Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp apatische slome goudvissen

Gepubliceerd: 08 mei 2020

338 keer bekeken
Hallo
Lees verder...
Forumonderwerp vijver opstarten

Gepubliceerd: 29 apr 2020

422 keer bekeken
Goedendag ik ben nieuw hier en ik ben in bezit van een kleine tuin vijver met 4 goudvissen het type vijver is rond met een diameter van 160 cm en 40 cm diep en daaronder nog een stuk van 60 cm en 30 cm diep het betreft hier een voorgevormde vijver
Lees verder...
Forumonderwerp vijver is troebel

Gepubliceerd: 16 jun 2019

216 keer bekeken
Hallo 
Lees verder...
Forumonderwerp vijverpomp

Gepubliceerd: 14 mrt 2018

209 keer bekeken
​​​​​​Wij hebben een circulatiepomp die 24 uur per dag aan staat, 150Watt. Zomer en winter. Wij willen ons energiegebruik verminderen, kan de pomp ook een paar uur per dag draaien, bv met een tijdschakelaar?
Lees verder...
Forumonderwerp vijvervissen

Gepubliceerd: 11 jul 2017

107 keer bekeken
in onze tuinvijver wordt 1 vis opgejaagd en naar het lijkt aangevreten. De vis ligt vaak in de moerasrand weer op krachten te komen. Heeft iemand een idee wat dit betekent ?
Lees verder...
Forumonderwerp visvijver

Gepubliceerd: 24 dec 2015

20 keer bekeken
hallo allemaal, Eerst natuurlijk voor iedereen geweldige feestdagen gewenst. Ik ben hier nieuw en dus val ik maar direkt met de deur in huis. Ik ben de gelukkige bezitter geworden van een visvijver van 1300 m² en gemiddeld 2 m diep.
Lees verder...
Forumonderwerp nieuw hier

Gepubliceerd: 24 jun 2015

13 keer bekeken
Even mezelf voorstellen: ik ben Geert en woon in Oost-Vlaanderen. We hebben een vijver aangelegd van 1,8 op 1,8 en een beekje van 3,8 meter lang, beekje loopt langsheen een deel van het terras.
Lees verder...
Forumonderwerp vijver opstarten na medicijn gebruik

Gepubliceerd: 16 jun 2015

89 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp verkleinen vijver

Gepubliceerd: 09 feb 2015

295 keer bekeken
In verband met aanschaf nieuw tuinhuis moet ik mijn vijver iets verkleinen.Kan daar niet mee wachten tot het voorjaar, dit moet de komende weken gebeuren. Heb een vijver circa 4.000 liter en daarvoor vijverfolie gebruikt.
Lees verder...
Forumonderwerp filteren

Gepubliceerd: 24 okt 2014

11 keer bekeken
Bezig met een visvijver aan te leggen met daarin ook moerasgedeeltes waar dus planten zullen groeien.
Lees verder...
Forumonderwerp onzin

Gepubliceerd: 31 jul 2014

31 keer bekeken
Voor diegene die graag onzin leest. Zie het product: Optima Aqua Pure
Lees verder...
Forumonderwerp zuurstof planten

Gepubliceerd: 25 jul 2014

18 keer bekeken
hallo ik heb een vijver aan gelegd in april.water goed helder alleen zuurstof planten willenniet groeien ik heb de water na laten kijken en alles was goedwaar zal dat aan liggen
Lees verder...
Forumonderwerp groene vijver en vissen blijven onderin.

Gepubliceerd: 26 jun 2014

271 keer bekeken
hallo. Onze vijver is in het najaar aangelegd, en is nu dus groen geworden. Ik heb bij het aanleggen en vullen van de vijver toen 2 zuurstof planten ingedaan en 1 pomp + filter + een luchtpompje/zuurstof pompje.
Lees verder...
Forumonderwerp vieze vijver

Gepubliceerd: 06 nov 2013

16 keer bekeken
Ik heb een hele kleine, ondiepe (zo'n 30 cm)vijver, met wat lissen en een ruime hoeveelheid veschillende zuurstofplanten.
Lees verder...
Forumonderwerp hoeveel vissen in de vijver

Gepubliceerd: 11 okt 2013

22 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp over hervullen, vis vangen, watervlooien en meer

Gepubliceerd: 21 aug 2013

20 keer bekeken
HELP! Ik ben dit jaar begonnen aan een relatief kleine vijver (2 op 1,5m).Nu is mijn vijver is één troep snot.
Lees verder...
Forumonderwerp vijvervraag...

Gepubliceerd: 01 aug 2013

47 keer bekeken
Mijn vraag gaat over onze vijver. En eerlijk gezegd, mijn man is m al aan het leegpompen, dus enige spoed is prettig. Het gaat om een betonvijver van 2.5m x 3.5m x 1m.
Lees verder...
Forumonderwerp dode vis in vijver

Gepubliceerd: 28 jul 2013

15 keer bekeken
ik heb nu een jaar een vijver liggen en sinds maanden gaan er telkens vissen dood. een tijd 2 per week(medicijn toegediend tegen witstip, parasiet en schimmel), daarna 2 weken niks 1 losse, week niks, 3 op 1 dag.
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe vissen in de vijver doen.

Gepubliceerd: 23 jul 2013

52 keer bekeken
Ik las op internet dat je nooit direct gekochte vissen in de vijver moet doen. Ik heb het stukje gekopieerd;
Lees verder...
Forumonderwerp overlast tortelduiven

Gepubliceerd: 15 jul 2013

703 keer bekeken
Gaan ze ooit verhuizen of blijven ze eeuwig rond onze wijk hangen?Hoe verjaag je ze?
Lees verder...
Forumonderwerp hoeveel vissen

Gepubliceerd: 14 jul 2013

888 keer bekeken
hallo ik zit een vraag hoeveel vissen mogen in vijver van 500 l met pomp en met UV Lamp 9 Wattmijn vijver is 3 weken aan pompen zonder vissen moet ik nog langer wachten voor ik vissen in doet in mij vijver
Lees verder...
Forumonderwerp vijver met schildpadden en vissen

Gepubliceerd: 14 mei 2013

60 keer bekeken
Goedenavond iedereen, binnenkort wordt mijn tuin gerenoveerd, hierbij komt er ook een nieuwe vijver in mijn tuin terecht een L vorm
Lees verder...
Forumonderwerp vijver aanleg 2013

Gepubliceerd: 08 nov 2012

8 keer bekeken
goedendag.
Lees verder...
Forumonderwerp zwevende alg

Gepubliceerd: 19 aug 2012

7 keer bekeken
Ik heb al jaren een vijver (4meter lang 1,50 meter breed en 0,50 diep)maar nu heb ik zwevende alg in de vijver.Wat kan ik het beste doen de vijver helemaal leeg halen alles eruit.
Lees verder...
Forumonderwerp solitaire vis

Gepubliceerd: 14 aug 2012

116 keer bekeken
Welke vis (op de zonnebaars na) kan er alleen of max met 3 gestoken worden in een vijver?
Lees verder...
Stel een tuinvraag