Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp zuurstof planten, heldere vijver en koi karpers?

Gepubliceerd: 14 sep 2013

777 keer bekeken
hallo.
Lees verder...
Forumonderwerp planten

Gepubliceerd: 22 jul 2013

6 keer bekeken
Vandaag heb ik opeens behalve knikkend nagelkruid ineens een heleboel knikvarianten van andere planten in mijn tuin!
Lees verder...
Forumonderwerp steur verzwaren

Gepubliceerd: 07 apr 2012

185 keer bekeken
Ik heb een Diamandsteur van 76 cm , 5 jr, heeft problemen met lucht in de maag, v/d week koidokter Rob Heijmans bij geweest, en lucht verwijderd met holle naald, en lucht uitgezogen met slangetje, alles te volgen op de monitor.
Lees verder...
Forumonderwerp luchtpomp

Gepubliceerd: 07 sep 2011

11 keer bekeken
mijn luchtpomp superfish air flow 2 way is vandaag kapot gegaan. ik wil een nieuwe kopen maar weet niet of deze oude beluchtingsset voldoende was voor mijn vijver.
Lees verder...
Forumonderwerp zelf waterval aanleggen

Gepubliceerd: 31 aug 2011

273 keer bekeken
Ik heb zins kort een vijver nu lijkt het me leuk om zelf een waterval beekje te maken van steen of zo iets.....Nu is mijn vraag moet ik voor dit een aparte pomp kopen of kan ik hem aansluiten op de pomp die ik al in mijn vijver hebt.
Lees verder...
Forumonderwerp natuurfilter

Gepubliceerd: 04 jul 2011

6 keer bekeken
Ik zou graag zelf een natuurfilter willen gaan aanleggen. Ik beschik over een (niet heldere) vijver met waterval met zo'n 4500 liter water met zilver- en goudvoorns, 2 steuren en nog wat andere vissen. Totaal zo'n 25 vermoed ik.
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe vissen ? steur ?

Gepubliceerd: 23 jul 2010

4 keer bekeken
hallo,ik heb een vijver van 30 000 liter, en heb er net 6 goudwindes ingezet.voor de rest zitten er dus geen vissen in.In de vijver staan nauwelijks planten, wel wat zweefalgen, is dat een probleem, die algen?
Lees verder...
Forumonderwerp opvang vissen

Gepubliceerd: 13 dec 2006

29 keer bekeken
Afgelopen zomer hebben we eindelijk een filtersysteem via waterval aangelegd! Na heel veel problemen is dit eindelijk gelukt! en waren alle kleine ongemakjes opgelost!
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe vijver en natuurlijk vele vragen

Gepubliceerd: 08 sep 2006

14 keer bekeken
Hallo 2 maand geleden deed mijn oom heel zijn vijver weg en heb ik al zijn spullen overgenomen. Belangrijkste wat ik daarvan heb overgehouden is de tonfilter en de pomp.
Lees verder...
Forumonderwerp tuin / vijver aanleggen

Gepubliceerd: 31 jan 2006

19 keer bekeken
ik ben van plan een vijver in mijn tuin aan te leggen, heb hiervan een schets gemaakt, maar ik heb werkelijk geen idee wat ik verder aan pomp / filter etc nodig ben.
Lees verder...
Stel een tuinvraag