Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp schutting langs vijver

Gepubliceerd: 23 apr 2014

23 keer bekeken
Wij hebben een vijver van ruim 10 meter lang en zo’n 3 meter breed. Vlak daarlangs staat een houten schutting als erfscheiding. We willen de schutting laten begroeien maar we weten niet waarmee omdat hij direct aan de vijver
Lees verder...
Forumonderwerp vogels in de tuin

Gepubliceerd: 15 nov 2012

1 keer bekeken
Hallo Allemaal! Ik wil graag meer vogels en eventueel vlinders in mijn tuin. Ik heb een strook grond langs mijn schutting waar ik graag lage beplanting wil om vogels en vlinders te lokken.
Lees verder...
Forumonderwerp uv lamp?

Gepubliceerd: 02 jul 2012

21 keer bekeken
ik wil graag een uv lamp in mijn vijver.ik heb al een filter maar zonder uv.wie weet een goede uv lamp/ filter dinges?voor 1000 liter vijver.
Lees verder...
Forumonderwerp het word kouder...

Gepubliceerd: 27 jan 2012

53 keer bekeken
Nu het kouder word en ik geen lichtslang meer kan kopen heb ik voor een 3 tal exoten 3 verlichtingarmaturen gekocht met daarin een 60 watt gloeilamp die enorm veel warmte afgeeft.
Lees verder...
Forumonderwerp musa basjoo inpakken

Gepubliceerd: 21 nov 2011

307 keer bekeken
Hallo tuinvrienden,
Lees verder...
Forumonderwerp kind vriendelijke tuin

Gepubliceerd: 09 feb 2011

7 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp allemaal maden in tuin

Gepubliceerd: 22 mrt 2010

2,960 keer bekeken
Ik zag op dit forum al een keer dit onderwerp voorbij komen maar deze is gesloten.Wij hebben sinds de herfst last van maden (komen niet uit de kliko), ze zijn er alleen als het dinker is en als het hard regent.
Lees verder...
Forumonderwerp indeling middenstuk tuin

Gepubliceerd: 08 nov 2009

3 keer bekeken
Hallo daar, Wij zijn al een poosje bezig met de tuin maar ik kom echt niet uit het middenstuk.De tuin is 12,5 meter lang en 4,5 meter breed.De tuin is op het zuiden dus eigenlijk hele dag zon.
Lees verder...
Forumonderwerp reiger-afweersysteem

Gepubliceerd: 14 mei 2009

56 keer bekeken
Ik wil het nog eens even hebben over de mogelijke reigerschriksystemen.
Lees verder...
Forumonderwerp tuin op t zuiden

Gepubliceerd: 27 jan 2009

14 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp reigers

Gepubliceerd: 02 sep 2008

2 keer bekeken
Ik heb verschillende reactie gelezen om reigers bij de vijver weg tehouden. Mijn vraag is als ik die draden span van de dakgoot naar mijn tuinhuisje gemiddeld 4meter hoog.
Lees verder...
Forumonderwerp zwarte stippen op vanda bladen

Gepubliceerd: 08 jun 2008

20 keer bekeken
ik heb mijn vanda buiten hangen en nu zag ik na een vakantie dat er zwarte stippen op de bladen komen hij hangt aan een schutting waar de zon tot een uur of een schijnt en dan zit ie achter de schutting.
Lees verder...
Forumonderwerp ijsvogel

Gepubliceerd: 20 sep 2007

10 keer bekeken
Heb reeds tweemaal een ijsvogeltje waargenomen bij mijn vijver.
Lees verder...
Forumonderwerp geen net over de vijver

Gepubliceerd: 20 mei 2007

13 keer bekeken
ik heb al 17 jaar een vijver met een net daar wil ik vanaf. Ik heb begrepen dat Sjuul een pergola heeft om reiger niet te laten "dineren"dus misschien: Speciaal voor Sjuul een vaag,
Lees verder...
Forumonderwerp moerasplanten

Gepubliceerd: 20 mei 2007

19 keer bekeken
Moet je moerasplanten in een pot planten of moet je een stuk van je vijver zand indoen en daar de moerasplanten in planten. Alvast bedankt voor de antwoorden.
Lees verder...
Stel een tuinvraag