVER Ik ben schuurkot.be
Lees verder...
Forumonderwerp schildpadden

Gepubliceerd: 09 mei 2009

27 keer bekeken
hoi
Lees verder...
Stel een tuinvraag