Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp etage vijver

Gepubliceerd: 25 jul 2013

30 keer bekeken
Goedemiddag, ik heb een vraag over me toekomstige vijver, ik wil een L vijver, maar dan uit 2 delen, De verticale streep van de L wordt | = 180 x 120 x 110 = 2,8m3- = 120 x 240 x 80 = 2,3m3
Lees verder...
Forumonderwerp zelf waterval aanleggen

Gepubliceerd: 31 aug 2011

273 keer bekeken
Ik heb zins kort een vijver nu lijkt het me leuk om zelf een waterval beekje te maken van steen of zo iets.....Nu is mijn vraag moet ik voor dit een aparte pomp kopen of kan ik hem aansluiten op de pomp die ik al in mijn vijver hebt.
Lees verder...
Forumonderwerp koop van vijvervissen

Gepubliceerd: 17 mei 2011

13 keer bekeken
Mijn vijver is gerenoveerd. 3x3 meter, etages, centrum 90 cm. diep. Ik wil vissen ( 6 goudwindes- 4 chibunky's en 2 zonnebaarzen ) kopen. Is dit een goede samenstelling en waar in Noord Nederland te kopen. ?
Lees verder...
Forumonderwerp vleermuizen

Gepubliceerd: 07 jul 2010

1 keer bekeken
Sinds vorig jaar heb ik in de zomer bezoek van vleermuizen die over mijn tuin vliegen. Steeds rond zonsondergang komen ze achter elkaar ergens naar buiten en vliegen in oostelijke richting. Het zijn er gemiddeld zestien.
Lees verder...
Forumonderwerp actuele staat exoten zomer 2010

Gepubliceerd: 19 jun 2010

6 keer bekeken
Misschien kunnen jullie de foto's nog herinneren van afgelopen winter, inmiddels staan we vlak voor de zomer en wil ik jullie laten zien hoe het een en ander er nu bij staat.
Lees verder...
Forumonderwerp moerasgladiool in droge grond

Gepubliceerd: 03 sep 2009

129 keer bekeken
Ik heb een moerasgladiool gekocht die prachtig staat aan de rand van de vijver. Maar daar is de grond alleen helaas droog (het water staat uitsluitend in de vijver).
Lees verder...
Forumonderwerp planten

Gepubliceerd: 24 mrt 2009

1 keer bekeken
Welke vaste en eenjarige planten kunnen goed tegen een natte grond?
Lees verder...
Forumonderwerp vijver

Gepubliceerd: 01 jun 2005

3 keer bekeken
Twee jaar geleden hebben wij een vijver aangelegd, volgens het principe van Ada Hofman: Geen pomp, alles natuurlijk.Er zitten veel zuurstof- en andere planten in.De afmetingen zijn: 6x6 meter, en 1.50 diep,in twee etages.
Lees verder...
Stel een tuinvraag